Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor kommer setningen "Catch you on the flipside" fra? Har hørt den mange ganger før, men har ikke funnet ut når den ble først sagt.

8709249[/snapback]

 

Som sagt før, kommer fra "The boondock saints".

 

Jeg elsker den filmen. Den er absolutt en av mine favoritter, om ikke den beste.

Ville vel egentlig bare anbefale deg å se den.

Lenke til kommentar
Hvor kommer setningen "Catch you on the flipside" fra? Har hørt den mange ganger før, men har ikke funnet ut når den ble først sagt.

8709249[/snapback]

 

Som sagt før, kommer fra "The boondock saints".

 

Jeg elsker den filmen. Den er absolutt en av mine favoritter, om ikke den beste.

Ville vel egentlig bare anbefale deg å se den.

8711793[/snapback]

Vel, det kan vel diskuteres. :)

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Er det meningen å svelge vademecum? Eksempel: jeg blander ut en eller to dråper i en gjennomsnittlig stort glass fullt med vann. Skal jeg drikke dette vannet, eller bare skylle munnen? Har svelget noen få ganger, og det frisker jo veldig godt opp langt ned i halsen, der en tannbørste ikke når. Er det helsefarlige stoffer, alkohol eller andre ulumskheter i vademecum? Finner ingen næringsinnholdsliste på min flaske.

Lenke til kommentar
Jeg tror det "farligste" i Vademecum å svelge er alkoholen. Men så vidt jeg vet er det meningen å kun gurgle det, før man spytter ut.

8712024[/snapback]

 

Jeg sliter veldig med å gurgle. Klarte det fint før, men nå har jeg fått en sperre. Når jeg prøver blir det bare et patetisk halvmislykket forsøk som får meg til å le av meg selv og dermed drukne. Vet noen ca hvor stor prosentandel alkohol det er i vademecum? Tenker på hvor skadelig det er å få i seg en dråpe eller to daglig over lang tid (i mange år da, om det blir en vane). Leverskade av munnvann? :)

Lenke til kommentar
Når er det soloppgang og nedgang her (i kristiansand)?

Noen sider på nettet som har noe informasjon om dette?

8712152[/snapback]

Se ut vinduet? :D

 

Vet noen ca hvor stor prosentandel alkohol det er i vademecum? Tenker på hvor skadelig det er å få i seg en dråpe eller to daglig over lang tid (i mange år da, om det blir en vane). Leverskade av munnvann? :)

8712169[/snapback]

Du drakk vel kanskje litt mer skadelig igar? :p

Tror ikke det har noe a si egentlig. Hvis det hadde det, hadde det sikkert statt prosent pa flasken.

Lenke til kommentar
Skal de noen gang lage selvlysende sider i bøker tror dere?  Er lei av at jeg ikke kan bruke leselyset om kvelden når vi kjører siden det forstyrrer føreren som blir usikker på om det er en annen bil eller ikke.

8712493[/snapback]

En selvlysende bokvil nok forstyrre like mye som et leselys...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...