Ståle Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg matte soke pa nytt ihvertfall.Men det er jo lenge siden? :O (eller kanskje det er den nye reformen?) Lenke til kommentar
Ituca Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg matte soke pa nytt ihvertfall.Men det er jo lenge siden? :O (eller kanskje det er den nye reformen?) 8796995[/snapback] Ja, man må søke. Det gjorde jeg i vinter. Det jeg lurte på var om man på vgs måtte i sommer bekrefte at man vil takke ja til plassen på skolen, sånn som i 10-ende? Må man inn på vigo.no og bekrefte ja? Hvis det er tilfelle: Jeg har ikke samlet på lappen om passord/brukernavn fra brevet vi fikk i vinter... Edit: Tusen takk for svar, DemoniZer! Ennå evig takknemlig for flere svar Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg mener nesten bestemt at det er korrekt. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Får man fengselstraff for promillekjøring, uansett hvor lite det skulle overstige grensen? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hvordan er rabarbra for kroppen? Merker det svir i ganen etter å ha spist rå. Og er det noe usunt med tanke på kosthold? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hvis man ikke spiser på lenge, hva er det kroppen tærer på først da? Er det fettet? Vil i så fall en overvektig person klare seg lenger uten mat, enn en som er tynn? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Når er det posten stenger?? 8797314[/snapback] Her hvor jeg bor stenger den halv fem eller fem. Om det gjelder over hele landet vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hvis man ikke spiser på lenge, hva er det kroppen tærer på først da? Er det fettet? Vil i så fall en overvektig person klare seg lenger uten mat, enn en som er tynn? 8797291[/snapback] Ja, i teorien vil det vel gå. Man ser jo folk som har vært en uke uten mat og lignende, huden sitter mer eller mindre rett på beinet. Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Se her mousehover over ditt kontor for å få åpningstidene. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Når er det posten stenger?? 8797314[/snapback] Sjekk åpningstider her: http://kart.posten.no/default.aspx?visible...pib;post;kasser Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 fins det noen oversikt over skrivere som viser reell pris per side, også sett i forhold til antall utskrifter i året? altså, oversikten skal vise reell pris, ikke skriveren. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hvis man ikke spiser på lenge, hva er det kroppen tærer på først da? Er det fettet? Vil i så fall en overvektig person klare seg lenger uten mat, enn en som er tynn? 8797291[/snapback] Musklene gar vel forst, siden de har mest naering iseg. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hvis man ikke spiser på lenge, hva er det kroppen tærer på først da? Er det fettet? Vil i så fall en overvektig person klare seg lenger uten mat, enn en som er tynn? 8797291[/snapback] En overvektig person vil klare seg lengre med fettreservene ja, men jeg vil ikke anbefale det som slanking. Musklene lider like mye, sånn jeg har forstått det. Hadde kun fettprosenten gått ned under fasting tror jeg Fedon, Atkins og gjengen hadde gått konk. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hva er det gugget som kommer i øyekroken når man sover? Å hvorfor? Lenke til kommentar
binko Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Feil tråd TheOats Men jeg tror det kommer fra øyeveske som renner litt ut, og tørker inn "utafor" øyet. Eller noe.. mvh. Gizmo. EDIT: Ja forresten, det med feil tråd er bare tull. Stygg humor vet du. Endret 6. juni 2007 av gizmomats Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hvordan er rabarbra for kroppen? Merker det svir i ganen etter å ha spist rå. Og er det noe usunt med tanke på kosthold? 8797268[/snapback] Og er rabarbra en frukt eller grønnsak? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Får man fengselstraff for promillekjøring, uansett hvor lite det skulle overstige grensen?8797210[/snapback] Nei, ikke dersom det er under 0,5. Er det over 0.5 havner du i fengsel uansett ror jeg. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hva er det gugget som kommer i øyekroken når man sover? Å hvorfor? 8797617[/snapback] Er det ikke Ole Lukkoye som kommer og kaster det i oyet ditt for at du skal sove da? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hvis jeg har et stort fat med vann staende pa rommet mitt. Da tar det varmeenergi vekk fra luften for a fordampe vannet sant? Og hvor stor luftfuktighet er skadelig for en PC? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg