knutby Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Hvor mange nordmenn finnes det i verden? tenker da på alle som har norsk statsborgerskap eller har hatt det en gang som lever nå. Endret 22. februar 2005 av Loffelur Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Det er jo ikke nalig å sette et opphevelsesskilt først, for så å sette et 80-skilt rett etter. I så fall har Vegvesenet bæsja på leggen! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Kan noen gi meg ett ærlig svar på hvorfor Britney Spears ble satt til verden? Sikkert en warning som gud satte til verden, slik at vi andre ikke skal gjøre samme feilen(flertall for Britney da ) Endret 22. februar 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 hvis mennesket stammer fra apene, hvor lang tid vil det da ta før det blir født ett menneske i dyreparken? Menneskene har ikke utviklet seg fra apene, men fra et felles ledd med apene.. Forsøk på å forklare utvikling: Apemenneske____dyr_____et eller annet____usaklig dyr___menneske Apemenneske_____dyr_____jau______noe_____ting_______ape håper noen forstår det EDIT: Skriveleif ja! huh, så apekatter har faktisk blitt evolusjonert nedover de altså De stammer altså fra samme kvasi-intelligente rase som mennesket (regner med du mener "homo habilis"), og har blitt til dyr etter det. Bra vi har kunnskapen i orden Best jeg passer på, så ikke slekta blir til ekorn om et par 100 år. så en ape og vi mennesker er ikke dyr altså? er det det du prøver å påstå? Den skapningen vi og apene slik vi kjenner dem i dag har utviklet seg fra kalles apemenneske(ikke vet jeg hvorfor) Du skal ikke si jeg ikke vet hva jeg snakker om for det jeg sier er sant, og det dyret vi har utviklet oss fra sammen med apene var faktisk ikke på noen måte en intelligent sak. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg lurer på hvorfor de bruker opphevelsesskilt (grått skilt med 3 svarte stripper med et tall under) isteden for å bare ha en 80 skilt. Har aldri fått noen gode svar på det. tenk det å lage en Html side uten å si ifra når en ting slutter [/b] ,[/body] f.eks... sånn er det bare, ferdig med det Men jeg vet jo at 60 sonen slutter når de setter opp et 80 skilt. For ordens skyld Finnes mange rare folk her i landet.. De har jo også startet med skilt som "feil kjøreretning, snu!". Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 hvorfor er søppelkassa mi i windows bugga? Kan dra den "pila" på siden så langt jeg vil. Og så bare fortsetter den, før den går på toppen, vanskelig å forklare. Lenke til kommentar
RAM Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Hvorfor opplever man at tiden går raskere når man blir eldre? Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Sikkert fordi ingenting er nytt lenger. Når man er små er alt nytt og spennende. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Men tiden går jo fortere når man har det gøy, ikke sant? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Tida går også fortere når du sover, tror det er en sammenheng... Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Hvorfor opplever man at tiden går raskere når man blir eldre? Fordi gamle folk sover hele tiden... Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Tiden går fortere fordi en tidsenhet blir en mindre del av den totale tiden man har levd. Eksempel: For en 2-åring er ett år halvparten av hele livet. For en 100-åring er det bare 1% av hele livet. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) hvis mennesket stammer fra apene, hvor lang tid vil det da ta før det blir født ett menneske i dyreparken? Altså, menneskene ble til gjennom en genfeil. En slags "revlusjon" istedet for "evlusjon". Men for all del, vi gikk ikke fra ape til menneske over natta. Så om det blir noen genfeiler her og der og de tar seg ganske god tid så vil det kanskje være mulig, med odds på en til noen milliarder elns. Men ikke skyt meg om jeg tar feil. EDIT: Quoteleifting Endret 26. februar 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Korfor liker folk techno bedre enn f eks trafikkstøy, masande småunger eller dumme foreldre? Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Korfor liker folk techno bedre enn f eks trafikkstøy, masande småunger eller dumme foreldre? fordi techno setter mas/støy i rytmisk system (selv hater jeg techno) Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Hva kom først av høna og egget? Mulig dette har blitt spurt om før, men jeg orker ikek å lese gjennom 84 sider bare for det. Endret 26. februar 2005 av Prodigy_ Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Blitt svart på før. Egget kom først. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Blitt svart på før. Egget kom først. Okay. Da vet jeg det. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Blitt svart på før. Egget kom først. Ikke ifølge bibelen Gud skapte alle fuglene (bland annet høne) en av dagene Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Ka er temperaturen i vakuum? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg