Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082
Er det noe sted jeg kan sende faks på nett? Jeg trenger å sende én faks til Sør-Amerika.

8344757[/snapback]

Ikke gjør det, de prøver bare å lure deg. :p

8344763[/snapback]

Haha, tenkte akkorat på det samme :!:

Lenke til kommentar
Var fredag den 6 April en "rød dag" , altså at ALT Var stengt ?

Driver å følger en pakke, den skulle vært sendt tilbake den 6April , og posten selv sier at hvis det det er umulig å få sendt pakken tilbake, skal den tiden plusses på.

Altså, kan jeg da altså forvente å få pakken sendt tilbake Onsdag 7 April jeg da, imat Posten var stengt pga ferie den 6April ?

Her er et utklipp som henviser til over :

Utennavn-2.jpg

8344686[/snapback]

Jeg gjentar meg selv i håp

Lenke til kommentar
Er det noe sted jeg kan sende faks på nett? Jeg trenger å sende én faks til Sør-Amerika.

8344757[/snapback]

Ikke gjør det, de prøver bare å lure deg. :p

8344763[/snapback]

Haha, tenkte akkorat på det samme :!:

8344769[/snapback]

Ha ha :D

Jeg har ei venninne som holder på med en visumsøknad, og ambassaden krever en kopi av passet hennes.

Lenke til kommentar

De ødelegges jo, GPU eller CPU eller de bitte bitte små kretsene inni de svarte firkantene brenner opp. Som en sikring som ryker når det er for mye strøm gjennom.

Hvis den hadde fått kjøling hadde den tålt mer.

Men noe hardware har vel temp-måler, og i samarbeid med driverene måler den temperaturen og hvis den er over en viss temp, så slår maskinen seg av.

For CPU er det en setting i BIOS ihvertfall.

Lenke til kommentar
Stusser litt over en ting her; jeg er forkjølet og er tett i nesa, men når jeg går opp trappa åpner neseborene seg og jeg er ikke tett lenger. Hva kan være grunnen?

8346265[/snapback]

Det skjer alltid meg også når jeg gjør noe litt anstrengende. Som f.eks å holde pusten i ett sekund og løpe noen få meter.

Lenke til kommentar

Så nettopp på en episode av Numb3rs. Der var det en bombe som hadde sprengt, og det var føderale agenter der. Den ene agenten hadde en jakke hvor det stod SID. Noen som vet hvilken avdeling dette er? Om det er noen i det hele tatt. Fant ikke noe å wikipedia.

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar
Var fredag den 6 April en "rød dag" , altså at ALT Var stengt ?

Driver å følger en pakke, den skulle vært sendt tilbake den 6April , og posten selv sier at hvis det det er umulig å få sendt pakken tilbake, skal den tiden plusses på.

Altså, kan jeg da altså forvente å få pakken sendt tilbake Onsdag 7 April jeg da, imat Posten var stengt pga ferie den 6April ?

Her er et utklipp som henviser til over :

http://i22.photobucket.com/albums/b305/Sti.../Utennavn-2.jpg

8344686[/snapback]

Jeg gjentar meg selv i håp

8344945[/snapback]

Jævlig snedig :hmm:

Lenke til kommentar
Når og hvordan oppstod 'regelen' om at tegneseriefigurer kun skal ha fire fingre?

8341965[/snapback]

I tillegg lurer jeg på om det er et eget rekvisitafirma i Hollywood som eier har spesialisert seg på politibiler? Det er jo ikke uvanlig at det i en actionfilm dukker opp 50+ politibiler og hvor gjerne halvparten kraæsjer eller blir skutt i stykker. Hver enkelt filmprodusent kan umulig ha 100biler stående i garasjen..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Hvor produseres spyttet du får i kjeften? Og hvor kommer spyttet "ut"?

Overalt i munnen? Under tungen? I ganen?

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...