operaman Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) hva er din hobby? Dette Endret 22. mars 2005 av operaman Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Like før jeg begynte noe om relativitetsteorien her men orker ikke, kommer bare en masse folk som quoter sider fra gammel latin-hebraiske vitenskapsmenn som jeg ikke skjønner bæret av. Men er så mye jeg egentlig lurer på, som jeg tenkte at jeg skulle poste her, men hvorfor i alle verdens land og rike har jeg glemt det nå? (Trenger ikke svar på det spm'et) JO!, hva med: Hvorfor kan man bli snøblind, sandblind osv? Hvorfor trekker ikke bare pupillene seg enda mer sammen? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Man kan blant annet bli snøblind fordi øyet utsettes for lys utenfor det synlige spekteret, typisk UV eller IR. Selv om vi ikke kan se det, kan det ha veldig høy effekt, og øynene kan bli "overbelastet" med det resultat at enkelte celler i øyet dør. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 har hørt at det er 25 sukkerbiter i en halvliter brus, og hvis man lager seg en halv liter med te og putter oppi 25 sukkerbiter føles det mye søtere enn brusen, hvorfor? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 har hørt at det er 25 sukkerbiter i en halvliter brus,og hvis man lager seg en halv liter med te og putter oppi 25 sukkerbiter føles det mye søtere enn brusen, hvorfor? Sikkert fordi det ikke er noe kullsyre i teen. Doven cola smaker jo bare sukker, men den smaker ikke så søtt hvis den er duggfrisk. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Hvordan kan jeg påføre en engelskmann veldig mye smerte? Jeg tenker da på tortur o.l. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Hvordan kan jeg påføre en engelskmann veldig mye smerte? Jeg tenker da på tortur o.l. Sjekk siste nummer av illustrert vitenskap. Der står det om noen torturmetoder, strekkbenk o.l. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 hva er din hobby? kle meg ut som gammel dame og sitte i gangen på gamlehjemmet eller var et pc (husker dårlig) Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Hvordan kan jeg påføre en engelskmann veldig mye smerte? Jeg tenker da på tortur o.l. Nekt ham hans daglige kopp te. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Har hardware.no en irc-kanal? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Hvordan kan jeg påføre en engelskmann veldig mye smerte? Jeg tenker da på tortur o.l. Gi ham en liter sprit, en korde og spørre: "Alright, wanna fekt ?" Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hvordan quoter man fra for eksempel VG.no? Jeg er litt interessert i å vite åssen gutta i "Klagemuren - ergring over grammatiske skrivefeil" får til det. De klarer også å quote fra brukere på forumet, uten at det kommer opp hvem det er quota fra. Får det ikke til. Noen forslag? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) For å lage quote: [quote]Quoted tekst[quote]). Dette vil bli seende slik ut: Quoted tekst For å skrive inn informasjon om hvor quoten er hentet fra, skriv: [quote=Navn,dd/mm/åååå : tt:mm]Quoted tekst[/quote] Det vil bli seende slik ut: Quoted tekst d=dag m=måned å=år t=time m=minutt Endret 27. mars 2005 av @kd Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) [QUOTE]blablablabla[/QUOTE] blir: blablablabla Edit: Litt treg der gitt. Endret 27. mars 2005 av nr.4 Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hvorfor stiller vi klokken først en time fram og så en time tilbake Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 da får vi lengre dag på vinteren, mot kortere dag på sommeren... sier seg selv egentlig... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hvor mye plass er det på en standard Gameboy Advance kasett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg