superninja Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Det må vel være mulig for menneske som verdens mest intelligente vesen å kunne klare å stoppe å ete om du må drite på deg sjølv fordi du er så JÆVLIG feit!? Om du har familie må vel dei klare å stoppe deg? Du får garatert ikkje tak i mat sjølv om du er blitt så smellfeit at du ikkje klare å bevege deg. Då kan dei vel berre gi deg mindre mat.... >.< No offence til overvektige folk, er forskjell på å måtte drite på deg sjølv og på det å ha litt ekstra fett på kroppen... Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Om du ser på programmer som omhandler personer som lider av fedme, vil du se at familien til slutt gir etter. Og at mat er deres narkotikum. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Om du ser på programmer som omhandler personer som lider av fedme, vil du se at familien til slutt gir etter. Og at mat er deres narkotikum. 8476825[/snapback] Er vel bare å slutte å gi personen så mye mat da. Heller gi han sunn mat. Om han er så feit at han ligger i en seng og maser etter mat, hva skal han gjøre? Han blir kanskje litt sur, men det er jo bare å stå på trygg avstand. Sunn ja... Endret 26. april 2007 av The_Fire Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Om du ser på programmer som omhandler personer som lider av fedme, vil du se at familien til slutt gir etter. Og at mat er deres narkotikum. 8476825[/snapback] Er vel bare å slutte å gi personen så mye mat da. Heller gi han sund mat. Om han er så feit at han ligger i en seng og maser etter mat, hva skal han gjøre? Han blir kanskje litt sur, men det er jo bare å stå på trygg avstand. 8476949[/snapback] Prøv å gi en overvektig mindre enn det han trenger. Se hvordan det går med personen. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 jeg lurer på hva som skjer hvis man gjør dette russekravet. løp rundt lyktestolpe 20 gonger så belmer du 1 liter kefir. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Hvorfor har russisk kaviar blitt så oppskrytt? Er fiskerogn virkelig så mye å rope hurra for? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 jeg lurer på hva som skjer hvis man gjør dette russekravet.løp rundt lyktestolpe 20 gonger så belmer du 1 liter kefir. 8476998[/snapback] Du vil antagelig kaste opp. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 jeg lurer på hva som skjer hvis man gjør dette russekravet.løp rundt lyktestolpe 20 gonger så belmer du 1 liter kefir. 8476998[/snapback] Du vil antagelig kaste opp. 8477044[/snapback] er du sikker. det ville verdt verre hvis du gjorde før du skulle flyge rundt stolpen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Har ingen anelse hva som er så flott med russisk kaviar annet enn at det er dyrt. Folk som har råd til ekstremt dyre ting syns det er fiffig å spise noe vanlige folk ikke har råd til. Fisken det kommer fra er veldig sjelden og derfor er produktet svindyrt. Jeg har smakt skikkelig dyr russisk kaviar, og det er som å tygge gummikuler fylt med saltvann. Ikke noe mere. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 er du sikker.det ville verdt verre hvis du gjorde før du skulle flyge rundt stolpen 8477060[/snapback] Jeg ville i alle fall kastet opp. Jeg liker ikke kefir overhodet. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Hvorfor har russisk kaviar blitt så oppskrytt? Er fiskerogn virkelig så mye å rope hurra for? 8477012[/snapback] Fiskerogn er nydelig, men det er selvfølgelig ulike kvaliteter. Kvalitetene går på smak og konsistens. Russisk kaviar, eller rettere sagt kaviar av Stør er svart i motsetning til torskerogn (som Mills kaviar lages av). Personlig liker jeg både Mills kaviar, torskerogn servert sammen med torsk, torslelever, potet og flatbrød (altså mølje), og Russisk kaviar. Alt til sitt bruk. Jeg serverer ikke russisk kaviar sammen med mølje eller har på brødskiva. Det passer bedre til småretter, snitter og champagne. Men det hele handler selvsagt om smak og behag. Mange liker ikke fiskeprodukter med sterk smak før de blir voksne. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Hva er den letteste/beste teknikken å bruke for å løse en vanskelig Sudoku? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Hva er den letteste/beste teknikken å bruke for å løse en vanskelig Sudoku? 8477532[/snapback] Internett ? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Hva er den letteste/beste teknikken å bruke for å løse en vanskelig Sudoku? 8477532[/snapback] Bla over til fasiten. Eventuelt har wikipedia flere artikler om sudoku. Se også under See Also/Mathematics. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Hva er den letteste/beste teknikken å bruke for å løse en vanskelig Sudoku?Internett ? Er ikke du fra internett da? Kan ikke si du hjalp så mye Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Hva er den letteste/beste teknikken å bruke for å løse en vanskelig Sudoku? 8477532[/snapback] Brute force Lenke til kommentar
Minus Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Hvorfor har russisk kaviar blitt så oppskrytt? Er fiskerogn virkelig så mye å rope hurra for? 8477012[/snapback] Fiskerogn er nydelig, men det er selvfølgelig ulike kvaliteter. Kvalitetene går på smak og konsistens. Russisk kaviar, eller rettere sagt kaviar av Stør er svart i motsetning til torskerogn (som Mills kaviar lages av). Personlig liker jeg både Mills kaviar, torskerogn servert sammen med torsk, torslelever, potet og flatbrød (altså mølje), og Russisk kaviar. Alt til sitt bruk. Jeg serverer ikke russisk kaviar sammen med mølje eller har på brødskiva. Det passer bedre til småretter, snitter og champagne. Men det hele handler selvsagt om smak og behag. Mange liker ikke fiskeprodukter med sterk smak før de blir voksne. 8477433[/snapback] Hvor mye koster 100g russisk kaviar? Hvem er det som definerer det som er dyrt? Syns det er så mange som snakker om forskjellige produkter som skal være så dyr, men jeg syns ikke det. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Om du ser på programmer som omhandler personer som lider av fedme, vil du se at familien til slutt gir etter. Og at mat er deres narkotikum. 8476825[/snapback] Er vel bare å slutte å gi personen så mye mat da. Heller gi han sund mat. Om han er så feit at han ligger i en seng og maser etter mat, hva skal han gjøre? Han blir kanskje litt sur, men det er jo bare å stå på trygg avstand. 8476949[/snapback] Prøv å gi en overvektig mindre enn det han trenger. Se hvordan det går med personen. 8476968[/snapback] Dette er en tråd som man kan lure på ting : Dermed spørsmålet : Hva skjer hvis man ikke gir en overvektig person mat ? Ei i klassen min runda 140-150kg, helt ekstremt, hun spiser hvert friminutt, 1-2cola pr time og 2 baguetter. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Noen som vet hvor man finner de "egendefinerte uttrykksikonene" fra MSN på pcen? Tenker sånn i en eller annen msn mappe. Evnt. hvordan man lagrer dem på pcen igjen, ser ikke ut som det går tho... Siden den er animert blir det vanskelig å bare ta print-screen. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Kan vann holde minusgrader og fremdeles være flytende? F.eks. at du sitter å rører i vann mens du kjøler det ned, slik at det ikke kan legge seg is. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg