Arang Skrevet 25. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2007 After Midnight, Past midday (Midday riktig?) 8233685[/snapback] Nope! a.m. = ante meridiem p.m. = post meridiem 8233740[/snapback] Jeg trodde da det var merdiane, ikke meridiem? Uansett betyr det "non", eller "midt på dagen", og ante og post er hhv. før og etter. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 25. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2007 a.m. = ante meridiem p.m. = post meridiem 8233740[/snapback] Jeg trodde da det var merdiane, ikke meridiem? Uansett betyr det "non", eller "midt på dagen", og ante og post er hhv. før og etter. 8233791[/snapback] Nope! Wiki -a.m. Wiki p.m. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Fant svar på spm mitt nytt spm Kan noen gi meg en grei huskeregel på når det er AM og PM? 8233394[/snapback] After Midnight, Past midday (Midday riktig?) 8233685[/snapback] ante meridiem og post-meridiem i alle fall, men det var i bunn og grunn det samme som det du sa EDIT: Og det hadde allerede blitt svart på Jaja, kanskje man skal legge merke til at tråden kommer lengre enn man tror? Endret 25. mars 2007 av SnittLeif Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 25. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2007 Fant svar på spm mitt nytt spm Kan noen gi meg en grei huskeregel på når det er AM og PM? 8233394[/snapback] After Midnight, Past midday (Midday riktig?) 8233685[/snapback] ante meridiem og post-meridiem i alle fall, men det var i bunn og grunn det samme som det du sa EDIT: Og det hadde allerede blitt svart på Jaja, kanskje man skal legge merke til at tråden kommer lengre enn man tror? 8233869[/snapback] Men det er vel litt lettere å huske "After Midnight, Past midday", som var det han ville. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 25. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg så en dekkreklame, husker ikke hva produsenten het. De sa de hadde det første dekket på månen. Så viste de at et dekk hoppet rundt på månen. Stemmer dette, har de lovt til å påstå noe slikt? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 25. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Hvordan bil var det jeg så her om dagen? Jeg vet at det er en audi, og det er en temmelig ny modell. Det var en stasjonsvogn, men slutten på bilen lignet litt som på en coupe. Og den hadde en kromma stripe langs hele siden like under håndtaket. Det virka også som om den var litt lavere enn vanlig biler (men ikke senka lav liksom) Bilen var svart Endret 25. mars 2007 av Negotiation Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 25. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2007 @Fruktkake, de hadde kjøretøy med seg til månen. Regner med det var dekk på de. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2007 Ikke med luft da. :o Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 25. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg så en dekkreklame, husker ikke hva produsenten het. De sa de hadde det første dekket på månen. Så viste de at et dekk hoppet rundt på månen. Stemmer dette, har de lovt til å påstå noe slikt? 8234770[/snapback] Tror produsenten heter Goodyear Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 25. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2007 Apollo 14 hadde angivelig dekk fra Goodyear utstyrt på sin "månelandingbil" - http://eu.goodyear.com/home_en/sitewides/p...nflat/benefits/ Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 25. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Men det er vel litt lettere å huske "After Midnight, Past midday", som var det han ville. 8234739[/snapback] Egentlig ikke. Feil er det også. Stor quote hogget ned av moderator Endret 26. mars 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 25. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2007 Apollo 14 hadde angivelig dekk fra Goodyear utstyrt på sin "månelandingbil" - http://eu.goodyear.com/home_en/sitewides/p...nflat/benefits/ 8235946[/snapback] Hodesettprodusenten Plantronics påstår også at de hadde sine produkter på Månen i ni-og-seksti, men hvorvidt det er sant vet jeg ikke. Man må jo nesten bare tro på det. Ser ingen grunn til å ikke gjøre det Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2007 Hvilken evolusjonær overlevelsesteknikk er det som ha gjort at kål og isbergsalat legger alle bladene sine i en diger ball? Det må jo gi minimalt med solinnskinn per areal på bladene. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 25. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2007 Hvilken evolusjonær overlevelsesteknikk er det som ha gjort at kål og isbergsalat legger alle bladene sine i en diger ball? Det må jo gi minimalt med solinnskinn per areal på bladene. 8236532[/snapback] Kan det ha med å samle inn vann? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 25. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2007 På hvilken kan man skrive en søknad om jobb til feks Dickens som er en resturang og bar når man er 16 år ? jeg tok Norsk boken min og skreiv etter, ble ikke 100 000000 voksent og ikke helt etter boken, men skreiv det mest nødvendigste og skreiv referanser på CV-en, tror noen det holder ? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 25. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2007 Tviler på det. Hvis det er et serveringssted for alkohol får du vel egentlig ikke lov til å komme inn engang, gjør du vel? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2007 Tviler på det. Hvis det er et serveringssted for alkohol får du vel egentlig ikke lov til å komme inn engang, gjør du vel? 8236635[/snapback] Nei. Skal i alle fall ikke det Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 25. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg skal ikke si det skråsikkert, men søskenbarnet mitt jobber der, vel og merke hun er 18 og dum, men hun sa jeg kunne jobbe der som arbeidshjelp, som hun gjør. Jeg serverer ikke alkohol, jeg rydder unna tomme glass med litt alkohol i. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2007 Det stemmer det Hurt sier. Det er ikke forbudt å være 16 år på et sted som har 18 års aldersgrense. Det er bare husets regler, ikke norsk lov. Loven sier at man ikke har lov til å selge alkohol til folk under 18 år og ikke lov å selge alkohol om man selv ikke er 18 år. Med andre ord kan man godt jobbe med andre ting der. Rydde glass, kjøre oppvasken osv. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 25. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2007 Hva er forskjellen på 95 Blyfri og 98 (Super)Blyfri? Hva er best for bilen? Jeg antar at det er relativt, men f.eks. for min Opel Kadett 1,6i. Og hvorfor er 98 så mye dyrere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg