Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare for å få sove bedre, kan du vel kjøpe de billigste gummipluggene.

8510232[/snapback]

Det er for å stenge ute den idiotiske ensformige dunkingen fra naboen som spiller tekno langt ut på natten.

8511120[/snapback]

Da bør du klage eller noe sånt. Si det til ham. :mad:

Lenke til kommentar

Trenger ikke dyre øreplugger med filter i for å gjøre det. Men en annen ting er at jeg aldri hadde fått sove med noe inni øret. Men det er bare meg. Snakk med naboen.

Sånne som støpes etter øret er fullstendig overkill når du ikke er musiker og spiller i band/konserter.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Er det bare for å få sove bedre, kan du vel kjøpe de billigste gummipluggene.

8510232[/snapback]

Det er for å stenge ute den idiotiske ensformige dunkingen fra naboen som spiller tekno langt ut på natten.

8511120[/snapback]

Da bør du klage eller noe sånt. Si det til ham. :mad:

8511253[/snapback]

Trenger ikke dyre øreplugger med filter i for å gjøre det. Men en annen ting er at jeg aldri hadde fått sove med noe inni øret. Men det er bare meg. Snakk med naboen.

Sånne som støpes etter øret er fullstendig overkill når du ikke er musiker og spiller i band/konserter.

8511453[/snapback]

Jeg er en veldig lite utadvent person for å si det slik, så det blir verre. Men har snakket med "gårdeieren" eller hva det nå heter.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Hvorfor har det seg slik at i alle amerikanske serier, går de med sko inne?

Tror ikke jeg har sett mange serier hvor de kommer inn i huset og tar av seg skoene. De går jo bare rett inn.

Er det bare slik de gjør det i serier eller?

Lenke til kommentar

Nei, de gjør det til vanlig også. I Tyskland er det også vanlig å gå med sko inne. De så rart på meg når jeg tok av meg skoene før jeg gikk inn hos folk når jeg besøkte noen venner der. "Tar du AV skoene? Du blir jo så skitten på beina"

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Nei, de gjør det til vanlig også. I Tyskland er det også vanlig å gå med sko inne. De så rart på meg når jeg tok av meg skoene før jeg gikk inn hos folk når jeg besøkte noen venner der. "Tar du AV skoene? Du blir jo så skitten på beina"

8513470[/snapback]

Ja, nå vet jeg det også. Synes det er rart da. Ikke bare det at det blir skikkelig skittent, men å gå med sko på hele dagen tror jeg ikke er så veldig behagelig.

Hehe, lurer på hva de tenkte om deg da :p

Lenke til kommentar
Det beste med USA er at de ikke bare går med sko på inne, men de har ofte masse tepper også. Tykke lyse tepper som suger til deg møkk ;)

8514692[/snapback]

Det samme er det med engelskmenn. De elsker vegg-til-veggteppe, tilogmed på dass. Hva pokker tenker man på når man legger noe slik på dass? Tenk på alle de som bommer på doskåla og treffer teppet isteden.

Lenke til kommentar

spørsmål!

saken er dette: jeg har kjøpt 50ccm gategodkjent firehjuling. fra jeg fikk den har den 60 som toppfart, som er 15 km/h mer enn en moped har lov til. den er altså utrimmet, og man hører og føler at det er sperrer overalt som hindrer den i å kjøre fortere.

Kan jeg bli tatt for noe ulovlig hvis jeg holder meg innenfor fartgrensen? det er tross alt ikke min skyld at den går så fort. eller skal jeg kjøre 45 hele tiden? :thumbdown:

Lenke til kommentar
spørsmål!

saken er dette: jeg har kjøpt 50ccm gategodkjent firehjuling. fra jeg fikk den har den 60 som toppfart, som er 15 km/h mer enn en moped har lov til. den er altså utrimmet, og man hører og føler at det er sperrer overalt som hindrer den i å kjøre fortere.

Kan jeg bli tatt for noe ulovlig hvis jeg holder meg innenfor fartgrensen? det er tross alt ikke min skyld at den går så fort. eller skal jeg kjøre 45 hele tiden? :thumbdown:

8514824[/snapback]

Er den fabrikkjøpt, eller kjøpt brukt?

Og det er vell egentlig et spørsmål for Biltilsynet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...