aspstein Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Hvordan skiller man en brannkum fra andre kummer? 8718269[/snapback] Står vel BK på dem, pleier ivertfall være et lite skilt i nærheten som det står BK på. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Når jeg kjøper et domenenavn, hvem er det som får pengene? 8719166[/snapback] Vel, noe av det går til de som hoster domenet, resten går til avgifter, registrering osv osv Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Hvem bestemmer når navn skal ha navnedag? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Noen vær så vennlig å svar på denne: Hvor mye lyd avgir en standard luftkompressor man benytter til spikerpistol og hvor mye ca vil lyden øke med hvis den blir satt i et rimelig lite rom? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Vil en bordvifte bråke mye?? (db) Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Vel, noe av det går til de som hoster domenet, resten går til avgifter, registrering osv osv 8720112[/snapback] Det var nok bare domeneregistreringen uten hosting det var snakk om. Altså utdypelse av det du kaller registrering. When a registrar registers a .com domain name for the end-user, it must pay a maximum annual fee of US$6.00 to VeriSign and a US$0.25 administration fee to ICANN. VeriSign is the registry manager for .com gTLD. Low cost bulk registrars like Go Daddy and Tucows must manage their margin after paying these fees and their equipment cost. Therefore, the barrier for entry into the bulk registrar industry is high for new companies without an existing customer base. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Familien skal til legoland i Danmark. Har tenkt å dra fra Goteborg, hvilket firma er det som leverer billigste reise inkl. hotell opphold ? Klarer nemlig ikke å finne selv ;/ Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Det var ikke et saerlig snodig spm... det finnes sikkert en egen kategori ang ferie og reiser. bruk den istedenfor Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Det var ikke et saerlig snodig spm...det finnes sikkert en egen kategori ang ferie og reiser. bruk den istedenfor 8722376[/snapback] Neppe snodig for deg, men ganske så snodig for meg - sett normalen. Enda et snodig spørsmål : Hvor kan jeg finne en katogori som jeg da kan poste et slikt spørsmål uten å bli steina ? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Sport og fritid --> Ferie og reise: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=357 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Er det mulig å sette inn harddisk(som har os allerede installert?) på enn annen maskin? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Er det mulig å sette inn harddisk(som har os allerede installert?) på enn annen maskin? 8722788[/snapback] Tror ikke os'et funker da. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jepp, det er mulig. OSet vil kunne fungere. Usikker på om Windows vil funke, men du spesifiserte ikke OS. Ubuntu vil for eksempel fungere etter en dpkg-reconfigure xorg-xserver. Dette prøvde jeg for litt over et år sia. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Hvis du ikke vet forskjellen på Brannkum og vanlige kumlokk, trenger du sannsynligvis ikke vite det heller. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jo, for det er en snedig ting jeg lurer på. Kan ikke si at jeg har sett noen som er merket med BK, annet enn skilt i nærheten. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jo, for det er en snedig ting jeg lurer på. Kan ikke si at jeg har sett noen som er merket med BK, annet enn skilt i nærheten. 8722914[/snapback] Slik ser skiltet ut Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jepp, det er mulig. OSet vil kunne fungere. Usikker på om Windows vil funke, men du spesifiserte ikke OS. Ubuntu vil for eksempel fungere etter en dpkg-reconfigure xorg-xserver. Dette prøvde jeg for litt over et år sia. 8722865[/snapback] XP(begge er engelskversjon) Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jepp, det er mulig. OSet vil kunne fungere. Usikker på om Windows vil funke, men du spesifiserte ikke OS. Ubuntu vil for eksempel fungere etter en dpkg-reconfigure xorg-xserver. Dette prøvde jeg for litt over et år sia. 8722865[/snapback] XP(begge er engelskversjon) 8723110[/snapback] Du vil få BSOD. (Blåskjerm) Windows-konfigurasjonen er installert med tanke på hva slags hardware som er i din maskin, om du er heldig vil det fungere på 2 maskiner med eksakt like komponenter. Men det har jeg ikke testet, så er ikke sikker. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jepp, det er mulig. OSet vil kunne fungere. Usikker på om Windows vil funke, men du spesifiserte ikke OS. Ubuntu vil for eksempel fungere etter en dpkg-reconfigure xorg-xserver. Dette prøvde jeg for litt over et år sia. 8722865[/snapback] XP(begge er engelskversjon) 8723110[/snapback] For at alt skal fungere 100% må du sette i installasjons-CD'en og velge 'reparer'.Men du kan nok starte maskinen i sikkermodus hvis du er heldig (trykk F8 før boot-screen, så kommer oppstartsmenyen opp). Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 http://www.pervaco.no/kunde/bilder/Lite_brann_kum_5106.jpg Slik ser skiltet ut 8723049[/snapback] Har aldri sett sånt skilt. De jeg har sett er brunaktige, kvadratiske metallskilt. Sånne skilt som det der er vel mer beregnet for lukkede områder/innendørs? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg