Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Jo, er ikkje direkte derfor det er ulovlig, var kanskje litt kjapp med å uttale meg der =p

 

Og Lakus, det er betre for kroppen å røyke hasj enn å drikke sprit. Hasjen går fortare inn i kroppen/blodet, og vert raskare skilt ut. I den grad er hasj mykje betre. Eg tok vel "Stoff" generelt sett og skjerte over ein kam.. My bad..

Endret av aspic
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet du hva hasj er?

For og ta overdose av det er det snakk om og røyke flere åkre av planter...

 

Dette var jeg ikke klar over. (Ikke ordrett med åkre og sånn da :) )

 

Hadde fått inntrykk av at to blås = smuget på g jeg... Men det var poenget ditt?

 

At staten, politikerne og speidergruppa på Tolvsrød Øst overdriver alt?

 

mvh. Gizmo.

Lenke til kommentar
Hvor kommer utsagnet(?) "Du skal holde hviledagen hellig ?"

8499577[/snapback]

Jeg tror det henger igjen fra kulturen noen få hundre år tilbake i tid. Folket skulle disiplineres og skremmes til å ikke jobbe på søndags formiddag men komme til kirkene i stedet for. Opprinnelig gjaldt det kun søndags formiddag under gudstjenesten. Dvs. at det var fritt frem for å jobbe etterpå. Det er først i løpet av 1900-tallet dette ble endret til å gjelde hele søndagen.

 

Ellers så er det jo litt ironisk at de som jobber mest på hviledagen er nettopp prester. (Mulig en dårlig ironi, men men)

8499848[/snapback]

 

Ja akkurat!

 

Prestene burde på lik linje med naboen som jobbet under gudstjenesten bli anmeldt for det!

(greit da, ingen god ide å bruke sirkelsag når du har 2 kristne naboer ved siden av, og kirkeklokkene ringer, men tåpelig "norm" allikevel)

Lenke til kommentar
FINS magi og overnaturligekrefter?, er det noen som kan bekrefte at det ikke fines? kan det finnes på andre planeter?.. vi vet jo at det fins mange galaxier og 10000vis planeter...

8499951[/snapback]

Det en har sett så langt er at intet av det en kjenner til trenger noensomhelst overnaturlig forklaring, og det har vært filosofert en god del over det.

 

Les boken "A Brief History of Time" om du er interessert i mer.

Lenke til kommentar
Hvor kommer utsagnet(?) "Du skal holde hviledagen hellig ?"

8499577[/snapback]

Jeg tror det henger igjen fra kulturen noen få hundre år tilbake i tid. Folket skulle disiplineres og skremmes til å ikke jobbe på søndags formiddag men komme til kirkene i stedet for. Opprinnelig gjaldt det kun søndags formiddag under gudstjenesten. Dvs. at det var fritt frem for å jobbe etterpå. Det er først i løpet av 1900-tallet dette ble endret til å gjelde hele søndagen.

 

Ellers så er det jo litt ironisk at de som jobber mest på hviledagen er nettopp prester. (Mulig en dårlig ironi, men men)

8499848[/snapback]

 

Ja akkurat!

 

Prestene burde på lik linje med naboen som jobbet under gudstjenesten bli anmeldt for det!

(greit da, ingen god ide å bruke sirkelsag når du har 2 kristne naboer ved siden av, og kirkeklokkene ringer, men tåpelig "norm" allikevel)

8500394[/snapback]

 

Faren min og jeg holdt pa a vaskehuset pa en sondag. Sa kom politiet kjorende forbi, og stoppet utenfor huset vart.

 

:rofl:

Lenke til kommentar
Hva i helsike kalles dørmaskinene som holder den varme luften inne på kjøpesenter og andre offentlige bygninger? Har hørt revolverdør og snurrdør, men føler ikke helt noen av de stemmer.

8500800[/snapback]

Varmepumper.

8500893[/snapback]

 

Varmepumper ? Motorene som driver dørene ?

 

Spørsmålet mitt : Hvorfor besvimer man hvis man feks får en 14kgs planke i hue fra 3 meter ?

 

3raz3r : Det spørsmålet ang. evne til å trene opp hukommelsen vil jeg også gjerne vite ! hadde vært kjekt da jeg ikke husker hva jeg gjorde igår.

Endret av Hurt
Lenke til kommentar
Hva i helsike kalles dørmaskinene som holder den varme luften inne på kjøpesenter og andre offentlige bygninger? Har hørt revolverdør og snurrdør, men føler ikke helt noen av de stemmer.

8500800[/snapback]

Varmepumper.

8500893[/snapback]

 

Varmepumper ? Motorene som driver dørene ?

 

Spørsmålet mitt : Hvorfor besvimer man hvis man feks får en 14kgs planke i hue fra 3 meter ?

 

3raz3r : Det spørsmålet ang. evne til å trene opp hukommelsen vil jeg også gjerne vite ! hadde vært kjekt da jeg ikke husker hva jeg gjorde igår.

8501066[/snapback]

Trodde du mente den varme luften som blir blåst i deg når du går inn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...