Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor er det plutselig så mange som "hopper ut av skapet" for tiden?

Skulle nesten trodd det er mote.

 

Man kan nesten si det har blitt en trend, dessverre.

Mange er ikke helt oppriktige ang sin legning, men ønsker å "være med på bølgen". Men mange ser også at mange viser sitt skjelett i skapet, og velger da å hive seg på bølgen, i troen på at det blir enklere for de nærmeste å takle denne nyheten. Sistnevnte er da mer sikker på sin legning enn førstnevnte.

 

Glad jeg "hoppet ut" for mange år siden :)

 

Annen ting jeg lurer på, hvorfor har vi militære?

Om ingen land hadde hatt det, hadde vi jo ikke trengt å beskytte oss?

8518287[/snapback]

 

Det er jo ikke bare militære som brukes i krig.

Startes ofte med terrorister og andre aktivitetsgrupper.

Lenke til kommentar

I det siste har denne tråden desverre utviklet seg til å bli en tråd "Spørsmål om alt mulig", noe den ikek er ment for. Åpningstider på posten, hvor man finner vinmonopol og annet skit er overhodet ikke snedig, bare dritkjedelig. Det er egne forum/tråder for slikt, vennligst bidra til at denne tråden er like morsom og spennende som den engang var. Det er IKKE en supporttråd, hverken for data eller andre ting.

Lenke til kommentar
Den advarselen er nok advarsel for noe annet enn det å bli full på etanol-alkohol. Nå vet jeg ikke hvilke stoffer det er snakk om men du kan sikkert finne HMS databladet til rødsprit på nett.

8516681[/snapback]

Jeg fant noe greier her. Der advares det mot at løsemidler kan irritere luftveiene. Løser etanol slim og sånt godt?

Jeg ser også at den kan inneholde aceton, og det vanvittig lett og er ikke direkte sunt akkurat.

Endret av endrebjorsvik
Lenke til kommentar
Den advarselen er nok advarsel for noe annet enn det å bli full på etanol-alkohol. Nå vet jeg ikke hvilke stoffer det er snakk om men du kan sikkert finne HMS databladet til rødsprit på nett.

8516681[/snapback]

Jeg fant noe greier her. Der advares det mot at løsemidler kan irritere luftveiene. Løser etanol slim og sånt godt?

Jeg ser også at den kan inneholde aceton, og det vanvittig lett og er ikke direkte sunt akkurat.

8520273[/snapback]

 

Siden du henviser til krever innlogging.

 

Her er en link til HMS datablad om farget denaturert etanol (LES: Rødsprit)

 

http://logichem.netpower.no/datasheet.aspx...034&iDepId=5766

 

EDIT: Glemte linken

Endret av DemoniZer
Lenke til kommentar
I det siste har denne tråden desverre utviklet seg til å bli en tråd "Spørsmål om alt mulig", noe den ikek er ment for.

8520007[/snapback]

Rent personlig er jeg helt enig. Det har alltid vært en snedig|snodig forveksling i denne tråden som jeg egentlig ikke er fan av, men utviklingen mot det jeg vil kalle silly og kjedelig gjør tråden mindre og mindre spenndende. Det er litt trist når det går flere titalls tråder mellom hvert snedig spørsmål mens resten er enkel googlefodder. Forhåpentligvis vil tråden få en modifisert v2.0 når vi runner 1000 sider.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...