halvardm Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Hei jeg driver å ser på nytt grafikkort og jeg ser at noen har f.eks AGP x8. Tipper ikke alle AGP innganger støtter x8 så jeg lurer på om mitt gjør det. Hvordan kan jeg isåfall finne ut det? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Les manualen. AGP 8x har minimalt å si for ytelsen, med mindre vi snakker siste generasjons skjermkort. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Har ikke noen manual... Er ikke det noen annnen måte?? Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Har ikke noen manual...Er ikke det noen annnen måte?? sjekk i BIOS hvor mange x du kan stille agp på da vettu!! enkelt og greit!! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 du kan jo også poste hvilket HK du har.. kanskje noen vet det? kanskje noen til og med finner en link til et sted du kan lese om ditt hk? eller ud kan google på hket ditt.. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) www.produsentnavn.com eller www.produsentnavn.com.tw Endret 22. august 2004 av Saft-is Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå