flodhest Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Vil tro man får litt vondt i hodet da, ja. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 hvorfor liker noen å ødelegge for andre?Som virus på PCer, ødelegge når noen ikke er der osv? Det med virus skyldes Microsoft's kapitalisme.. folk blir irritert for hvor mye det koster å ha et operativsystem med det enkle GUI som er i windows at de vil bevise hvor usikkert det egentlig er, og lager virus som utnytter sikkerhetshull Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Hva er fryse- og kokepunktet til melk? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Finnes det jenter som er søte, oppegående, liker jazz og er rundt 17-18 år? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 ( jonas), jeg kjenner én, men ikke pokker om du får noe som helst kontakt med henne! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 går det an å bytte nick her? Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 går det an å bytte nick her? Ja, om du kontakter en moderator. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Hva er bihulene? Hva kan det komme av at jeg har vært forkjøla i over 3 måneder? Endret 16. april 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Hvorfor blir man sløv og trøtt av å sove lenge? Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 hvorfor liker noen å ødelegge for andre?Som virus på PCer, ødelegge når noen ikke er der osv? Det med virus skyldes Microsoft's kapitalisme.. folk blir irritert for hvor mye det koster å ha et operativsystem med det enkle GUI som er i windows at de vil bevise hvor usikkert det egentlig er, og lager virus som utnytter sikkerhetshull Jeg har mine tvil når det gjelder den forklaringen. Amiga hadde et stort virusproblem i sin tid, og det hadde andre ikke-PC-type maskiner som ikke brukte operativsystem fra Microsoft. Tommelifingerregelen er at det er enklere å ødelegge enn å skape. Enkle sjeler som ønsker å skape overskrifter finner da en grei løsning i å lage (eller modde) et eksisterende) virus eller orm. Mange av de som stod bak de mest ødeleggende plagene var ikke spesielt gamle eller erfarne. Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Hva er bihullene? Hva kan det komme av at jeg har vært forkjøla i over 3 måneder? Antar du mener bihulene. I følkge Wikipedia er det endel usikkerheter her The function of the sinuses is not entirely clear, but they may fulfill any or all of the following: * Decreasing the relative weight of the front of the skull * Helping to warm and humidify inhaled air before it reaches the lungs * Increasing resonance of the voice * Providing a buffer against blows to the face En annen forklaring jeg har hørt er at i mennesker er det et rudiment (rester av noe som ikke lengre har en reell funksjon), men at i hunder er det brukt til luktesansen, hvilket forklarer hvorfor hunder har en enormt bedre luktesans enn mennesker. Edit: langtidsforkjølelse kan noen ganger egentlig være allergi, i år begynte pollensesongen 2 måneder før normalen. Endret 16. april 2005 av Codename_Paragon Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 I see. Men hvorfor liker folk å tægge der det ikke er lov, mens vegger som er til det er rene. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Hva er bihullene? Hva kan det komme av at jeg har vært forkjøla i over 3 måneder? Antar du mener bihulene. I følkge Wikipedia er det endel usikkerheter her The function of the sinuses is not entirely clear, but they may fulfill any or all of the following: * Decreasing the relative weight of the front of the skull * Helping to warm and humidify inhaled air before it reaches the lungs * Increasing resonance of the voice * Providing a buffer against blows to the face En annen forklaring jeg har hørt er at i mennesker er det et rudiment (rester av noe som ikke lengre har en reell funksjon), men at i hunder er det brukt til luktesansen, hvilket forklarer hvorfor hunder har en enormt bedre luktesans enn mennesker. Jepp, det var det jeg mente. Leif. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 går det an å bytte nick her? Ja, om du kontakter en moderator. NEI, send mail til forumstyret. Moderatorene er lei av å motta slike henvendelser. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=259466 Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 hvor finner jeg alle happy tre friends filmene?? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 hvor finner jeg alle happy tre friends filmene?? Her. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 hvor finner jeg alle happy tre friends filmene?? Her. det er sykt! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Nei, det er det ikke. Det er tegnefilmer. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Jeg har samlet opp noen ord som jeg lurer på hva betyr. De er som følgende: Linært Kynisk Nostalgi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg