NoXify Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Joda... Det kan gå det... Utrolig rå mod på kabinettet, begynner å se bra ut nå Fett med blå led i MX'en... Tror jeg også må fikse noe sånt. Ser frem til updates med vindu på MX'en. Blir garantert tøft. Kepp up the good work! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Thaaaats g00000000d Lenke til kommentar
jingt Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 hvor fikk du tak i "bryterne" til viftestyringa? Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 elfa er tingen.. uten den blir det ingen men tror jeg kommer til å legge denne worklogen død for en liten stund siden det skjer så mye nå for tiden, og oppi alt dette så vurderer jeg å kjøpe meg nytt kabinett Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Dette ser meget pent ut! Lenke til kommentar
nree Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Ble overasket da jeg så du skulle lage viftestyring og lys styring for har tenkt på det samme i ett par måneder nå etter jeg da har ca 30 leds og 2 blå neon i min pc + 5 vifter... Hvor kjøpte du alle komponentene til styringa? Er det 12 v lysdioder? (Hvor kjøpte??? må ha ) Vilt bra arbeid må jeg bare si! Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 hm... som du sikkert så før så hadde jeg noen ting fra en gammel viftestyring. tror det var zalman sin men LED'sene er fra clasern og bryterne fra elfa Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 ser veldig nice ut kanskje det går ann å gjøre skruene forran penere? penere... hm...åssen da mener du???? da måtte jeg også ha gjørt det på viftestyringa og... Mulig han tenker på nedsenking, slik at skruehodet kommer mest mulig i flukt med alu-plata. Dette er en pen måte å skru fast metallplater på. Ellers, ikke noe revolusjonerende mod, men pent gjort det skal du ha! DrE Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 hehe.. det er et lag plexi forran.. og ja de er faktisk senket ned i plexien... takker Lenke til kommentar
sigen Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Dette ble fint! Du kunne kanskje brukt umbrako-skruer til vifte- og lysstyringene. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 dette ble fett ja Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Skal du modde MX'en? Skulle gjerne sett resultat, for jeg vurderer å gjøre noe med musa selv. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 har alt moddet den (men har ikke noen bra bilder og holder på med nytt kabinett nå... skal se om jeg får lånt et ordentlig kamera og mekka en worklog ) takker for positive tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Denne workloggen var artig å lese, og arbeidet var bra gjort. Synes det ble utrolig bra jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå