Fin Skjorte Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Takk takk JohndoeMAKT! Her er forøvrig tråden! Lenke til kommentar
Matias Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hvor lang tid tar det å oppnå dødelig konsentrasjon av CO i bilkupeen til en moderne bil med katalysator hvis man har en slange (som ikke nødvendigvis dekker hele røret) fra eksosrøret inn i bilen? La oss si man ikke gir noe gass, men bare lar bilen stå å bakke. Er selvfølgelig en del faktorer som spiller inn, men når vil man omtrent miste bevisstheten og dø? Edit: Skrivefeil. 8330325[/snapback] Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Når og hvordan oppstod 'regelen' om at tegneseriefigurer kun skal ha fire fingre? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 kan fargede personer få downs syndrom? 8338563[/snapback] Jeg har bare sett én neger med Downs-syndrom, men langt flere hvite. Ikke bare i Norge, men blant annet i Afrika. Rart. Lurer fortsatt på hvor mye et vanlig hus veier forresten (trehus). Lenke til kommentar
Minus Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Lurer på om det ikke kan veie sånn ca mellom 45 og 60 tonn. Edit: Dette har jeg fra et program på Discovery, der de skulle flytte et helt hus. Endret 9. april 2007 av KristianG Lenke til kommentar
dabear Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Faren min som er byggmester sier 15-20 tonn, men da uten grunnmur og slikt Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hva er forskjellen på *dette* og _dette_ ? Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Av og til (en skjelden gang egentlig) kan man se en grønn ytterkant på solen under soloppgang (solnedgang også for alt jeg vet). Den går visst vanligvis ikke rundt hele solen. Husker jeg så noe om dette på Tv2 været en gang, og det skulle visstnok oppstå temmelig skjeldent. Hva kalles dette fenomenet? Da jeg var liten så jeg en morgen en slik grønn strek rundt hele solen, så ganske stilig ut igrunn. 8339532[/snapback] Green Flash (litt nede på siden). Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hva er det som er så skummelt med isbiter lagd av sprit ?8321861[/snapback] De er så kalde at du kan få frostskade av dem om du f.eks. prøver å tygge på en. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hva er forskjellen på *dette* og _dette_ ? 8342498[/snapback] Jeg vil tro at *dette* er på en måte at man utfører det mens man skriver. *Kristian drikker vann*. Men om jeg vil understreke at det er vann jeg drikker, så blir det: Jeg drikker _vann_. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Faren min som er byggmester sier 15-20 tonn, men da uten grunnmur og slikt 8342178[/snapback] Det kan sikkert stemme. Regner med at hus i USA som regel er litt større. Dette var et to etasjes hus med grunnmur. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hvor lenge kan en pakke stå hos Posten Norge sendt med oppkrav ? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) i helligdager er det ingen som kan sende den, så helligdager+1dag Endret 9. april 2007 av Bob_mafia Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 i helligdager er det ingen som kan sende den, så helligdager+1dag 8342958[/snapback] Var ikke det jeg spurte om. En pakke som ER sendt, hvor lenge kan den stå feks i Bodø hvis jeg bor i Sarpsborg ? 1 uke ? 2 uker ? 3 , 4,5,6,7,8 uker ? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 kan fargede personer få downs syndrom? 8338563[/snapback] Jeg har bare sett én neger med Downs-syndrom, men langt flere hvite. Ikke bare i Norge, men blant annet i Afrika. Rart. Lurer fortsatt på hvor mye et vanlig hus veier forresten (trehus). 8342061[/snapback] Rart. Da kommer spørsmålet der å da ; Hvorfor er det flere hvite som har downs-syndrom enn feks svarte ? og spm nr 2 : hvor lenge kan en pakke stå hos Posten, etter å ha blitt sendt med oppkrav? Når komplett sender en pakke til meg, har jeg feks en frist på 4 uker å hente pakken på posten,ellers får jeg giro på dobbel frakt kostnad. Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Er to uker på alle pakker der jeg jobber. Mener å huske at du må levere inn skriftlig beskjed til postkontoret for at de skal kunne ta vare på pakken utover de to ukene. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Når var siste månelanding? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Når var siste månelanding? 8343486[/snapback] 11. desember 1972, Apollo 17. http://en.wikipedia.org/wiki/Apollo_17 Når og hvordan oppstod 'regelen' om at tegneseriefigurer kun skal ha fire fingre? Det er ingen regel, men det er veldig vanskelig å tegne bra hender, noe som gjør det uhensiktsmessig å etterstrebe slik nøyaktighet når handling er viktigere enn detaljnivå. Dessuten er det langt i fra alle som får det til; noen sier at en sann kunstner kjennetegnes ved at han kan tegne menneskehender. Endret 9. april 2007 av Isbilen Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Var fredag den 6 April en "rød dag" , altså at ALT Var stengt ? Driver å følger en pakke, den skulle vært sendt tilbake den 6April , og posten selv sier at hvis det det er umulig å få sendt pakken tilbake, skal den tiden plusses på. Altså, kan jeg da altså forvente å få pakken sendt tilbake Onsdag 7 April jeg da, imat Posten var stengt pga ferie den 6April ? Her er et utklipp som henviser til over : Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 kan fargede personer få downs syndrom? 8338563[/snapback] Jeg har bare sett én neger med Downs-syndrom, men langt flere hvite. Ikke bare i Norge, men blant annet i Afrika. Rart. Lurer fortsatt på hvor mye et vanlig hus veier forresten (trehus). 8342061[/snapback] Rart. Da kommer spørsmålet der å da ; Hvorfor er det flere hvite som har downs-syndrom enn feks svarte ? 8343199[/snapback] http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20070331141810AAi1bl9&show=7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg