Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bestilling av tur til Malorca med selskapet "Ving", bestilt for under 2 uker siden, er det noen som vet om jeg kan avbestille ?

8383708[/snapback]

Bestilte du på internett? Da hadde du ihvertfall muligheten til å velge "avbestillingsforsikring" elns for 180 kr. Logg inn på siden og se hva du inkluderte i bestillingen.

Lenke til kommentar
Hvordan kan det ha seg at noen klær (særlig t-skjorter), selv om de er helt nyvasket, begynner å stinke surt etter knapt en halvtimes bruk?

EDIT: Bruker er også ren og pen.

8382752[/snapback]

Det finnes tøy som alltid lukter. Grunnen til at du ikke merker det rett etter vask, er at det da ofte lukter sterkest av parfymen fra vaskemiddlet.

Jeg hadde en slik skjorte, og selv gjentatte vask på 80 grader (etiketten sa maks 40) hjalp ikke.

Lenke til kommentar
Hvordan kan det ha seg at noen klær (særlig t-skjorter), selv om de er helt nyvasket, begynner å stinke surt etter knapt en halvtimes bruk?

EDIT: Bruker er også ren og pen.

8382752[/snapback]

Klærne har vært våte for lenge etter vask før de har blitt hengt til tørk, og har rukket å bli sure. Når de har tørket merker man ingenting, men så snart de blir tatt i bruk kommer den herlige lukten frem. De kan også ha hengt på en plass som gjør at de ikke tørker fort nok.

Kur: heng klærne til tørk på egnet sted så snart de er ferdigvasket.

8382972[/snapback]

Klærne det er snakk om er tørket i tørketrommel umiddelbart etter vask. Hadde de ligget og kost seg et par timer hadde jeg skjønt det ... :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...