Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan privatpersoner sende postoppkrav hvis de selger noe?

8387549[/snapback]

Null problem det...

8388162[/snapback]

Ikke noe problem dersom man har god tid og liker å skrive adressen sin og mottagers adresse mange ganger.

8389773[/snapback]

Har du lyst til å utdype det litt?
Lenke til kommentar

Av og til (minst en gang i uken) ser jeg små svarte bille aktige dyr i leiligheten min.

Greit nok når jeg har luftet men det er ikke bare da jeg ser dem, kan de ha et "rede" (vet ikke hva jeg skal kalle det) inne?

Hva er det/de?

Hvordan kan jeg fjerne dem?

Lenke til kommentar
Av og til (minst en gang i uken) ser jeg små svarte bille aktige dyr i leiligheten min.

Greit nok når jeg har luftet men det er ikke bare da jeg ser dem, kan de ha et "rede" (vet ikke hva jeg skal kalle det) inne?

Hva er det/de?

Kan de fly også? Endret av endrebjorsvik
Lenke til kommentar

Hva er det/de?

Kan de fly også?

8392831[/snapback]

Ja tror det, ser ikke at de gjør det, men de flakser med vinger når de står stille av og til.

TheOats: Ta et bilde av en bille neste gang. (Husk å slå på makro-modus på kameraet) Så kan vi finne ut hvordan bille det er og om det er et skadedyr eller ikke.

8393058[/snapback]

Har desverre ikke noe kamera og t610en min er ikke så mye vits i å prøve med.

Lenke til kommentar

Hva er det/de?

Kan de fly også?

8392831[/snapback]

Ja tror det, ser ikke at de gjør det, men de flakser med vinger når de står stille av og til.

TheOats: Ta et bilde av en bille neste gang. (Husk å slå på makro-modus på kameraet) Så kan vi finne ut hvordan bille det er og om det er et skadedyr eller ikke.

8393058[/snapback]

Har desverre ikke noe kamera og t610en min er ikke så mye vits i å prøve med.

8393784[/snapback]

Er det slike med sånne klypegreier på halen? isåfall ble jeg ganske plaga med de før ogå...

Lenke til kommentar
Er det slike med sånne klypegreier på halen? isåfall ble jeg ganske plaga med de før ogå...

8393803[/snapback]

Kan ikke huske å ha registrert de nei, men jeg fjerner dem som regel ganske fort uten å undersøke dem.

Quote forminsket av moderator

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

Hvor får man kjøpt billige kaffebønner?

Det billigste jeg har funnet er 129 kroner per kilo. Til sammenligning finner jeg videreforedlede kaffebønner (malt kaffe) ned til 24 kroner per kilo. Jeg finner ikke noe logikk i at råvaren skal være dyrere enn den videreforedlede varen.

Lenke til kommentar
Hvor får man kjøpt billige kaffebønner?

Det billigste jeg har funnet er 129 kroner per kilo. Til sammenligning finner jeg videreforedlede kaffebønner (malt kaffe) ned til 24 kroner per kilo. Jeg finner ikke noe logikk i at råvaren skal være dyrere enn den videreforedlede varen.

8395560[/snapback]

Kanskje dette har noe med at råvaren holder seg bedere enn hva "ferdig" vare koster?

Jeg får kaffebønner fra en bekjent av meg nede på et kaffebryggeri.

Lenke til kommentar
Kanskje dette har noe med at råvaren holder seg bedere enn hva "ferdig" vare koster?

8395570[/snapback]

I så fall burde kaffebønner være billigere på grunn av enklere lagerhold i hele salgskjeden.

Jeg har skrevet en epost til Kjeldsberg kaffebrenneri som holder til like i nærheten her. Håper de kan gi gode priser på kaffebønner.

Lenke til kommentar
Jeg har skrevet en epost til Kjeldsberg kaffebrenneri som holder til like i nærheten her. Håper de kan gi gode priser på kaffebønner.

8395793[/snapback]

Du får si ifra om du får noen gode priser.

Bestille opp i større kvantum, så kommer jeg på besøk. Hehe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...