H4ngm4N Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Hvorfor flyter svære, tunge skip som er laget av metall? Det er masse luft i båten...+ det nr. 4 sa... Lenke til kommentar
RAM Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hvorfor er det noen som snakker med seg selv? Hva er vitsen? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Hvorfor er det noen som snakker med seg selv? Hva er vitsen? det har jeg også lurt på.. på gamle jobben min gikk alle og snakket med seg selv.. etter en stund begynte til og med de som nylig hadde begynt å snakke med seg selv.. tror det var et slags syndrom på den plassen.. edit: Og det med at vannet går andre veien ned i sluket på andre siden av jorden er bare tull... jeg lurer også på om hva han som var førstemann som noen sinne spiste en østers tenkte for noe.. Han må jo ha vært sinnsykt sulten vel? Endret 17. mars 2005 av Musty Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hvorfor er det noen som snakker med seg selv? Hva er vitsen? How can I know what I'm thinking until I hear myself say it. Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 En virvelstrøm i Norge (sånn som du får når du tapper ned vatn) snurrer med klokka, i Kina snurrer virvelstrømen mot klokka. Hvor skifter virvelstrømmen retning? og hva skjer akkurat på det punktet? Renner vatnet rett ned uten virvelstrøm? Dette er bare en myte. Den såkalte coreolis-(?)kraften som er ansvarlig for dette, er ikke sterk nok til å forårsake dette fenomenet. Stemmer, lokale hvirvler i vannet vil dominere. Derimot så ser en effekten ganske klart i lavtrykk: de roterer mot klokken på den nordlige halvkule, og motsatt vei på den sørlige. Kina ligger på den nordlige halvkule. Lenke til kommentar
chris Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hvorfor er det noen som snakker med seg selv? Hva er vitsen? How can I know what I'm thinking until I hear myself say it. Tenker ofte høyt for meg selv jeg Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hvorfor er det noen som snakker med seg selv? Hva er vitsen? How can I know what I'm thinking until I hear myself say it. Tenker ofte høyt for meg selv jeg Jeg lar ofte andre tenke høyt for meg, slik at jeg får et annet perspektiv på problemet. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Var det ikke i Australia at den byttet retning? Under ekvator er det vel. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) hvem klarer å ta best vare på vennene sine av jenter og gutter? jeg vil si gutter ikke for at jeg er det men har noen i samme klassetrin ( jenter) som kan bli så jævlil sure på hverandre men vi gutta vi bare koser oss! når gutter blir uvenner så neste dag så er de gode venner ( er det sånn til jentene også?) hvordan er det til deg? edit: skriveleif Endret 20. mars 2005 av M.F. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 jeg tror egenltig jenter er flinkere til å ta vare på vennene sine, men også til å kvitte seg med venner de ikke liker... Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 jeg tror egenltig jenter er flinkere til å ta vare på vennene sine, men også til å kvitte seg med venner de ikke liker... du sier noe der ja! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 jeg tror egenltig jenter er flinkere til å ta vare på vennene sine, men også til å kvitte seg med venner de ikke liker... Jepp, har ei i klassen som var kjapp i å kvitte seg med meg! Egentlig like greit! (slut) Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Egentlig så er jenter noe av det falskeste jeg har sett, og jeg har mange jenter i omgangskretsen. De har kanskje si 10 "gode" venner da, men det er fortsatt fritt å slenge litt dritt og baksnakke og masse sånt. Jeg personelig skjønner ikke åssen dette er mulig, for jeg som gutt har hatt vennene mine siden jeg var liten - og de er de samme gamle trofaste kara enda de. Hvorfor skal man i det hele tatt kalle noen venn, om de ikke er det. Jeg har mange gode venner, og mange BEKJENTE som er en helt annen sak. Mine gode venner behandler jeg som det de er - nemlig venner! Edite: Falskeste ... ikke flaskete! Endret 20. mars 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Jenter behøver ikke nødvendigvis være flinkere til å ta vare på vennene/venninnene sine enn gutter. Jenter er (som alle vet) flinkere enn gutter til å stenge folk ute når det kommer til det psykiske plan. De har en unik evne til å få andre til å føle seg som dritt. De vet hvordan man skyver de som allerede ligger lavt enda lavere. Gutter bruker mer vold. Jeg vet ikke hva som er verst. Anyway, mitt poeng er at begge kjønn har negative sider og det er vanskelig å si hvem som er flinkest til å ta vare på vennene sine. Av de som har såret meg mest er 90% jenter. Det er ikke fordi jeg er en drittsekk mot jenter eller noe, men fordi de rett og slett er mest utspekulet og jævlige når det kommer til stykke. Når jeg tenker meg om er det svært, svært få gutter som har fått meg til å føle meg ubrukelig. Jeg har hatt noen kjipe episoder med gutter, men ikke på samme måte som med jenter. De vet akkurat hvilke knapper de skal trykke på for å gjøre det max bedritent for meg. Endret 20. mars 2005 av Grundig Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Edite: Falskeste ... ikke flaskete! :!: Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hvorfor er oljetanken i motorer for store? Hvis vi sier at den har plass til 5 liter olje så er kanskje maxgrensen på 3 liter. Hvis man fyller over 3 liter olje på motoren så går den rett til hel**tte. Så da lurer jeg på følgende: Hvorfor er oljetanker såpass store som de er? (Er sikkert en god forklaring på det, men jeg har ikke peiling på motorer) Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg lurer på hvorfor poster som man har postet forsvinner helt uten videre... Om en moderator finner ut at det er meget upassende, burde han da si ifra så vi selv kan fjerne innholdet... Evt sende en PM/mail, så man VET at det er borte... Lenke til kommentar
chris Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hvorfor er oljetanken i motorer for store? Hvis vi sier at den har plass til 5 liter olje så er kanskje maxgrensen på 3 liter. Hvis man fyller over 3 liter olje på motoren så går den rett til hel**tte. Så da lurer jeg på følgende: Hvorfor er oljetanker såpass store som de er? (Er sikkert en god forklaring på det, men jeg har ikke peiling på motorer) Nå er det vel ikke akkurat noen oljetank på en bil, oljen en inne på motoren. Kan ikke fylle motoren propp full av olje, oljen skal gå rundt på motorblokka for å smøre eller det vil si ikke hele motoren men bare den ene halvdelen. Eks. hvis du fyller en flaske helt full med vann og du rister på den får du jo ikke blanda vannet på flaska det akn da ikke bli sirkulasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg