Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjorde et kjapt soek, men det ga ingen resultater paa dette.

Hvorfor starter alle telefonnummer paa amerikansk film med 555, eventuelt inneholder 555 midt i? Er det egentlig noe som ikke finnes, kun laget for aa bli brukt i film, slik at de sikrer seg mot aa benytte et nummer som faktisk kan vaere ekte?

8286646[/snapback]

Det er riktig det du trodde ja!

(Wikipedia på saken)

Lenke til kommentar

Åssen er dette med toll og 200 kr-grensa? Hvis jeg kjøper noe på ebay til 400 kr, hva skjer da? Sender tollerne en regning med pakken? Og hvor mye kan denne tollen komme på?

edit: gjelder grensa for kjøpepris eller kjøpepris+frakt?

Endret av Cucumber
Lenke til kommentar
Sparer jeg mest strøm med å ha varmen på kun på dagtid, eller vil jeg bruke mer strøm på oppvarmingen etter en kald natt?

8288011[/snapback]

Du sparer strøm om du senker temperaturen om natten. Er temperaturen lavere om natten mister man ikke så mye energi til omgivelsene (utenfor huset).

Lenke til kommentar
Hvordan har det seg at "Få din signatur vurdert" er i Annet-delen, mens "Få Avataren din vurdert" er i OT-baren? Spurte om forskjellene på Annet og OT-baren før en gang, og trodde jeg forsto det, men dette er jo bare helt rart.

8284424[/snapback]

Dette plager meg. Ingen som har en idé?

EDIT: En annen ting.. poster blir telt i Annet, men ikke i OT-baren? Det er jo ikke så stor forskjell. :dontgetit:

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...