Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor lang tid tar det å oppnå dødelig konsentrasjon av CO i bilkupeen til en moderne bil med katalysator hvis man har en slange (som ikke nødvendigvis dekker hele røret) fra eksosrøret inn i bilen? La oss si man ikke gir noe gass, men bare lar bilen stå å bakke. Er selvfølgelig en del faktorer som spiller inn, men når vil man omtrent miste bevisstheten og dø?

Edit: Skrivefeil.

8330325[/snapback]

Lenke til kommentar
Av og til (en skjelden gang egentlig) kan man se en grønn ytterkant på solen under soloppgang (solnedgang også for alt jeg vet). Den går visst vanligvis ikke rundt hele solen. Husker jeg så noe om dette på Tv2 været en gang, og det skulle visstnok oppstå temmelig skjeldent.

Hva kalles dette fenomenet?

Da jeg var liten så jeg en morgen en slik grønn strek rundt hele solen, så ganske stilig ut igrunn.

8339532[/snapback]

Green Flash (litt nede på siden).

Lenke til kommentar
Hva er forskjellen på *dette* og _dette_ ?

8342498[/snapback]

Jeg vil tro at *dette* er på en måte at man utfører det mens man skriver.

*Kristian drikker vann*.

Men om jeg vil understreke at det er vann jeg drikker, så blir det:

Jeg drikker _vann_.

Lenke til kommentar
kan fargede personer få downs syndrom?  :hmm:

8338563[/snapback]

Jeg har bare sett én neger med Downs-syndrom, men langt flere hvite. Ikke bare i Norge, men blant annet i Afrika. Rart. :hmm:

Lurer fortsatt på hvor mye et vanlig hus veier forresten (trehus). :p

8342061[/snapback]

Rart.

Da kommer spørsmålet der å da ; Hvorfor er det flere hvite som har downs-syndrom enn feks svarte ?

og spm nr 2 : hvor lenge kan en pakke stå hos Posten, etter å ha blitt sendt med oppkrav? Når komplett sender en pakke til meg, har jeg feks en frist på 4 uker å hente pakken på posten,ellers får jeg giro på dobbel frakt kostnad.

Lenke til kommentar
Når var siste månelanding?

8343486[/snapback]

11. desember 1972, Apollo 17.

http://en.wikipedia.org/wiki/Apollo_17

Når og hvordan oppstod 'regelen' om at tegneseriefigurer kun skal ha fire fingre?

Det er ingen regel, men det er veldig vanskelig å tegne bra hender, noe som gjør det uhensiktsmessig å etterstrebe slik nøyaktighet når handling er viktigere enn detaljnivå. Dessuten er det langt i fra alle som får det til; noen sier at en sann kunstner kjennetegnes ved at han kan tegne menneskehender.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Var fredag den 6 April en "rød dag" , altså at ALT Var stengt ?

Driver å følger en pakke, den skulle vært sendt tilbake den 6April , og posten selv sier at hvis det det er umulig å få sendt pakken tilbake, skal den tiden plusses på.

Altså, kan jeg da altså forvente å få pakken sendt tilbake Onsdag 7 April jeg da, imat Posten var stengt pga ferie den 6April ?

Her er et utklipp som henviser til over :

Utennavn-2.jpg

Lenke til kommentar
kan fargede personer få downs syndrom?  :hmm:

8338563[/snapback]

Jeg har bare sett én neger med Downs-syndrom, men langt flere hvite. Ikke bare i Norge, men blant annet i Afrika. Rart. :hmm:

Lurer fortsatt på hvor mye et vanlig hus veier forresten (trehus). :p

8342061[/snapback]

Rart.

Da kommer spørsmålet der å da ; Hvorfor er det flere hvite som har downs-syndrom enn feks svarte ?

8343199[/snapback]

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20070331141810AAi1bl9&show=7
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...