svamp Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Ka er temperaturen i vakuum? Den samme som lufta/stoffet rundt kanskje Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Ka er temperaturen i vakuum? Det er en egen tråd om dette. Men kort fortalt vil det blir som å spørre "Hva er farten til bilen som ikke er der". Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Er elns en godkjent forkortelse? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Ka er temperaturen i vakuum? Den er ikke. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Er elns en godkjent forkortelse? kan forkortelser godkjennes på noen måte? hvem skal i såfall bestemme det? syntes det er for dumt at noen skal bestemme hvordan folk skal snakke og skrive, selv om det egentlig er sånn nå Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Du kan vel ikke mene at det er feil at det bestemmes hva som er riktig måte å skrive på? Ska eg lixom berre kune skrive zånn? å d kan lixom være ok? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 nei, men det er ikke noen som bestemmer at jeg skal skrive som jeg gjør, det har bare blitt sånn oppigjennom. Hvis noen skjønner hva jeg mener... Så jeg syntes det er litt rart at noen skal bestemme hvordan folk skal skrive, språket har alltid utviklet seg, så det burde utvikle seg videre... Men på en andre siden så må jo noen forhindre at det utvikler seg til fjortiss språk da Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Norsk språkråd bestemmer hvordan språket er, og den utvikler jo seg med stadig nye fremmedord og lignende. Så du må ikke tro at språket sitter bomfast nå fordi vi har fått et råd som bestemmer hvordan det skal være. Lenke til kommentar
perstian Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 hvorfor tror folk på gud? det er ikke noe som beviser at han eksisterer Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) neon som gidder å greie ut om kromosomer? Endret 27. februar 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 hvorfor tror folk på gud?det er ikke noe som beviser at han eksisterer Hvorfor tro på kjærlighet? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 hvorfor tror folk på gud?det er ikke noe som beviser at han eksisterer Hvorfor tro på kjærlighet? Hvorfor tro at livet er noe annet enn en illusjon? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 hvorfor tror folk på gud?det er ikke noe som beviser at han eksisterer Hvorfor tro på kjærlighet? Hvorfor tro at livet er noe annet enn en illusjon? matrix-style Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Neh, tenkte mer sånn på at alt jeg kommer over og alt jeg tenker bare er oppspinn i en mikrobe eller noe. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Neh, tenkte mer sånn på at alt jeg kommer over og alt jeg tenker bare er oppspinn i en mikrobe eller noe. ah... men da er jo du oppspinn av det en mikrobe tenker at jeg skal tenke... BWRARGH! blir for komplisert..... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 hvorfor tror folk på gud?det er ikke noe som beviser at han eksisterer Hvorfor tro på kjærlighet? Hvorfor tro at livet er noe annet enn en illusjon? This is what I'm saying. Tro på akkurat nøyaktig det du vil og ikke la noen fortelle deg at det er feil. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hvorfor er hodet mitt periodevis fullt av De Javu-greier? Jeg liker ikke å tro at hodet mitt går i heng Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 neon som gidder å greie ut om kromosomer? Du får 23 Kromosoner fra hver forelder. I noen sjeldne tilfeller får du 24 fra en, da får du Downs syndrom. Det er ca. det jeg vet, om det er til noen hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg