Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til deg som lurte på det der med balsam til håret. Balsam inneholder store mengder silikon/silikonbaserte stoffer som gjør håret glatt og mykt. Dette forhindrer også oppbygging av statisk elektrisitet. Den inneholder også div vitaminer og andre godsaker for håret... + en haug med ikke fult så gode ting.

8292889[/snapback]

Okei! Takker!

Lenke til kommentar
Du kan regne ut din BMI her. Det kan gi en grei indikering på hvor mye som er normalt å veie i forhold til høyden, selv om det egentlige resultatet nok er litt annerledes (bl.a. fordi du er i utvikling).

8295253[/snapback]

BMI-skalaen blir ukorrekt om den brukes på en person under ca. 20 år. Derfor bør den ikke brukes på slike personer. ;)

Lenke til kommentar

Kvifor skifter ikkje folk til vinter dekk før om hausten?

Nå skal eg vedde på dei fleste av oss har kjøyrt fleire veker på bar bakke...

 

Det er heilt sprøtt at ikkje folk har på vinterdekk før 100 biler har sklidd av vegen.

Personlig satte eg på sommerdekk i dag. Har fleire biler (mor og far) om det skulle komme snø...

Lenke til kommentar
Kvifor skifter ikkje folk til vinter dekk før om hausten?

Nå skal eg vedde på dei fleste av oss har kjøyrt fleire veker på bar bakke...

 

Det er heilt sprøtt at ikkje folk har på vinterdekk før 100 biler har sklidd av vegen.

Personlig satte eg på sommerdekk i dag. Har fleire biler (mor og far) om det skulle komme snø...

8296793[/snapback]

 

To forskjellige forklaringer:

 

1- Mennesker er late og utsetter ting.

2- Vinterdekk blir harde av å kjøres på varm asfalt. Harde dekk minsker veigrepet på snø/is.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...