Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor har jeg ikke blitt en centimeter feitere/større siden jeg flyttet på hybel?

Kan ikke akkurat si jeg spiser VELDIG sunt.

 

Går for det meste i pytt i panne med potetmos som middag.

På skolen brødskiver.

Om morgen spiser jeg nudler eller brødskive.

Om kvelden er det nudler.

 

Drikker melk og Meieriets Juice og noe brus av og til.

 

Har ikke vokst en cm! :hmm:

EDIT: Skal fram til tjukkere, ikke høyere.

Endret av Ludacris
Lenke til kommentar
snip!

Fordi kroppen din er ekstremt tilpassningsdyktig? ;) Ei venninne av meg har budd på hybel eit år no og eg ser store forskjellar på ho, på midja altså. Ho et for det meste biffsnadder (med evt. poteter, fries osv), eller gryteretter. Altså meir kjøttfulle rettar, men det vert kanskje litt dyrare? Du kan og starte å få i deg meir veske, (vatn?) osv. Om du vil verte tjukkere that is ;)

Lenke til kommentar
snip!

Fordi kroppen din er ekstremt tilpassningsdyktig? ;) Ei venninne av meg har budd på hybel eit år no og eg ser store forskjellar på ho, på midja altså. Ho et for det meste biffsnadder (med evt. poteter, fries osv), eller gryteretter. Altså meir kjøttfulle rettar, men det vert kanskje litt dyrare? Du kan og starte å få i deg meir veske, (vatn?) osv. Om du vil verte tjukkere that is ;)

8576653[/snapback]

Hehe, jeg synest faktisk jeg er litt tynn. Men vann går det også mye i, og jeg trener veldig lite! Kun 2 timer gym i uka og sykkling til skola fram og tilbake, ellers lite :whistle:

Lenke til kommentar
Er det mulig å konfirmere seg uten å måtte gå i lære 3-6 måneder? Borgerlig altså.

8575903[/snapback]

 

Noen som vet?

8577047[/snapback]

 

Hele diplomen/konfirmasjonen går jo ut på at man har tatt det kurset. Så det tviler jeg på.

 

 

- Hva heter det når man tror på bibelen ordrett/bokstavelig talt?

Lenke til kommentar
Er det mulig å konfirmere seg uten å måtte gå i lære 3-6 måneder? Borgerlig altså.

8575903[/snapback]

 

Noen som vet?

8577047[/snapback]

Den "læringa" er jo meir sex og samliv osv osv. :p Er ikkje mykje læra om gud om eg ikkje tek heilt feil? ;) Men du må nok gjennom det for å konfirmere deg.

Lenke til kommentar
Har det i de gamle dager vært kokain i Coca-Cola?

For jeg mener de hadde kokain i Cola før, så jeg ringte 'Coca-Cola's informasjonstelefon' og de nektet på det. De sa det bare var et gammelt rykte.

8575267[/snapback]

 

Ja, det har vært kokain i Coca-Cola. Men det startet ikke som en brus, det var medisin! (ble solgt i apoteker)

De fant ut at smaken var så god at de etter hvert sluttet med kokainet og solgte det i butikkene.

 

(sjekket opp historien for en stund tilbake, gidder ikke finne kilder igjen)

Lenke til kommentar

Om du vil ha det skriftlig så sier wikipedia følgende:

 

Coca-Cola did once contain an estimated nine milligrams of cocaine per glass but after 1904 Coca-Cola started using, instead of fresh leaves, "spent" leaves - the leftovers of the cocaine-extraction process with cocaine trace levels left over at a molecular level. However, as cocaine is one of numerous alkaloids present in the coca leaf, it was nevertheless present in the drink. Today, the flavoring is still done with kola nuts and the "spent" coca leaf. In the United States, there is only one plant (in New Jersey) authorized by the Federal Government to grow the coca plant for Coca-Cola syrup manufacture.

Lenke til kommentar
- Hva heter det når man tror på bibelen ordrett/bokstavelig talt?

Er man ikke da ortodoks?

Ortodoks er igjen en retning innen kristendommen, så det er feil. :)

 

Når man følger en kanon (hellige skrifter av Gud) ordrett, er man fanatiker.

 

Ordet kommer av latin, fanaticus, som betyr gudlig inspirert (tysk: göttlich inspiriert).

Lenke til kommentar
jeg har hørt at fittesaft er 70% svette og resten anna veske

er dette sant?

8578274[/snapback]

 

Utfloden består av slim fra kjertler i skjeden og livmorhalsen sammen med celler som avstøtes fra skjedeveggen og blandes med de nyttige og dominerende melkesyrebakteriene. Normal utflod er flytende, fargeløs eller melkehvit og lukter syrlig. Når utfloden kommer i kontakt med undertøyet blir dette ofte gult.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...