Windoge Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Er i så sinnsykt feil døgnrytme. Noen ideer om hvor lenge første skoledag på VK1 varer, eventuelt dag 2 også? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Kommer annpå linje og hvor mange elever som går på skolen. Jeg satt i gymsalen litt over en time før jeg og klassen min ble ropt opp. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Kommer annpå linje og hvor mange elever som går på skolen. Jeg satt i gymsalen litt over en time før jeg og klassen min ble ropt opp. Etter klassen er ropt opp da? Går Salg og Service. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Kommer vel også an på om du går GK, VK1 eller VK2. I hvert fall er det sånn hos oss. GK begynner klokken 10 i morgen. VK1 begynner klokken 11 i morgen. VK2 begynner klokken 12 i morgen. Altså trenger ikke jeg å komme meg til skolen før klokken 12. Lenke til kommentar
MuD Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 eg begynnte kl. 08.45 forige mandag... og eg går GK. Byggfag... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 1 dagen min varte i ca 1 klokketime... Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Jeg skal begynne med GK allmen. Tror du f**n meg ikke at det første vi skal gjøre er å ha en mattematikk prøve :O Lenke til kommentar
diversity Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 det hadde vi en av de første dagene i uken.. for at de skulle finneut om vi skulle komme i "den gode" matteklassen eller den for "de litt mindre gode" Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) det hadde vi en av de første dagene i uken.. for at de skulle finneut om vi skulle komme i "den gode" matteklassen eller den for "de litt mindre gode" Skal deles opp i tre grupper vi. Tvilsomme Mattematikere Tvilsomme Tvilsomme gode mattematikere Edit, Tvilsom Norsklærer Endret 22. august 2004 av ATI TwEaKer Lenke til kommentar
diversity Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 noe sånt hadde vi og.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå