TDK Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Hei Jeg sendte pc'en min til Effekt support grunnet en ødelagt harddisk som måtte skiftes. + Noen ram problemer Etter de hadde hatt den i litt over 3 måneder (!), der de hele tiden hadde sagt at de skulle purre på, høyne prioritet osv. så fikk jeg den tilbake. Gjett hva! Når jeg får den igjen har de satt i feil prosessor! Jeg leverte den inn med en AMD64 3200+ og fikk den tilbake med en AMD64 3000+! De hadde heller ikke gjort noe med ram problemene og pc'en går i blåskjerm med IRQL_EQUAL_OR_LESS og lignende ting hele tiden. Jeg har KUN negetive erfaringer med dem. URK! Lenke til kommentar
So|o Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Høres ikke bra ut.. Selv har jeg bare godt erfaringer med Effekt. Hadde en LCD-skjerm med et par døde pixler. De sendte ut ny skjerm som ble levert på døra etter et par dager og tok med den gamle. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Du har ikke kun negative erfaringer med dem... All kontakt du hadde med dem FØR denne hendelsen var veldig positiv... Lenke til kommentar
TDK Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Du har ikke kun negative erfaringer med dem... All kontakt du hadde med dem FØR denne hendelsen var veldig positiv... Positiv og positiv. De prøvde og hjelpe meg over telefon, men ingen ting hjalp. De sendte meg en ny minnebrikke som kom etter vel 3 uker. Som heller ikke hjalp noe. Jeg ville ikke kalt dette for positivt. Nøytralt heller.... Lenke til kommentar
alfern Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hørt mye tull om dem, men min egen erfaring er positiv. Et skjermbytte for et par år siden gikk helt greit. Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Vel. Kan ikke si noe positivt om det firmaet. Har en kompis som ventet i 2 måneder på å få sendt oppover et nytt hovedkort. Selv måtte jeg sende inn laptopen rett etter TG (midten av april) på grunn av at disken gikk åt helvette. Jeg fikk den tilbake rundt månedsskiftet mai/juni. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Hmm, der fikk jeg ihvertfall min første positive erfaring. Jeg snakket med dem, og de skulle sende meg ny prosessor og to nye rambrikker av annet merke for og fikse ustabiliteten! Håper de holder det de lover Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 vel, effekt support har fått utrolig mye kritikk tidligere, både her på hw-forumet, av meg og mine kolleger og faktisk alle jeg kjenner som ellers har hatt med dem å gjøre. ser ut til at effekt it support sliter. sjekk her: klagerant en og her: klagerant to og le av dette søketreffet jeg vet om bedre reklame enn ovenstående, ihvertfall... Lenke til kommentar
Templar Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 At Effekt klarer å være så darlig.. seriøst! Hvor ansetter dem folk fra egentlig? Simon Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Gata... Jobber hos forhandler.... bi solge disse support pakkene. Eller, vi gjør det enda, men ikke med god samvittighet... så vi prøver helst å unngå. De har derimot lovet bot og bedring, men jeg har hørt mye fint om InfoCare, så jeg håper vi kan gå over til dem..... for en prøveperiode eller likn. Effekt har også stengt i lunsjen! (?). Hvis du f.eks har sittet 25 min i kø, kan du risikere å måtte ringe tilbake etter kl 12, hvis de ikke har svart før lunsj. DET SUGER! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå