Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nytt spørsmål:

 

 

Hva kaller man en person fra verdensdelen Amerika? Amerikaner? Amerikanere er jo slike som bor i USA, så kaller man en person fra Brasil eller Equador for amerikanere blir det bare system i rotet.

 

:dontgetit:

8600230[/snapback]

Jeg snakket med en fra canada en gang. Den personen mente at en Kanadier ikke er en amerikaner, det er det bare folk fra USA som er.

8602875[/snapback]

Amerikaner = person fra USA.

Nord-amerikaner = person fra Nord-amerika

Sør-amerikaner = person fra Sør-amerika

Mellom-amerikaner = person fra Mellom-amerika

Lenke til kommentar
Har høy "forbrenning" noe med at man må på do kort tid etter man har spist?

 

Spiste nettop en god og stor middag, og som oftest så må jeg på do ganske tjapt etterpå (1-2t)

 

Har dette noe med høy "forbrenning" å gjøre eller er det fordi magesekken da presser mer på urinblæren og tarmer?

 

*tusle for å renske rørsystemet*

8603503[/snapback]

Når du fyller på øverst blir det dårlig plass nederst. Det er ikke det samme som kommer ut etter 1-2 timer som du putter inn.
Lenke til kommentar
Jeg lurer på hvorfor i huleste diskusjon.no har gjort det slik at ikke alle postene vises i et emne, og at man my trykke på hvert enkelt innlegg for å lese det  :hrm:

8603946[/snapback]

ser du øvers der det står "trådet - standard - linjær"?

Trykk på standard...

Lenke til kommentar
Jeg lurer på hvorfor i huleste diskusjon.no har gjort det slik at ikke alle postene vises i et emne, og at man my trykke på hvert enkelt innlegg for å lese det  :hrm:

8603946[/snapback]

Det spørsmålet der, og spørsmålet "hvorfor er simen1 så smart" er sikkert de to mest stilte spørsmålene i hele tråden.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
+ hva som kom først av høna eller egget.  :ermm:

8603965[/snapback]

Dinosaurene la egg så egget kom først

8603986[/snapback]

 

Den var knall :D

Lenke til kommentar

Kvifor gjer browseren at eg av og til heng fast hjå Hardware.no? Altså, eg trykkar på "forum" øverst, for å kome til forumindeksen, men då kjem berre forumindeksen til hardware.no opp.. Frustrerande til tider, men funkar å berre starte browseren på nytt..

Lenke til kommentar

Okei, dette har jeg lurt på ganske lenge nå. Ang. briller og syn.

 

Mine briller er +3,5. Og brillene forstørrer.

Synet mitt er slik at jeg må ha ting nære øynene for å se dem. Dermed er jeg vel nærsynt?

 

MEN: Alle andre folk sier at briller med minusstyrke er for nærsynte, og de med plusstyrke er for langsynte! Derfor er jeg en smule forvirret.

 

Det er da logisk at, briller som forstørrer må hjelpe for folk som ikke ser ting på avstand, og at briller som forstørrer har betegnelsen +?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...