Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Det betyr at det er en populær tråd du har postet i, men det er ingen nye innlegg. Er det en klar rødfarge, er det et nytt innlegg siden sist du leste tråden. At du har postet i den viser den gule vinkelen nede til høyre.

8731576[/snapback]

K, takk.

Var egentlig den gule vinkelen jeg lurte på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det betyr at det er en populær tråd du har postet i, men det er ingen nye innlegg. Er det en klar rødfarge, er det et nytt innlegg siden sist du leste tråden. At du har postet i den viser den gule vinkelen nede til høyre.

8731576[/snapback]

K, takk.

Var egentlig den gule vinkelen jeg lurte på.

8731583[/snapback]

Det kjem en sånn gul greie på om du har svart i tråden.

Lenke til kommentar
Hvor mange svar/visninger må en tråd ha for å bli populær? Altså at det postikonet skifter farge fra blå til rød

8731593[/snapback]

Tror det er 49.

 

Det betyr at det er en populær tråd du har postet i, men det er ingen nye innlegg. Er det en klar rødfarge, er det et nytt innlegg siden sist du leste tråden. At du har postet i den viser den gule vinkelen nede til høyre.

8731576[/snapback]

K, takk.

Var egentlig den gule vinkelen jeg lurte på.

8731583[/snapback]

Det kjem en sånn gul greie på om du har svart i tråden.

8731618[/snapback]

Ja jeg vet, Redline sa det =P

Lenke til kommentar

Hva som utjgør kontinenter og øyer følger primært av sedvane og bruk snarere enn knesatte prinsipper. Skal man bruke noen prinsipper kan man se an til geologien: Australia er et kontinent fordi det er en egen tektonisk plate mens Grønland ikke er det.

 

Det kompliserer dog det hele litt, hva da med Madegaskar? Derfor bruker man vanligvis ikke stringente kriterier når man skal forklare hva og hvorfor Australia er et kontinent mens Grønland er en øy.

 

(for øvrig er jeg ingen ekspert på geologi og det over skal ikke ikke stå 100% inne for)

Lenke til kommentar
Hva er en "Butikkselger"?

8732153[/snapback]

 

Det er en som jobber i en butikk.

8732184[/snapback]

 

Nærmere bestemt, en som jobber som selger i en butikk. Altså de som kommer mot deg som gribber og sier "trenger du noe hjelp i dag, eller?" hvis du står og ser på en TV på elkjøp 5 sekunder sammenhengende.

Lenke til kommentar
Hva er en "Butikkselger"?

Det er en som jobber i en butikk.

Nærmere bestemt, en som jobber som selger i en butikk. Altså de som kommer mot deg som gribber og sier "trenger du noe hjelp i dag, eller?" hvis du står og ser på en TV på elkjøp 5 sekunder sammenhengende.

Så en Butikkselger i en ICA butikk er en som kommer og lurer på om du vil ha 5 Appelsiner til 10kr? :ermm:

Lenke til kommentar
Hvorfor virker ikke linker i e-postene man får i Windows Live Mail? (Bruker FF om det har noe å si.)

8730600[/snapback]

Fordi Hotmail er overbeskyttende, og livredd for at du skal gå inn på en farlig side.

Trykk "Vis innhold" først ;)

8733084[/snapback]

Har merket at man må trykke på "Vis innhold" for å se eposten av og til ja. Men når man har kommet så langt så er det av og til noen linker (vist man har bestilt et spill feks) som jeg ikke kan trykke på. Men de er blå som linker og det står trykk her.

Prøvde i IE men det var det samme der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...