Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal ha framføring om EU imorgen å sliter litt med oppbygningen.

Er det slik at du hadde:

3 "pillarer":

European Economic COmmunity, European Coal and Steel Community og Euratom. Som tilsammen utgjorde "The European communities."

Sammen med "Common Foreign and security Policy" og "Police and Judicial Co-operation in Criminal matters," som er to andre "pillarer" ble de EU tilsammen..............?

Vær så snill å gi personlig tilbakemelding, fremfor å linke. Har 6 linker allerde å det går i kryss i hode mitt.

Lenke til kommentar

Stangen merket a på den vedlagte teiningen veier 5kg./m. Stangen er 2m lang og veier derfor 10kg. Stangen står festet vanrett på punktet p. Hvilken rotasjonskraft blir punkt p utsatt for.

Dette er kunn ett gitt eksempel, det er formelen for utregningen jeg er på jakt etter.

Noen som kan hjelpe meg?

post-93527-1175082584_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Har nå lett utrolig lenge etter hva kraftforbruket til norge er i (2003), 2004, 2005 eller 2006, og finner ikke noen diagrammer eller noe spesielt.

Er det en grunn til at jeg ikke finner det? har søkt så utrolig lenge.

Kraftforbuk/Energiforbruk

Skulle tror det ikke var lov til å legge ut skjema/diagrammer av kraftforbruk i Norge.

Trodde dette skulle være en av de lette tingene.... noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
For en tid tilbake, var det snakk om at det skulle komme ut en oppdatert bibel med en litt annen tone enn den som er ute nå.

Ble det noe av den, eller?

8256994[/snapback]

Det kommer stadig nye oversettelser av bibelen, men da er det stort sett mindre endringer i tråd med tiden, som at "du skal ikke drive hor" ble byttet ut med "du skal ikke bryte ekteskapet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...