Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Perfekt svar fra fLeReK! Bare tenk over det, mindre pene damer (eller de med svært lav selvtillit eller andre issues) er ikke like interessert i sminke og speil og bruker heller tiden sin på musikk, bøker og mer intellektuelle ting. Dette spesielt mellom 14-19 årsalderen. Og pene jenter (eller de med overdreven selvtillit) er utrolig konkurranseinnstilt og skal overgå den neste hele tiden. Da er det ikke rart at de virker "dumme". Litt likt supernerder her på forumet det! ;)

Lenke til kommentar
Hvorfor er det så ofte slik at de fineste jentene er så dumme?! Ser det hver eneste dag på skolen...

8617914[/snapback]

Det er sjelden man får i pose og sekk. Men det fins unntak, en viss skuespiller med tysk mor f. eks.

8617972[/snapback]

 

Jaha?

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Kan man smitte over bakterier (som danner hull i tennene) over via kyss?

 

Snakker om munn mot munn her nå.  :whistle:

8620294[/snapback]

Alle har noen bakterier hele tiden. Det bare at hvis du ikke pusser tennene så får bakteriene noe å spise og da formerer de seg.

 

Hvis bakteriene spiser "vanlig mat" så lurer sikkert noen på hvorfor de lager hull i tennene. Jo, det er fordi at de skiller ut syre (de pisser med andre ord inni kjeften din), og syra etser bort tennene. Så kan du jo lure på hvilken del av bakteriene som gir dårlig ånde...

Lenke til kommentar
Kan man smitte over bakterier (som danner hull i tennene) over via kyss?

 

Snakker om munn mot munn her nå.  :whistle:

8620294[/snapback]

Alle har noen bakterier hele tiden. Det bare at hvis du ikke pusser tennene så får bakteriene noe å spise og da formerer de seg.

 

Hvis bakteriene spiser "vanlig mat" så lurer sikkert noen på hvorfor de lager hull i tennene. Jo, det er fordi at de skiller ut syre (de pisser med andre ord inni kjeften din), og syra etser bort tennene. Så kan du jo lure på hvilken del av bakteriene som gir dårlig ånde...

8620492[/snapback]

 

*slurpe gurgle gurgle*

Lenke til kommentar
Kvifor reklamerer butikker, og særleg Dell med "Med ekte Windows"? Tviler på at store kjeder plutseleg fant ut at det var rimelegare med piratwindows på maskinene.

8614677[/snapback]

Jeg vet ikke, men det aner meg at de øsnker å distansere seg fra X Window System.

8614867[/snapback]

 

Hva tok du det fra? Kan ikke se én grunn til dette.

Linux, BSD med fler kjører X Windows System, tidvis og feilaktig kalt Xwindows. Microsoft er som kjent ikke så begeistert for disse operativsystemene.

Jeg kan tenkte meg dette har noe med at de skiller mellom OEM-versjoner og ikke-OEM-versjoner, der den siste altså blir kalt for EKTE.

8614915[/snapback]

På hvilken måte mener du OEM-versjonen er mindre ekte? Noe av poenget med Microsoft Genuine Advantage er (angivelig) at en skal kunne se om en har lisenser osv. iorden. Hadde det vært noen grad av uektehet, regner jeg med vi hadde hørt det.
Lenke til kommentar

Det ser ut som at Uniteam har greit med peiling. Der står alt om containerene deres, bortsett fra pris. De skriver at de driver med både salg og leie, så det er nok ikke vanskelig å få litt priser ut av dem hvis du sender en mail.

 

20 fot ISO er vel den standardutgaven man ser mest av.

 

Edit: Container Norway ber deg også om å ta kontakt hvis du er interessert i pris. Både leie og eie.

 

Edit2: Også tror jeg du kan legge til en god del for frakt til og fra der du skal bruke den. Det hjelper nok ikke med de vanlige fem sterke kameratene på en sånn en.

Endret av endrebjorsvik
Lenke til kommentar
Hvorfor er det så dårlig kvalitet på overvåkningskameraer og i sort/hvitt?

8625274[/snapback]

Om ein skal plassere overvakingskameraer i eit heilt kjøpesenter, kan ein ikkje spandere på seg den beste kvaliteten ;)

8625291[/snapback]

Det er greit, men hva med en bank, der er det jo som regel noen få kameraer.
Lenke til kommentar
På de fleste overvåkningskameraer lagres alt. Skal du ha best kvalitet da så tar det utrolig mye plass.
Selvfølgelig, jeg tenkte ikke på det. Men det må da uansett gå ann å få litt bedre kvalitet.

8625316[/snapback]

 

Det står på døgnet rundt, så det blir fort mye. :p Derfor de er så treige og, viser bare et bilde i sekundet elns.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...