pexxi Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 noen som har prøvd disse psu'ene? De selges på WwW.pcstyling.no, har nemmelig q-tec nå Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Nei... men hva med denna? http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=ASP520WBLA Lenke til kommentar
pexxi Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 jadda, men det var ikke det jeg spurte om lissom, jeg vet det finnes mye andre bra psu'er, men jeg lurte på om noen viste om denne var bra.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) jadda, men det var ikke det jeg spurte om lissom, jeg vet det finnes mye andre bra psu'er, men jeg lurte på om noen viste om denne var bra.. oki..... Edit: har du googla? Endret 22. august 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
ossy Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Har Tagan 380w selv. Det veier det dobbelte av et q-tec power. Gode komponenter til strømforsyninger veier litt vet du. Har ikke greid å flate det tom for strøm ennå. Det som er litt kjekt er at det har egen strømkurs til vga-kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå