G2Petter Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Er det noe sted jeg kan sende faks på nett? Jeg trenger å sende én faks til Sør-Amerika. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Er det noe sted jeg kan sende faks på nett? Jeg trenger å sende én faks til Sør-Amerika. 8344757[/snapback] Ikke gjør det, de prøver bare å lure deg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Er det noe sted jeg kan sende faks på nett? Jeg trenger å sende én faks til Sør-Amerika. 8344757[/snapback] Ikke gjør det, de prøver bare å lure deg. 8344763[/snapback] Haha, tenkte akkorat på det samme :!: Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hvis du til tross for advarslene vil fortsette pengeutvekslingen med nigerianer-vennen din, kan du alltids prøve noe slikt som denne: http://www.trustfax.com/free_trial_30day.asp Et lite google-søk etter "send fax". Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Var fredag den 6 April en "rød dag" , altså at ALT Var stengt ? Driver å følger en pakke, den skulle vært sendt tilbake den 6April , og posten selv sier at hvis det det er umulig å få sendt pakken tilbake, skal den tiden plusses på. Altså, kan jeg da altså forvente å få pakken sendt tilbake Onsdag 7 April jeg da, imat Posten var stengt pga ferie den 6April ? Her er et utklipp som henviser til over : 8344686[/snapback] Jeg gjentar meg selv i håp Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Er det noe sted jeg kan sende faks på nett? Jeg trenger å sende én faks til Sør-Amerika. 8344757[/snapback] Ikke gjør det, de prøver bare å lure deg. 8344763[/snapback] Haha, tenkte akkorat på det samme :!: 8344769[/snapback] Ha ha Jeg har ei venninne som holder på med en visumsøknad, og ambassaden krever en kopi av passet hennes. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Kan datadeler ødelegges av varme pga mangel på kjølealternativ, eller bare kutter de all forbindelse og venter på en restart? Dette er noe jeg har lurt på. Thewiz Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 De ødelegges jo, GPU eller CPU eller de bitte bitte små kretsene inni de svarte firkantene brenner opp. Som en sikring som ryker når det er for mye strøm gjennom. Hvis den hadde fått kjøling hadde den tålt mer. Men noe hardware har vel temp-måler, og i samarbeid med driverene måler den temperaturen og hvis den er over en viss temp, så slår maskinen seg av. For CPU er det en setting i BIOS ihvertfall. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Stusser litt over en ting her; jeg er forkjølet og er tett i nesa, men når jeg går opp trappa åpner neseborene seg og jeg er ikke tett lenger. Hva kan være grunnen? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Stusser litt over en ting her; jeg er forkjølet og er tett i nesa, men når jeg går opp trappa åpner neseborene seg og jeg er ikke tett lenger. Hva kan være grunnen? 8346265[/snapback] Det skjer alltid meg også når jeg gjør noe litt anstrengende. Som f.eks å holde pusten i ett sekund og løpe noen få meter. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Skjer med meg også.. sitter og ser på TV også bare.. "Faen, nå må jeg gå å snyte meg" men når jeg reiser meg opp og er ikke kommet mer enn halvveis til badet, er jeg helt fin igjen. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Så nettopp på en episode av Numb3rs. Der var det en bombe som hadde sprengt, og det var føderale agenter der. Den ene agenten hadde en jakke hvor det stod SID. Noen som vet hvilken avdeling dette er? Om det er noen i det hele tatt. Fant ikke noe å wikipedia. Endret 9. april 2007 av 3raz3r Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Wikipedia is not Windows! Det er forskjell på "sid" og "SID". Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Var fredag den 6 April en "rød dag" , altså at ALT Var stengt ? Driver å følger en pakke, den skulle vært sendt tilbake den 6April , og posten selv sier at hvis det det er umulig å få sendt pakken tilbake, skal den tiden plusses på. Altså, kan jeg da altså forvente å få pakken sendt tilbake Onsdag 7 April jeg da, imat Posten var stengt pga ferie den 6April ? Her er et utklipp som henviser til over : http://i22.photobucket.com/albums/b305/Sti.../Utennavn-2.jpg 8344686[/snapback] Jeg gjentar meg selv i håp 8344945[/snapback] Jævlig snedig Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Wikipedia foreslår blant annet Special Investigation Division. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Når og hvordan oppstod 'regelen' om at tegneseriefigurer kun skal ha fire fingre? 8341965[/snapback] I tillegg lurer jeg på om det er et eget rekvisitafirma i Hollywood som eier har spesialisert seg på politibiler? Det er jo ikke uvanlig at det i en actionfilm dukker opp 50+ politibiler og hvor gjerne halvparten kraæsjer eller blir skutt i stykker. Hver enkelt filmprodusent kan umulig ha 100biler stående i garasjen.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Hvor produseres spyttet du får i kjeften? Og hvor kommer spyttet "ut"? Overalt i munnen? Under tungen? I ganen? Endret 10. april 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Under tungen så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Er dette korteste/raskeste vei fra haugesund til trondheim ? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Er dette korteste/raskeste vei fra haugesund til trondheim ? 8348032[/snapback] Jeg har ikke autoroute 2007 på jobb-maskinen. Men har du det programmet.. så sjekk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg