Ståle Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 http://posten.no/Portal/ProdukterTjenester...stoppkravPakke/ Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Kan privatpersoner sende postoppkrav hvis de selger noe? 8387549[/snapback] Null problem det... 8388162[/snapback] Ikke noe problem dersom man har god tid og liker å skrive adressen sin og mottagers adresse mange ganger. 8389773[/snapback] Har du lyst til å utdype det litt? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Av og til (minst en gang i uken) ser jeg små svarte bille aktige dyr i leiligheten min. Greit nok når jeg har luftet men det er ikke bare da jeg ser dem, kan de ha et "rede" (vet ikke hva jeg skal kalle det) inne? Hva er det/de? Hvordan kan jeg fjerne dem? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Har du lyst til å utdype det litt? 8392742[/snapback] Synes bare det er unødvendig mye å fylle ut. Endret 15. april 2007 av premium Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Av og til (minst en gang i uken) ser jeg små svarte bille aktige dyr i leiligheten min. Greit nok når jeg har luftet men det er ikke bare da jeg ser dem, kan de ha et "rede" (vet ikke hva jeg skal kalle det) inne? Hva er det/de? Hvordan kan jeg fjerne dem? Kan de fly også? Endret 15. april 2007 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
co2 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Imorgen er det fagdag, heldags med nynorsk. Hva får vi egentlig da? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 TheOats: Ta et bilde av en bille neste gang. (Husk å slå på makro-modus på kameraet) Så kan vi finne ut hvordan bille det er og om det er et skadedyr eller ikke. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Av og til (minst en gang i uken) ser jeg små svarte bille aktige dyr i leiligheten min. Greit nok når jeg har luftet men det er ikke bare da jeg ser dem, kan de ha et "rede" (vet ikke hva jeg skal kalle det) inne? Hva er det/de? Hvordan kan jeg fjerne dem? Kan de fly også? 8392831[/snapback] Ja tror det, ser ikke at de gjør det, men de flakser med vinger når de står stille av og til. TheOats: Ta et bilde av en bille neste gang. (Husk å slå på makro-modus på kameraet) Så kan vi finne ut hvordan bille det er og om det er et skadedyr eller ikke. 8393058[/snapback] Har desverre ikke noe kamera og t610en min er ikke så mye vits i å prøve med. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Av og til (minst en gang i uken) ser jeg små svarte bille aktige dyr i leiligheten min. Greit nok når jeg har luftet men det er ikke bare da jeg ser dem, kan de ha et "rede" (vet ikke hva jeg skal kalle det) inne? Hva er det/de? Hvordan kan jeg fjerne dem? Kan de fly også? 8392831[/snapback] Ja tror det, ser ikke at de gjør det, men de flakser med vinger når de står stille av og til. TheOats: Ta et bilde av en bille neste gang. (Husk å slå på makro-modus på kameraet) Så kan vi finne ut hvordan bille det er og om det er et skadedyr eller ikke. 8393058[/snapback] Har desverre ikke noe kamera og t610en min er ikke så mye vits i å prøve med. 8393784[/snapback] Er det slike med sånne klypegreier på halen? isåfall ble jeg ganske plaga med de før ogå... Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Er det slike med sånne klypegreier på halen? isåfall ble jeg ganske plaga med de før ogå... 8393803[/snapback] Kan ikke huske å ha registrert de nei, men jeg fjerner dem som regel ganske fort uten å undersøke dem. Quote forminsket av moderator Endret 16. april 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Imorgen er det fagdag, heldags med nynorsk. Hva får vi egentlig da? 8392992[/snapback] Pensum Lenke til kommentar
Minus Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hvis det er med dere som med oss får dere to deler. En A-del og en B-del. Del A består av oppgaver fra pensum, mens del B er stilskriving. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg har lett litt rundt på forumet, finner ingen tråd om homofili. Finnes det en slik? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 bruk søkefunksjonen har heller ikke sett noe til en slik post Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg har brukt søkefunksjonen, og jeg sa at jeg ikke har funnet noe. Men da har jeg iallefall spurt. Takk Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hvor får man kjøpt billige kaffebønner? Det billigste jeg har funnet er 129 kroner per kilo. Til sammenligning finner jeg videreforedlede kaffebønner (malt kaffe) ned til 24 kroner per kilo. Jeg finner ikke noe logikk i at råvaren skal være dyrere enn den videreforedlede varen. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hvor får man kjøpt billige kaffebønner? Det billigste jeg har funnet er 129 kroner per kilo. Til sammenligning finner jeg videreforedlede kaffebønner (malt kaffe) ned til 24 kroner per kilo. Jeg finner ikke noe logikk i at råvaren skal være dyrere enn den videreforedlede varen. 8395560[/snapback] Kanskje dette har noe med at råvaren holder seg bedere enn hva "ferdig" vare koster? Jeg får kaffebønner fra en bekjent av meg nede på et kaffebryggeri. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Kanskje dette har noe med at råvaren holder seg bedere enn hva "ferdig" vare koster?8395570[/snapback] I så fall burde kaffebønner være billigere på grunn av enklere lagerhold i hele salgskjeden. Jeg har skrevet en epost til Kjeldsberg kaffebrenneri som holder til like i nærheten her. Håper de kan gi gode priser på kaffebønner. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg har skrevet en epost til Kjeldsberg kaffebrenneri som holder til like i nærheten her. Håper de kan gi gode priser på kaffebønner. 8395793[/snapback] Du får si ifra om du får noen gode priser. Bestille opp i større kvantum, så kommer jeg på besøk. Hehe. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Har Digi.no kildehenvisning i sine nyheter\artikler ? Hvis ja, hvor ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg