Homer S. Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Noen erfaringer med dette kabinettet? Vurderer å kjøpe det til min nye fil-server. http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/5/.../newsdet893.htm Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 driver og lurer på dette jeg også. venter på at det skal komme inn på lager igjen. Lenke til kommentar
ekarlso Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 har bestilt et slikt jeg nå... Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 ser jo veldig najs ut da Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 (endret) har bestilt et slikt jeg nå... Kan du poste noen erfaringer når du har fått lekt deg litt med det? For og imot? Hadde satt stor pris på det. Endret 3. september 2004 av blackbox Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Dette ligger nå på posten å venter på meg. kan legge ut bilder etterhvert Lenke til kommentar
slez Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Så ut som et genialt server cab. synes jeg Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 har planer om å ha separert hd + vannkjøling og hk og cdrom. Prøve en annen varmeutviklings opplegg.får varmen fra diskene ut fra kabinettet med en gang.uten at cpu og hk blir innblandet. Kan hende det bare er en dum tanke, så får se hvordan det ser ut når jeg får det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå