Thend Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 Ja, du svarte i grunn på det spørsmålet sjøl. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 Gjorde et kjapt soek, men det ga ingen resultater paa dette. Hvorfor starter alle telefonnummer paa amerikansk film med 555, eventuelt inneholder 555 midt i? Er det egentlig noe som ikke finnes, kun laget for aa bli brukt i film, slik at de sikrer seg mot aa benytte et nummer som faktisk kan vaere ekte? 8286646[/snapback] Det er riktig det du trodde ja! (Wikipedia på saken) Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 Hvilken by er nærme "Fauske " ? Er en jævla tulling som har kjøpt deler av meg, sendte i oppkrav og han henter ikke. Dobbel porto på meg = 400kr. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 Fauske ligg i Nordland, ikkje so altfor langt frå Bodø. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 Ok, skreiv at jeg hadde en bror i løding i fitjørnan. Spørsmål nr 2 : er et noen som kan bo i "Fitjørnan" i løding mellom Bodø og Fauske ? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 Bah, hvorfor er det sånn at når jeg skal kjøpe noen få ting på internett, så blir det plutselig så mange ting når jeg er ferdig >.< Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 Fordi flere ting = gøyere pakke å åpne. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 Bah, hvorfor er det sånn at når jeg skal kjøpe noen få ting på internett, så blir det plutselig så mange ting når jeg er ferdig >. 8287704[/snapback] for du er alt for glad i å bestille ting! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 Fordi flere ting = gøyere pakke å åpne. 8287720[/snapback] Sant sant, morsommere å åpne, men mer å betale for du er alt for glad i å bestille ting! 8287731[/snapback] Hørt på tull Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 Hvorfor legger mennesker og dyr (spesielt gjenkjennelig på hunder) hodet på skakke når de tenker eller konsentrerer seg? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 Sparer jeg mest strøm med å ha varmen på kun på dagtid, eller vil jeg bruke mer strøm på oppvarmingen etter en kald natt? Lenke til kommentar
Cucumber Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Åssen er dette med toll og 200 kr-grensa? Hvis jeg kjøper noe på ebay til 400 kr, hva skjer da? Sender tollerne en regning med pakken? Og hvor mye kan denne tollen komme på? edit: gjelder grensa for kjøpepris eller kjøpepris+frakt? Endret 1. april 2007 av Cucumber Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 25% av vareverdien pluss et gebyr på jeg tror 75kr. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 Sparer jeg mest strøm med å ha varmen på kun på dagtid, eller vil jeg bruke mer strøm på oppvarmingen etter en kald natt? 8288011[/snapback] Du sparer strøm om du senker temperaturen om natten. Er temperaturen lavere om natten mister man ikke så mye energi til omgivelsene (utenfor huset). Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 men hva er mest energikrevende? for eksempel med varmekabler, å holde en jevn temperatur på ca 20 grader, eller å gå ned til 10-15 på natta for å varme opp når det nærmer seg morgen. Jeg har nemlig hørt at det er svært energikrevende å varme opp gulv med varmekabler.. Lenke til kommentar
mariuz1991 Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 jeg lurer på hvem som kom først av høna og egget Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 (endret) jeg lurer på hvem som kom først av høna og egget 8289092[/snapback] Bla litt bak i tråden. Det ble spurt om i går eller noe slikt. Her. Endret 1. april 2007 av Redline Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 Lurer på hvem som fant opp pengene... han må ha vært ufattelig rik... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Hvordan har det seg at "Få din signatur vurdert" er i Annet-delen, mens "Få Avataren din vurdert" er i OT-baren? Spurte om forskjellene på Annet og OT-baren før en gang, og trodde jeg forsto det, men dette er jo bare helt rart. 8284424[/snapback] Dette plager meg. Ingen som har en idé? EDIT: En annen ting.. poster blir telt i Annet, men ikke i OT-baren? Det er jo ikke så stor forskjell. Endret 1. april 2007 av Kibs Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 Det er nok et tema Wikipedia kan forklare mye bedre enn oss, så det blir desverre et linksvar fra meg: http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_money Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg