Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

hvordan skal man beskrive den følelsen en person har/utviser når man litt sint og litt smilende sier navnet til personen.

 

F.eks. lille per står og tisser opp etter naboens gjerde og pappa sier "PER!" eller "PER DA!!"

8631673[/snapback]

Jeg synes du gjorde en god jobb sjøl, jeg?

 

"lettere fortvilelse", om du skal korte det ned litt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spørsmålet du leter etter er vel "Hvorfor er fundamentale kristne så sterkt mot vitenskap?"

 

Jeg tror svaret er at vitenskapen utfordrer en del av sannhetene de tror på.

8633520[/snapback]

Min teori er at mange fundamentalister ikke liker at folk spørsmål ved ting.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Hvilken tråd har hatt mest antall besøkende på samme tid?

 

8633746[/snapback]

 

Jeg tror det var når nyheten om at politiet hadde hatt razzia mot The Pirate Bay. Da var det ekstremt mange inne samtidig å leste tråden. Men jeg kan ikke si helt sikkert da.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Hvilken tråd har hatt mest antall besøkende på samme tid?

 

8633746[/snapback]

 

Jeg tror det var når nyheten om at politiet hadde hatt razzia mot The Pirate Bay. Da var det ekstremt mange inne samtidig å leste tråden. Men jeg kan ikke si helt sikkert da.

8633756[/snapback]

 

 

jo det var det.. det ble stilt samme spørsmpålet for noen par dager sida..og da nevnte en at det var Piratebay-saken

Lenke til kommentar

Hvilken tråd har hatt mest antall besøkende på samme tid?

 

8633746[/snapback]

 

Jeg tror det var når nyheten om at politiet hadde hatt razzia mot The Pirate Bay. Da var det ekstremt mange inne samtidig å leste tråden. Men jeg kan ikke si helt sikkert da.

8633756[/snapback]

Eller tråden om carcker angrepet mot diskusjon.no. Var minst 70-80 brukere der samtidig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...