Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, noe av det går til de som hoster domenet, resten går til avgifter, registrering osv osv

8720112[/snapback]

Det var nok bare domeneregistreringen uten hosting det var snakk om. Altså utdypelse av det du kaller registrering.

 

When a registrar registers a .com domain name for the end-user, it must pay a maximum annual fee of US$6.00 to VeriSign and a US$0.25 administration fee to ICANN. VeriSign is the registry manager for .com gTLD. Low cost bulk registrars like Go Daddy and Tucows must manage their margin after paying these fees and their equipment cost. Therefore, the barrier for entry into the bulk registrar industry is high for new companies without an existing customer base.
Lenke til kommentar
Det var ikke et saerlig snodig spm...

det finnes sikkert en egen kategori ang ferie og reiser. bruk den istedenfor

8722376[/snapback]

 

Neppe snodig for deg, men ganske så snodig for meg - sett normalen.

 

Enda et snodig spørsmål : Hvor kan jeg finne en katogori som jeg da kan poste et slikt spørsmål uten å bli steina ?

Lenke til kommentar
Jepp, det er mulig. OSet vil kunne fungere. Usikker på om Windows vil funke, men du spesifiserte ikke OS. Ubuntu vil for eksempel fungere etter en dpkg-reconfigure xorg-xserver. Dette prøvde jeg for litt over et år sia.

8722865[/snapback]

 

 

XP(begge er engelskversjon)

Lenke til kommentar
Jepp, det er mulig. OSet vil kunne fungere. Usikker på om Windows vil funke, men du spesifiserte ikke OS. Ubuntu vil for eksempel fungere etter en dpkg-reconfigure xorg-xserver. Dette prøvde jeg for litt over et år sia.

8722865[/snapback]

 

 

XP(begge er engelskversjon)

8723110[/snapback]

 

Du vil få BSOD. (Blåskjerm)

 

Windows-konfigurasjonen er installert med tanke på hva slags hardware som er i din maskin, om du er heldig vil det fungere på 2 maskiner med eksakt like komponenter.

 

Men det har jeg ikke testet, så er ikke sikker.

Lenke til kommentar
Jepp, det er mulig. OSet vil kunne fungere. Usikker på om Windows vil funke, men du spesifiserte ikke OS. Ubuntu vil for eksempel fungere etter en dpkg-reconfigure xorg-xserver. Dette prøvde jeg for litt over et år sia.

8722865[/snapback]

XP(begge er engelskversjon)

8723110[/snapback]

For at alt skal fungere 100% må du sette i installasjons-CD'en og velge 'reparer'.

Men du kan nok starte maskinen i sikkermodus hvis du er heldig (trykk F8 før boot-screen, så kommer oppstartsmenyen opp).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...