alexhegg Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Har nå begynt å vurdere nytt kamera. Mitt nåværende kamera er ett Olympus Camedia C-960 ZOOM 1,3 MP. Er veldigt fornøyd med det kameraet, blir bra 10*15 bilder men det strekker ikke helt til når det gjelder større bilder. Noen som har noen bra tips i klassen 3000-3500kr. MVH Alex Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Ja, jeg hadde maken til ditt 960 som mitt første digitale. Jeg var også veldig fornøyd, men irriterte meg etterhvert over for svak zoom. I tillegg ønsket jeg meg etterhvert litt høyere oppløsning, ikke fordi utksrifter ble dårlig, faktisk ble utskrifter opptil A4 ble meget bra, men fordi dete ville være fint å kunne ta et utsnitt av bildene. Jeg gikk dermed for et C-700 UltraZoom, som hadde 2 megapixel og 10x zoom. Det var saker! Jeg hadde det et års tid, og falt deretter for ristelsen til å bytte til et par generasjoner nyere, og har nå hatt C-750 et år. Det er på 4 megapixel og fortsatt med 10x zoom. Du kan se bilder fra mine tre kameraer på Tronds galleri, der står der hvilke bilder som er tatt med hvilket kamera. Siden det nå har dukket opp et par-tre nyere modeller i 700-serien, er nå C-750 blitt prisgunstig, og etter min mening svært mye kamera for pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå