Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva faen? Er ikke det bare å dra?

8222159[/snapback]

Nei. Da strammer de bare mer. Det er egentlig best å prøve å putte fingrene lengre inn, og så drive og lirke. Har satt meg fast et par ganger. :blush:

8222646[/snapback]

Hvor får man sånne? :dribble:

8222845[/snapback]

Jeg kjøte min (rosa og grønn, btw! :w00t: ) på et sånt vitensenter i Trondheim. De har det vel rundt om kring. Er artige, de der, så lenge du ikke setter deg fast.

Lenke til kommentar
Har sett at folk skriver "I has a bucket". Oversatt betyr det "jeg har en bøtte/spann". Det er vel ikke det de mener når de skriver det? Hva mener de med det?

8222909[/snapback]

Det er en populær skrivemåte i "funny-pictures" som inkluderer dyr.

Kanskje spesielt katter.

Gå f.eks. her for en solid introduksjon til cat funnays:

http://www.rage3d.com/board/showthread.php?t=33870736

Lenke til kommentar
Resultatet er at man lever i flere dager i STORE smerter.

8221733[/snapback]

Begynte å tenke litt. Ville ikke de smertestillende pillene skjule smerten? Jeg vet at de slutter å virke etter en stund, eller hva det nå er, men hvis du bare pøste på. Da ville det ikke blitt smertefullt? Eller..?

8221920[/snapback]

Jeg spør igjen.

Lenke til kommentar

8221733[/snapback]

Begynte å tenke litt. Ville ikke de smertestillende pillene skjule smerten? Jeg vet at de slutter å virke etter en stund, eller hva det nå er, men hvis du bare pøste på. Da ville det ikke blitt smertefullt? Eller..?

8221920[/snapback]

Jeg spør igjen.

8223413[/snapback]

Når det gjelder smertestillende tror jeg det gjelder kvalitet fremfor kvantitet. Over en viss grense vil ikke flere tabletter hjelpe. Det *virker* logisk sett fra et rent kjemisk ståsted, men jeg er ikke biolog så jeg *vet* ikke.

Lenke til kommentar

8221733[/snapback]

8221920[/snapback]

Jeg spør igjen.

8223413[/snapback]

Nei paracetamol er ikke nok til å smertestille de smertene du får ved nyre/leversvikt.... Vet desverre om folk som ahar hatt slike problemer og da er IKKE paracetamol nok til å gjøre noe med det

Lenke til kommentar
Nei paracetamol er ikke nok til å smertestille de smertene du får ved nyre/leversvikt.... Vet desverre om folk som ahar hatt slike problemer og da er IKKE paracetamol nok til å gjøre noe med det

8223586[/snapback]

Hva med andre smertestillende, da?

Takk for svar, btw. Kan ta litt tid før jeg blir lei av dette temaet. :blush:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...