Ekko Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Nytt spørsmål: Hva kaller man en person fra verdensdelen Amerika? Amerikaner? Amerikanere er jo slike som bor i USA, så kaller man en person fra Brasil eller Equador for amerikanere blir det bare system i rotet. 8600230[/snapback] Jeg snakket med en fra canada en gang. Den personen mente at en Kanadier ikke er en amerikaner, det er det bare folk fra USA som er. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Hvordan fjerner man et emne fra mine innlegg? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Hvordan fjerner man et emne fra mine innlegg? 8603259[/snapback] Lar være å poste i det en stund, og så forsvinner det til slutt (håper jeg). Eller håp at det emnet blir slettet eller glemt av alle, så forsvinner det nedover på lista. Endret 13. mai 2007 av Kibs Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Jeg vil fjerne snedige ting du lurer på og hva heter sangen emnene jeg Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Nytt spørsmål: Hva kaller man en person fra verdensdelen Amerika? Amerikaner? Amerikanere er jo slike som bor i USA, så kaller man en person fra Brasil eller Equador for amerikanere blir det bare system i rotet. 8600230[/snapback] Jeg snakket med en fra canada en gang. Den personen mente at en Kanadier ikke er en amerikaner, det er det bare folk fra USA som er. 8602875[/snapback] Du kaller de for latin-amerikanere. Endret 13. mai 2007 av Fruktkake Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 En fra Canada er da ingen latin-amerikaner... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Jeg vil fjerne snedige ting du lurer på og hva heter sangen emnene jeg 8603285[/snapback]Det vil verte mogeleg når neste forumversjon vert installert, noko som vil skje i løpet av året trur eg. Endret 13. mai 2007 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 fra kanada, mexico eller usa -> Nord-amerikaner Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Jeg er ikke enig. En fra kanada - en kanader, en fra USA - en amerikaner, en fra sør-amerika - en latin-amerikaner. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Har høy "forbrenning" noe med at man må på do kort tid etter man har spist? Spiste nettop en god og stor middag, og som oftest så må jeg på do ganske tjapt etterpå (1-2t) Har dette noe med høy "forbrenning" å gjøre eller er det fordi magesekken da presser mer på urinblæren og tarmer? *tusle for å renske rørsystemet* Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Kan man dø av musikk? Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Hva gjør magen når den rumler? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Tror den trekker seg sammen i lete etter mer mat. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Kan man dø av musikk? 8603506[/snapback] Hvordan skal man dø av musikk? Musikk har blitt tatt i bruk i avhørsmetoder: Høy "stygg" musikk 24/7 gjør at du ikke får sove eller samle tankene dine. Ja, du kan dø av for høy(?) lydfrekvens, men det er ikke selve låten du dør av Endret 13. mai 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Har høy "forbrenning" noe med at man må på do kort tid etter man har spist? Spiste nettop en god og stor middag, og som oftest så må jeg på do ganske tjapt etterpå (1-2t) Har dette noe med høy "forbrenning" å gjøre eller er det fordi magesekken da presser mer på urinblæren og tarmer? *tusle for å renske rørsystemet* 8603503[/snapback] Da har du meget god forbrenning. Tror det tar noe med tre timer pluss/minus for maten å dra gjennom tynntarmen. Men selv har jeg opplevd dette fenomenet. Noen med bedre kunnskap kan nok gi et svar. Hva gjør magen når den rumler? 8603509[/snapback] Det er luft som forflytter seg gjennom tarmsystemet. Man sier gjerne at når magen rumler, så er man sulten, og det er selvfølgelig sant. Grunnen til at man hører magen rumle kraftigere når man er sulten er ganske enkelt at det er ekko. Magen er nemlig tom, og lyden blir ikke dempet av tarminnhold. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Ellers er det bare til å bruke en blyant. 8602862[/snapback] Det er ikke så lurt å bruke blyant i romskip, da det fine støvet når inn til elektronikken og kortslutter alt Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Det er ikke så lurt å bruke blyant i romskip, da det fine støvet når inn til elektronikken og kortslutter alt Hah. Da lurer jeg på en ting... Mens USA forsket på en penn som fungerte i vektløs tilstand i flere år, hvorfor brukte da Russerne blyanter? Eller var du ikke seriøs? Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Det er ikke så lurt å bruke blyant i romskip, da det fine støvet når inn til elektronikken og kortslutter alt Hah. Da lurer jeg på en ting... Mens USA forsket på en penn som fungerte i vektløs tilstand i flere år, hvorfor brukte da Russerne blyanter? Eller var du ikke seriøs? 8603692[/snapback] Akkurat det du sikter til der nå er en myte, russerne brukte heller ikke blyant, av nevnte årsak. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Vil "poster per dag" i profilen bli påvirket av poster i Offtopic? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg