the_fire Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 230? Du får kjøpt bilett her. --- Hvor kan jeg finne kordinatene til Nordkapp? Slik at jeg får 71 med i tallene Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Hvor kan jeg finne kordinatene til Nordkapp? Slik at jeg får 71 med i tallene 8517713[/snapback] I et atlas? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Hvor kan jeg finne kordinatene til Nordkapp? Slik at jeg får 71 med i tallene 8517713[/snapback] Her for eksempel. The North Cape (alt. 307m/975ft; lat. 71°10'21" N, longitude 25°47'40" E), in Norwegian Nordkapp, Lenke til kommentar
Minus Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Hvorfor er det plutselig så mange som "hopper ut av skapet" for tiden? Skulle nesten trodd det er mote. Annen ting jeg lurer på, hvorfor har vi militære? Om ingen land hadde hatt det, hadde vi jo ikke trengt å beskytte oss? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Hvorfor er det plutselig så mange som "hopper ut av skapet" for tiden?Skulle nesten trodd det er mote. Man kan nesten si det har blitt en trend, dessverre. Mange er ikke helt oppriktige ang sin legning, men ønsker å "være med på bølgen". Men mange ser også at mange viser sitt skjelett i skapet, og velger da å hive seg på bølgen, i troen på at det blir enklere for de nærmeste å takle denne nyheten. Sistnevnte er da mer sikker på sin legning enn førstnevnte. Glad jeg "hoppet ut" for mange år siden Annen ting jeg lurer på, hvorfor har vi militære?Om ingen land hadde hatt det, hadde vi jo ikke trengt å beskytte oss? 8518287[/snapback] Det er jo ikke bare militære som brukes i krig. Startes ofte med terrorister og andre aktivitetsgrupper. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Er historien om Noas Ark et faktum? 8495436[/snapback] Oppdiktet svada, i likhet med resten av bibelen. Er ikke det historien om fjotten som redder alle verdens dyr fra oversvømmelse ved å bygge en enorm båt? Joda, det høres sannsynlig ut. 8495843[/snapback] Du tenker kanskje på denne?? Link til bedre bilde Endret 2. mai 2007 av aspstein Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Lest en del om det funnet av "Noahs Ark" ja.. spennende.. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Hvor er dette (arket)? Israel/Palestina typisk? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Hvor er dette (arket)? Israel/Palestina typisk? 8519326[/snapback] Tyrkia >> Øst Anatolia >> Agri >> Dogubeyazid Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Hvor finner jeg vinbutikk i bergensområdet? Trenger alkoholmåler og slikt stasj. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Tenker du på vinmonopolet er det ni slike å velge mellom i Bergen: http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHO..._id=12&x=29&y=6 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Er nok ikke vinmonopolet. En butikk som selger vingjær og alkoholmåler. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 De har 'Vinhuset Mye Moro' på Lagunen. Der selger de ihvertfall vingjær. Jeg vet ikke om de har alkometer. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 I det siste har denne tråden desverre utviklet seg til å bli en tråd "Spørsmål om alt mulig", noe den ikek er ment for. Åpningstider på posten, hvor man finner vinmonopol og annet skit er overhodet ikke snedig, bare dritkjedelig. Det er egne forum/tråder for slikt, vennligst bidra til at denne tråden er like morsom og spennende som den engang var. Det er IKKE en supporttråd, hverken for data eller andre ting. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Den advarselen er nok advarsel for noe annet enn det å bli full på etanol-alkohol. Nå vet jeg ikke hvilke stoffer det er snakk om men du kan sikkert finne HMS databladet til rødsprit på nett. 8516681[/snapback] Jeg fant noe greier her. Der advares det mot at løsemidler kan irritere luftveiene. Løser etanol slim og sånt godt?Jeg ser også at den kan inneholde aceton, og det vanvittig lett og er ikke direkte sunt akkurat. Endret 2. mai 2007 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Den advarselen er nok advarsel for noe annet enn det å bli full på etanol-alkohol. Nå vet jeg ikke hvilke stoffer det er snakk om men du kan sikkert finne HMS databladet til rødsprit på nett. 8516681[/snapback] Jeg fant noe greier her. Der advares det mot at løsemidler kan irritere luftveiene. Løser etanol slim og sånt godt?Jeg ser også at den kan inneholde aceton, og det vanvittig lett og er ikke direkte sunt akkurat. 8520273[/snapback] Siden du henviser til krever innlogging. Her er en link til HMS datablad om farget denaturert etanol (LES: Rødsprit) http://logichem.netpower.no/datasheet.aspx...034&iDepId=5766 EDIT: Glemte linken Endret 2. mai 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 I det siste har denne tråden desverre utviklet seg til å bli en tråd "Spørsmål om alt mulig", noe den ikek er ment for. 8520007[/snapback] Rent personlig er jeg helt enig. Det har alltid vært en snedig|snodig forveksling i denne tråden som jeg egentlig ikke er fan av, men utviklingen mot det jeg vil kalle silly og kjedelig gjør tråden mindre og mindre spenndende. Det er litt trist når det går flere titalls tråder mellom hvert snedig spørsmål mens resten er enkel googlefodder. Forhåpentligvis vil tråden få en modifisert v2.0 når vi runner 1000 sider. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Da får vi henge i og fylle de resterende sidene med drit da Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg leste her om dagen hvor de kårte verden beste side eller mest besøkende side.. hvordan gjør de det?.. Intertett er jo ganske stooort? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Alle sidene ligger jo på servere.. og alle serverene har sannsynligvis en logg over besøk osv... Kanskje ikke ALT som kommer med i disse loggene, men de største sidene blir nok logget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg