TheOats Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hvordan kan jeg oppbevare kyllingsalaten uten at den blir bløt og ekkel? Laget kyllingsalat en gang og hadde den i en plast bolle med plast over. Men etter litt så ble den bløt og jævlig. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Tupperware fungerer utmerket hjemme hos meg. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hvordan kan jeg oppbevare kyllingsalaten uten at den blir bløt og ekkel?Laget kyllingsalat en gang og hadde den i en plast bolle med plast over. Men etter litt så ble den bløt og jævlig. 8778548[/snapback] Da har den sannsynligvis ligget i for mye dressing Hel av all dressingen før du setter den bort, så skal den holde seg et par dager. Da blir salaten dårlig. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Tupperware fungerer utmerket hjemme hos meg. 8778569[/snapback] Takk for tipset Hvordan kan jeg oppbevare kyllingsalaten uten at den blir bløt og ekkel?Laget kyllingsalat en gang og hadde den i en plast bolle med plast over. Men etter litt så ble den bløt og jævlig. 8778548[/snapback] Da har den sannsynligvis ligget i for mye dressing Hel av all dressingen før du setter den bort, så skal den holde seg et par dager. Da blir salaten dårlig. 8778575[/snapback] Hadde ikke noe dressing på, den tar jeg bare på etter jeg har tatt en porsjon på tallerkenen. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hei, jeg lurer på hva er det som kjennertegner propaganda? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hei, jeg lurer på hva er det som kjennertegner propaganda? 8778805[/snapback] Propaganda blir brukt i forsøk på å systematisk påvirke menneskers holdninger med sikte på å utbre bestemte ideer. Så det er vel noe slikt jeg ville sett etter. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Propoganda er når en person eller en gruppe kun får vite en side av saken, eller en løgn. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Propoganda er når en person eller en gruppe kun får vite en side av saken, eller en løgn. 8778852[/snapback] Slik som amerikanske medier gjør Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Propoganda er når en person eller en gruppe kun får vite en side av saken, eller en løgn. 8778852[/snapback] Slik som amerikanske medier gjør 8778887[/snapback] Det kan diskuteres Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hei, jeg lurer på hva er det som kjennertegner propaganda? 8778805[/snapback] Finn deg en tråd i forumet som omhandler et eller annet om Vista/XP. Alle innlegg fra Linuxfolket er å anse som knallhard propaganda Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hei, jeg lurer på hva er det som kjennertegner propaganda? 8778805[/snapback] Propaganda er indirekte hjernevasking gjennom ensiding spreding av informasjon. Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Hei, jeg lurer på hva er det som kjennertegner propaganda? 8778805[/snapback] Propaganda er indirekte hjernevasking gjennom ensiding spreding av informasjon. 8779549[/snapback] Hitler er bra eksempel på propaganda... Endret 4. juni 2007 av killerboy85 Lenke til kommentar
different Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Er det mye stress å bytte arbeidsgiver, hvis jeg bruker skattekort o.l? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Ta med Del 2 av skattekortet til din nye arbeidsgiver Lenke til kommentar
different Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Ta med Del 2 av skattekortet til din nye arbeidsgiver 8779788[/snapback] Og hvis jeg har rota denne lappen bort ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Bestill nytt fra ligningskontoret. Er ikke værre enn det. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Vi har kabel-tv på tv-en vår i første etasje. Er det noen måte å få kabel-tv på tv-en i andre etasje uten å legge kabel mellom de to etasjene? Noe trådløse greier eller noe annet som gjør samma nytten..? 8748714[/snapback] Kan du få kabel-tv uten kabel? Selvfølgelig. Vil du ha en trådløs nettverkskabel og lydløse høyttalere med på kjøpet? (Vi venter også inn et stort parti med tørr-dusjer i neste måned.) Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Går det å bli skada av haueverk/hovudverk/hovudpine/[insert sjølv]? F.eks. at du har skikkelig migrene så tar du å springe rundt og gjer alt det du ikkje bør gjere. Går det å få skada av det? (Kvifor får vi hovudpine?) 8765191[/snapback] Hvis du har veldig vondt lager kroppen selv noe smertestillende som ligner på morfin. Det gjør at du får sløvere reaksjoner. Så du kan f.eks skjære deg når du bruker kniv. (Stoffet er avhengighetsskapende, det er derfor folk ikke får til å slutte med å kutte seg.) Bortsett fra det er det ufarlig, men det kan ta lengre tid før det går over, eller bli værre. Migrene får du når blodårene i hodet utvider seg. Derfor hjelper det å drikke kaffe, som får blodårene til å trekke seg sammen igjen. Men hvis du drikker kaffe konstant og så stopper spretter blodårene ut igjen, så da får du også vondt i hodet. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Kan du få kabel-tv uten kabel? Selvfølgelig. Vil du ha en trådløs nettverkskabel og lydløse høyttalere med på kjøpet? (Vi venter også inn et stort parti med tørr-dusjer i neste måned.) 8780381[/snapback] Du skjønte godt hva han mente ... Og hvis ikke, så kunne du godt ha lest gjennom svarene før du svarte. Hvorfor blir vi slitne av å tenke mye? Har gjort matte i hele dag og føler meg helt kake Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Rett og slett fordi hjernen bruker mye energi når vi tenker hardt? Jeg tror sjelden jeg blir så gåen av en hard økt på SATS som det jeg kan bli av en lang dag på lesesalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg