Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis man skal ta selvmord med en pistiol, og skal skyte seg i hodet, hvordan er det best å gjøre dette?

Rette pistolen mot tinningen, eller stikke pistolløpet inn i munnen og trekke av?

8804176[/snapback]

tinningen skal hvis være dødelig, så det er nok best, men ikke prøv dette hjemme da.

8804195[/snapback]

Gjøre det på jobb da heller?

Lenke til kommentar
Hvis man skal ta selvmord med en pistiol, og skal skyte seg i hodet, hvordan er det best å gjøre dette?

Rette pistolen mot tinningen, eller stikke pistolløpet inn i munnen og trekke av?

tinningen skal hvis være dødelig, så det er nok best, men ikke prøv dette hjemme da.

Stikker du pistolen i munnen og trekker av er det en stor sjangse for at du bare blåser ut halsen din hvis du ikke sikter riktig. Du må sikte ganske langt opp for å i det hele tatt treffe hjernen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Stikker du pistolen i munnen og trekker av er det en stor sjangse for at du bare blåser ut halsen din hvis du ikke sikter riktig. Du må sikte ganske langt opp for å i det hele tatt treffe hjernen.

8804533[/snapback]

Ref. Jack i Fight Club.

Lenke til kommentar

8804533[/snapback]

Ja, ganske så diagonalt bakover. Noen cm over drøvelen burde gjøre susen. Husk, det er lillehjernen som skal tas...

Ok det der virker nesten litt feil å skrive..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Derimot er det jo bedre at vedkommende klarer å gjøre det skikkelig første gangen, i steden for å bare skade seg skikkelig...

8804587[/snapback]

Tja... er ikke sikker jeg.

Lenke til kommentar
Derimot er det jo bedre at vedkommende klarer å gjøre det skikkelig første gangen, i steden for å bare skade seg skikkelig...

8804587[/snapback]

Det er jeg helt uenig i. Om en person prøver å begå selvmord, men feiler, så har han/hun en kjangs til å søke profesjonell hjelp. Og i beste tilfelle så vil denne personen kunne leve ett helt normalt liv etter noen uker/måneder med terapi.

Red.: Omformulerte meg litt.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

8804587[/snapback]

Det er jeg helt uenig i. Om en person prøver å begå selvmord, men feiler, så har han/hun en kjangs til å søke profesjonell hjelp. Og i beste tilfelle så vil denne personen kunne leve ett helt normalt liv etter noen ukers hjelp.

8804642[/snapback]

nåja, han har vell fått skader for livet hvis man prøve å skyte seg selv i hodet/bommet ved halsen da. tenkte på de indre skadene.

Endret av killerboy85
Lenke til kommentar
nåja, han har vell fått skader for livet hvis man prøve å skyte seg selv i hodet/bommet ved halsen da. tenkte på de indre "delene".

8804662[/snapback]

Så lenge man ikke blir grønnsak eller lam fra halsen og ned, så tror jeg nok det er bedre å bare skade seg framfor å ta livet sitt. Da tenker jeg ikke bare på denne personens vegne, men også på familien og venner.

Huff. For en deprimerende diskusjon. =/

Lenke til kommentar

Spørsmålet og diskusjonen om selvmord kan vel sikkert kuttes her. Snodigheten har gått over i det makabre og hører igrunn ikke lenger hjemme i denne tråden.

---------

Under trening skal man få i seg nok væske. Hva kommer det av sportsdrikk tas opp raskere enn rent vann? Skulle tro det ikke kunne gå fortere selvom man har noe pulver i vannet.

Lenke til kommentar
Sportsdrikk taes ikke raskere opp enn vann.

8804750[/snapback]

Høres riktig ut for meg også, men det er påstanden man finner når man leser litt rundt om trening og kosthold. Er det bare fjas, eller er det snev av virkelighet bak det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Sportsdrikk taes ikke raskere opp enn vann.

8804750[/snapback]

Høres riktig ut for meg også, men det er påstanden man finner når man leser litt rundt om trening og kosthold. Er det bare fjas, eller er det snev av virkelighet bak det?

8804759[/snapback]

Er du sikkert på at du ikke blander det med utsagn som "gjør at kroppen restitueres fortere" e.l.? Sportsdrikker inneholder gjerne salter, mineraler og karbohydrater som erstatter det vi har svettet ut og energien vi har svidd av.

Lenke til kommentar
Finnes det et annet ord for molekyler som inneholder oksygen, karbon, hydrogen og nitrogen? (Altså en av tre grupper karbonmolekyler).

8804951[/snapback]

Er det alkaloid du snakker om?

8805061[/snapback]

Om proteiner og aminosyrer hører under der, så.

Man kan jo dele opp organiske karbonmolekyler i hydrokarboner, karbohydrater og molekyler med nitrogen, hydrogen, oksygen og karbon. Tenker at den siste måten må ha et navn?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...