Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Jo, men det skader nok ikke med litt battery så lenge man ikke overdriver.

8651149[/snapback]

Det er min filosofi også. En boks eller to-tre går sikkert fint i løpet av en kveld. Bare man holder seg langt unna å bælme en kasse med Red bull eller battery så går det nok greit.

 

Likevel foretrekker jeg å ikke drikke noe av de to eller kaffe på kvelden. Jeg sover ofte litt dårlig etter fylla og gjør det bare verre ved å drikke koffein.

 

Frichassé: Battery inneholder koffein og en del andre saker enn sukker og vann også. Jeg går ikke rundt å husker på innholdsfortegnelsen, men kanskje noen her har en boks de kan sjekke?

Her fant jeg litt.

 

Redigert: Ok, smaken skal jeg si meg enig i. Søtt kliss som de fleste sorter brus.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Frichassé: Battery inneholder koffein og en del andre saker enn sukker og vann også. Jeg går ikke rundt å husker på innholdsfortegnelsen, men kanskje noen her har en boks de kan sjekke?

8651625[/snapback]

 

Ja, jeg vet det. Men, var vel mer en måte å beskrive smaken av det på. ^^

Lenke til kommentar

Hvorfor er vi ikke like fantasifulle i våken tilstand som i drømme?

 

Jeg hadde aldri klart å finne på så mange avanserte og gode historier i våken tilstand.

 

Og broren min fortalte om en drøm han hadde, der alt gikk på rim, på et sånn Shakespeare-aktig språk.

Lenke til kommentar
Er det mulig å bruke Windows XP uten mus?

8649058[/snapback]

Det går som nevnt helt flott, og det er ofte jeg ikke bruker musa på flere timer da det er så mange hotkeys og funksjoner raskere tilgjengelig ved kun å flytte hendene et par cm. Om du virkelig er desperat kan du dog trykke ALT-SHIFT-Num Lock og bruke numtastene til å styre musepekeren. /*- endrer klikkmåte, 5 er normalt klikk og 0 endrer til click-and-hold om jeg husker rett.

Lenke til kommentar

Jeg leste nettopp denne artikkelen, da jeg kom over dette avsnittet:

 

Hun er mest kjent som Elaine Benes i Seinfeld. Men den 46-årige skuespilleren Julia Louis-Dreyfus har en fransk pappa som heter Gerard. Han er god for rundt 20 milliarder kroner etter å ha tjent grovt på råvarer sol olje, gass og appelsinjuice.

 

Hvordan i alle dager kan noe slikt komme igjennom kontrollen?

Lenke til kommentar
Jeg leste nettopp denne artikkelen, da jeg kom over dette avsnittet:

 

Hun er mest kjent som Elaine Benes i Seinfeld. Men den 46-årige skuespilleren Julia Louis-Dreyfus har en fransk pappa som heter Gerard. Han er god for rundt 20 milliarder kroner etter å ha tjent grovt på råvarer sol olje, gass og appelsinjuice.

 

Hvordan i alle dager kan noe slikt komme igjennom kontrollen?

8652795[/snapback]

Jeg tror de har glemt kontroll på den artikkelen. Forfatteren virker lite skrivekyndig, for å si det mildt. Utdrag fra den samme artikkelen:

 

På førsteplass kommer den eldste av Hilton-søstrene. Paris Hilton er verdens første superkjendis fordi hun er kjendis. Hun og søsteren er tippolderbarn til Hilton hotellenes grunnlegger Conrad Hilton. Alder 26 år og allerede en av de mest gjenkjennelige navn på denne kloden.

Lenke til kommentar

Det kan jo være litt fyllatrøtthet som hang igjen til kl 11.34 søndag morgen. Så vidt jeg ser så er det bare to små skrivefeil: Gerard -> Gérard og sol -> som. l'en kan være en ren tastefeil siden m og l igger nært hverandre på tastaturet. e'en tror jeg skyldes sløvhet.

 

Redigert: Kanskje litt mer enn bare fyllatrøtthet når jeg ser Hilton-uttalelsen. Må vel være noen promille i blodet fortsatt.

Lenke til kommentar

Det var ikke skrivefeilene jeg reagerte på (jeg så dem ikke før du nevnte det :p ), det var den merkelige setningen "Men den 46-årige skuespilleren Julia Louis-Dreyfus har en fransk pappa som heter Gerard" som fikk meg til å reagere.

 

"Hun er mest kjent fra Seinfeld, men hun har en far som heter Gerard"? Merkelig setningsoppbygning spør du meg :p

Lenke til kommentar
Hvorfor er det alltid sånn at hvis du skal sette navn på noen andre så passer ikke det navnet?! uansett om du kaller ham erik så føler du at han ikke heter Erik, men så fort du vet hva navnet hans er så passer det plutsselig.

det samma er dt med når du setter et annet navn på han fyren du kjenner.

 

whyy?

8614693[/snapback]

 

haha, har tenkt akkurat det samme i mange år nå :D godt at det ikke bare er jeg som lurer på slikt ;P

Lenke til kommentar
Det finnes vel kart over havbunnene i verden ikke sant?

Hvordan lages disse?

8653306[/snapback]

Jeg tror ikke det finnes detaljerte kart over havbunnen.

Fant denne siden, der står det litt om det pågående arbeidet for å kartlegge havbunnen rundt USA.

 

Kartlegging foregår gjerne med sonar, men om den fungerer på alle havdyp vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...