Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Hvorfor tror enkelte på en Gud?

Hvorfor kan man begynne å gråte av å tenke på et minne, hvor er logikken i det?

Hvorfor er sex så godt at man "må leke med seg selv" for å føle det?

Hvorfor kan det ikke bare være slik at man gjør det KUN for å formere seg? Tenk på alle som hadde sluppet mishandling...

Hvorfor er døden av og til fristende selv om jeg har det relativt bra ellers i livet?

Hvorfor føler mennesker?

Hva skal vi utrette mens vi lever?

Hvorfor lurer jeg på dumme ting?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor er sex så godt at man "må leke med seg selv" for å føle det?

Hvorfor kan det ikke bare være slik at man gjør det KUN for å formere seg? Tenk på alle som hadde sluppet mishandling...

Evolusjonen er ett godt svar på dette.

De dyrene som syntes sex var godt hadde naturligvis mer sex enn de dyrene som ikke syntes det. Dermed formerte de seg, de andre døde ut, og rasen utviklet seg. Slike fortsatte det en lang stund, og rasen fikk større og større glede av sex.

Jeg trur også at seksuell nytelse også øker i takt med inteligensen. Når dyret begynner å få mer "fri vilje" og ikke bare fungere på instinkter. Når dyret er smart nok til å bryte med instinktene sine, og starter ett liv i sølibat, da begynner utviklingen av høyere nytelse ved seksuell aktivitet.

Trur jeg da...

Lenke til kommentar
Hvorfor blør man neseblod? Faren min sier det er pga. mangel på søvn. Stemmer det?

Det er vel fordi enkelte har minimalt med hud over blodårene i neseborene, og dermed kan det lett gå hull på disse. At voksne ikke blør like mye neseblod kan ha noe med at huden er blitt tykkere da.

Jeg vet ikke, jeg bare gjetter. :wee:

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Er gud pervers?

`

Edit: Mennesket skapt i guds bilde

Mennesket = perverst

Gud = ?

Finnes gud...? :roll:

Jeg lurer på hva vi er, hva universet er, hvorfor det er her og hva som er bak

EDIT:

Selv tror jeg vi er en del av noe, men hva?

Tror forsåvidt at menneskene er et virus, teorien min stemmer veldig bra (etter min tankegang)

Endret av notalive
Lenke til kommentar

"De dyrene som syntes sex var godt hadde naturligvis mer sex enn de dyrene som ikke syntes det. Dermed formerte de seg, de andre døde ut, og rasen utviklet seg. Slike fortsatte det en lang stund, og rasen fikk større og større glede av sex"

Hvorfor finnes det da så mye kristne her i verden ?

Lenke til kommentar
"De dyrene som syntes sex var godt hadde naturligvis mer sex enn de dyrene som ikke syntes det. Dermed formerte de seg, de andre døde ut, og rasen utviklet seg. Slike fortsatte det en lang stund, og rasen fikk større og større glede av sex"

Hvorfor finnes det da så mye kristne her i verden ?

Tror nok ikke kristne synes sex er mindre godt enn andre, om det er det du mener :!:

Lenke til kommentar
Det stemmer faktisk, jeg har selv både opplevd selv og sett at folk blør lettere neseblod i stressperioder. Men øynene dine blir ikke firkanta av å se for mye på TV! ;)

Pappa sier øynene blir det.(tror han ikke da) Jeg sier selv at jeg tror ikke det kan være noen stor ulempe å ha firkantede øyne siden tv- og pcskjermen er firkantet

Lenke til kommentar
Hvorfor er det noen jenter som er så utrolig opptatt av hester?

Hvorfor er det noen gutter som er så utrolig opptatt av fotball?

Det er en del av instinktet deres, å ta vare på ting. Det er en slags trenging til morsrollen. Det er jo hunkjønnets oppdrag i dyrenes verden.

Samme gjelder for oss. Vi liker konkurranse fordi det er slikt hankjønnet driver med. Konkurrere om hvem som er den dominerene i flokken.

Såklart har jo vi utviklet oss, og det er langt fra så stor nødvendighet for det nå. Men instinktet ligger der fremdeles.

Hvorfor akkurat hester og fotball? Det er vel dem som tilfredstiller instinktet best?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...