Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor sterke er de greiene? Er det mulig å måle? Eller "tåler" man uendelig med smerte etter at man har brukt slike preparater?

8223648[/snapback]

Jo mer sterke preparater man har tatt jo sterkere trenger man. Er ikke mulig å måle sånn på en skala. Ofte så blir det sånn at om man har brukt mye sterke smertestillende preparater så blir man fortere rusa enn smertestillt av dem
Lenke til kommentar

Ok.. en liten oppsummering, bare. Man tar store mengder pinex, som får levra til å kræsje. Det skaper store smerter, og for å kamuflere den smerten virker det ikke med pinex, men sterkere preparater som morfin, etc.? Da går det teoretisk sett an å "kverke" levra med pinex, for så å dope seg på morfin til man dør av lever-svikt? Uten smerter?

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Ok.. en liten oppsummering, bare. Man tar store mengder pinex, som får levra til å kræsje. Det skaper store smerter, og for å kamuflere den smerten virker det ikke med pinex, men sterkere preparater som morfin, etc.? Da går det teoretisk sett an å "kverke" levra med pinex, for så å dope seg på morfin til man dør? Uten smerter?

8223769[/snapback]

Ja det høres ut som en god plan bortsett fra at du får så store smerter at det ikke er sikkert at selv morfin hjelper
Lenke til kommentar
Ok.. en liten oppsummering, bare. Man tar store mengder pinex, som får levra til å kræsje. Det skaper store smerter, og for å kamuflere den smerten virker det ikke med pinex, men sterkere preparater som morfin, etc.? Da går det teoretisk sett an å "kverke" levra med pinex, for så å dope seg på morfin til man dør? Uten smerter?

8223769[/snapback]

Ja det høres ut som en god plan bortsett fra at du får så store smerter at det ikke er sikkert at selv morfin hjelper

8223778[/snapback]

Er det noe som garantert hjelper? Annet enn narkose.

Er det fra øl til sprit man ikke skal gå, eller er det omvendt?

8223782[/snapback]

Øl og vin, den er fin. Vin og øl, det blir krøll. Gjelder noe annet for sprit? :blush:

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Ok. Takk. Da er min nysgjerrighet mettet for øyeblikket. You rule!  :p  :w00t:

8223814[/snapback]

Det er godt min depressive og rusfortid kommer til bruk for noen :p

8223826[/snapback]

:blush::(

Beviser vel at all erfaring kommer til nytte.

Eh.. et spm. Jeg vet det finnes en tråd her på forumet som forteller om gramatikk og sånt, samt en (annen?) som viser til hvordan man kan sidestille signaturer o.l. Nå greier jeg ikke for fem flate øre å finne den/dem igjen! Help? :ph34r:

Lenke til kommentar
:blush:  :(

Beviser vel at all erfaring kommer til nytte.

Eh.. et spm. Jeg vet det finnes en tråd her på forumet som forteller om gramatikk og sånt, samt en (annen?) som viser til hvordan man kan sidestille signaturer o.l. Nå greier jeg ikke for fem flate øre å finne den/dem igjen! Help? :ph34r:

8223852[/snapback]

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0entry8222877

og

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0entry8218904

Lenke til kommentar
som viser til hvordan man kan sidestille signaturer o.l. Nå greier jeg ikke for fem flate øre å finne den/dem igjen! Help? :ph34r:
Signaturar bruker BBCode, på same måte som forumet elles.
[right]Høgrestilling[/right]

[center]Høgrestilling[/center]

8223970[/snapback]

Takk! :D

L4r5: Jeg kom på noe mer. Vil ikke en overdose av morfin, heroin eller lignende, ha store sjanser for å ta livet av deg? Eller kommer det an på hvor vant du er, etc., og hvor stor overdose du tar?

Lenke til kommentar
Korleis kan ein best "skjule" spora sine på internett? Noko gratis?

8223901[/snapback]

Gjennom et onionnettverk som Tor og en (eller flere) proxy. Bruk også en browser satt opp for stealth surfing slik at den ikke røper info om deg. Det kan også være smart å bruke en browser som ikke legger igjen data på maskinen den blir kjørt på, og det beste er å kjøre den i en virtuell maskin.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...