PT Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Mht. tegnet "`" og "´", hvilken skal brukes i hvilken sammenheng? Skal ` brukes når det er snakk om èn, diarè osv.? Og ´ er spansk eller noe? (kan ikke noe spansk, så eks. blir vanskelig ) mvh. Gizmo 8331643[/snapback] Norsk Språkråd har mye fin lesning om aksenttegn. Endret 8. april 2007 av PT Lenke til kommentar
.sere Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hva har egg å gjøre med påska? 8331857[/snapback] Nytt liv, har jeg hørt. Sikkert det med at Jesus stod opp fra de døde og lever evig eller noe. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hva har egg å gjøre med påska? 8331857[/snapback] Det er snop inni dem Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 legger ikke påskeharen egg da?? :!: Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 På posten sin side ; http://www.posten.no/Portal/Privat/Sende/P...r/priseksempler Så står det at det koster 89kr for en liten SmartPostPakke. Jeg har ikke en pakke som tilsvarer de målene som er nevnt for Liten SmartPostpakke, er pakke med i prisen, eller må jeg betale ekstra for den ? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Du betaler for SmartPostPakken og så putter du oppi hva enn du har lyst å sende. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Tusen takk for svaret Ståle Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 har butikkene åpent i morgen? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 har butikkene åpent i morgen? 8335145[/snapback] nei, ikek før tirsdag hva slags stoffer er det inni snøen?? og hva er det som danner snø?.. er det bare reint vann? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Det er kalde vanndråper frøset til is, "afaik". Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hvor mye veier et vanlig hus? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hvorfor fikk jeg så mange innlegg på postcount pluttselig? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Det hender at de flytter tråder som stiger i kvalitet fra OT-baren, ta f.eks Nerdebua 2.0 som ble flyttet fra OT-baren til hus og hage. Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Fordi innleggstelleren har blitt justert. Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hvordan starter man en undersøkelse? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hvordan starter man en undersøkelse? 8337327[/snapback] Blir moderator/administrator. Eventuelt send en pm til en. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Det greiaste er å lage tråden der ein vil ha undersøkjinga, og so rapportere den og be om at den vert satt opp. Hugs å seie kva alternativ du vil ha. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hvorfor må vi bruke It's Learning. Det er bare en av lærerene våre som bruker den (forgjeves selvfølgelig) og nesten ingen av oss. Det dumme er jo at den bare har lyst å virke i IE. Men når man skal gjøre noe. Feks oppdatere (les:teste ut) den innebygde "blogg" funksjonen. Så skjer dette. I en helt fin IE7 med oppdateringer osvosv Det er jo greitt at "noen" som ikke har peil på skole sånn generelt (les: de som styrer alt) vil ha informasjon på ett sted. Det vil jo vi også. Men da vil vi ha noe som faktisk virker i den nettleseren den oppegående ungdommen bruker. Opera og Firefox. Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Skoleportalen funker i både Opera og Firefox hos meg. https://skoleportalen.no/ Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hmm.. må være den nye oppdateringen (som kom for en stund siden som jeg hørte så mye om) For jeg har ikke brukt Opera til det før ihvertfall.. Yey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg