Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Trur nok det.. Såg eit program som foregikk på ein flyplass. Der slakta dei ned måker i hopetal. Dette fordi flya ikkje sku få ei måke i motoren.

Fett nok, for vi bruker å gå rundt og drepe måkeungene når de klekker, fordi vi ikke får tak i eggene.

Tror ikke det er ulovlig å drepe noen ikke-mennesklige dyr, med mindre de er utryddningstruet.

Du går rundt og dreper måkeunger? Fordi du ikke får tak i eggene?

..... :hmm: Forstår ikke helt begunnelsen din?

8686523[/snapback]

Så det er lov å drepe bikkja til naboen? Endret av Camron
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trur nok det.. Såg eit program som foregikk på ein flyplass. Der slakta dei ned måker i hopetal. Dette fordi flya ikkje sku få ei måke i motoren.

8684999[/snapback]

Fett nok, for vi bruker å gå rundt og drepe måkeungene når de klekker, fordi vi ikke får tak i eggene.

8685012[/snapback]

Skyting av fugl på flyplass blir litt anderledes enn å drepe måkeunger for moroskyld. Får man en feit måke i en flymotor kan det ende med ulykke med hundrevis av døde, det er mao enkelt å finne en argumentasjon for å skyte fugler utenfor jaktsesong og av andre grunner enn mat.

 

Enkelte dyr og fuglearter er det jakt på hele året, men de aller fleste er fredet under hekke/klekketid. Dreping av måkeunger høres mere ut som dyreplaging enn noe annet. Kommer litt an på hvordan det gjøres, men det virker på meg som okstad og co gjorde det mere for moro skyld. Dyreplaging er strengt forbudt og kan i ytterste konsekvens resultere i fengselstraff. Det er uansett en ganske hjernedød fritidsyssel å fly rundt å drepe forsvarsløse måkeunger. Håper et par måker ser sitt snitt i å drite dere ned!

Lenke til kommentar
Den fyrste transatlantiske telegrafkabelen vart lagt for omlag 150 år sidan. Det står litt om den på Wikipedia.

8687016[/snapback]

Noen som vet hvor tykk lederene i kabelen er?

8687390[/snapback]

Det står jo på lenken til wikipedia både materiale (kobber), vekt per km, antall ledere, lengde og kart med rute over hvor den ligger. Det må jo være nok til å finne ut det du spør om.

Lenke til kommentar

Jeg regner med at de en viss tid på forhånd kjøper en viss mengde annonseplass ut ifra hvor mange boliger de har å selge, dersom boligen selges mellom dette tidspunktet og tidspunktet da det aktuelle tidsskriftet går i trykken, setter de SOLGT på annonsen, siden de sikkert ikke har anledning til å selge annonseplassen tilbake. De har helt sikkert funnet ut at det er god markedsføring i seg selv, som L4r5 påpeker.

Lenke til kommentar

Hovedårsaken er vell at husene/leilighetene er solgt tett opptil trykketidspunktet. Det tar 1 minutt å slenge til teksten solg over, men lang tid å erstatte det solgte objektet med et nytt. Om de skulle drive og bytte ut objekter hele tiden når noe ble solgt, ville de aldri nå deadline.

Endret av cyclo
Lenke til kommentar

Jeg fikk en maskin inn hit på jobben.

Maskinen bærer tydelige preg av at eieren røyker.

 

Jeg lurte på hvor mange røyk man må røyke per dag, for at det skal bli slikt som vist på bildene.

 

Maskinen er produsert i februar 2005.

 

Dette er helt ekstremt, man kan se hvor harddisken har sittet, og man kan se tydelige spor etter tjære på socketen under CPU.

 

På disse bildene ser vi at socket og RAM-slot + kabinettet er fullt av tjære.

 

post-37830-1180000512_thumb.jpg

 

post-37830-1180000503_thumb.jpg

 

På dette bildet ser vi tydelige spor etter hvor harddisken har sittet.

 

post-37830-1180000523_thumb.jpg

 

Maskinen lukter som fy!

Maskinen luktet også enda verre når komponentene ble varme..

Endret av DemoniZer
Lenke til kommentar
Jeg fikk en maskin inn hit på jobben.

Maskinen bærer tydelige preg av at eieren røyker.

 

Jeg lurte på hvor mange røyk man må røyke per dag, for at det skal bli slikt som vist på bildene.

 

Maskinen er produsert i februar 2005.

 

Dette er helt ekstremt, man kan se hvor harddisken har sittet, og man kan se tydelige spor etter tjære på socketen under CPU.

8688370[/snapback]

 

Æsj :sick: Har du noen bilder?

Lenke til kommentar
Bilder lagt til.

 

Jeg måtte bare redigere den forrige posten, ha tålmodighet.

 

Hvordan klarer folk det? Det er EKSTREMT mye røyking.

8688391[/snapback]

 

Jeg ville klagd til han som hadde pc'en før deg, forklart det for sjefen eller no og krevd en ny PC.

Lenke til kommentar
Kanskje han sitter med hodet inni pc-en og røyker?

8688406[/snapback]

 

Olumvolum:

 

Ingen som hadde maskinen før meg, jeg skal fikse maskinen.

Altså; det er en kunde som eier den.

 

 

Spørsmålet er enda:

 

Hvor mange røyk må man røyke hver dag, når maskinen er kjøpt Februar 2005; for at maskinen skal se slik ut.

Endret av DemoniZer
Lenke til kommentar
Kanskje han sitter med hodet inni pc-en og røyker?

8688406[/snapback]

 

Olumvolum:

 

Ingen som hadde maskinen før meg, jeg skal fikse maskinen.

Altså; det er en kunde som eier den.

 

 

Spørsmålet er enda:

 

Hvor mange røyk må man røyke hver dag, når maskinen er kjøpt Februar 2005; for at maskinen skal se slik ut.

8688421[/snapback]

 

Aah, jeg misforstod. Han må være en rimelig storrøyker. Ellers så stumper han røyken inni kabinettet. :ph34r:

Lenke til kommentar

Jeg jobbet for noen år siden som selger for dampvaskere og var i den forbindelse hjemme hos mye rare folk. En leilighet så ut som insiden av den pc'n. Hele forbanna leiligheten hadde samme farge, gulbrunt. Jeg testa dampvaskeren på vegger og tak, de ble helt hvite og det rant brunt skit ned. Måtte kaste demofillene etter jeg hadde vært der og det første jeg gjorde da jeg kom ut var å ringe en kompis å få det ut av kroppen. Jeg var helt utafor og måtte han noen 'normale' å prate med. ;)

Lenke til kommentar
Er problemet tjæren som har ødelagt elektronikken, eller noe helt annet?

8688492[/snapback]

 

Stemmer nok ganske bra.

Det har lagt seg som et lag over det hele..

 

Jeg jobbet for noen år siden som selger for dampvaskere og var i den forbindelse hjemme hos mye rare folk. En leilighet så ut som insiden av den pc'n. Hele forbanna leiligheten hadde samme farge, gulbrunt. Jeg testa dampvaskeren på vegger og tak, de ble helt hvite og det rant brunt skit ned. Måtte kaste demofillene etter jeg hadde vært der og det første jeg gjorde da jeg kom ut var å ringe en kompis å få det ut av kroppen. Jeg var helt utafor og måtte han noen 'normale' å prate med. ;)

8688545[/snapback]

 

Jeg vet hvordan du føler det.. *grøsse*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...