Drakan Wolf Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Går det ann og kjøpe isbiter, f.eks vis man skal ha fest og ikke har tid til og lage isbiter går det da ann og kjøpe ferdige isbiter Sikkert et dumt spm 8206128[/snapback] Ellers kan du jo stikke innom en av de lokale pubene og spørre om å få kjøpe noen kilo med is... Har da vært borti flere utesteder som selger det.... Lenke til kommentar
Drakan Wolf Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) her er en liten gåte dere kan bryne dere på!! Regler: 1. Du må igjennom alle punktene. 2. Du har ikke lov til å løfte blyanten/pennen når du har begynt å tegne. 3. du kan bare bruke 4 streker. Endret 22. mars 2007 av lordwolfy Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Er det lov å krysse linjer? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hva har det med "Snedige ting du lurer på"? Lenke til kommentar
Drakan Wolf Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Er det lov å krysse linjer? 8209281[/snapback] Det står forklart i reglene hva du skal forholde deg til... Hva har det med "Snedige ting du lurer på"? 8209292[/snapback] Fordi jeg lurer på svaret... Jeg har prøvd meg på denne i lengere tid... Og jeg har ikke klart å løse den enda... Så det snedige jeg lurer på er løsningen... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Om du lurer på løsningen er den som dette: http://spackfish.com/hw/bilder/Gaate.PNG Men jeg håper ikke dette snart blir den store hjernetrimtråden. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Svar på gåten:. Redigert: Var vist litt for treg igjen.. Lenke til kommentar
Drakan Wolf Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Okay... da prøver vi det... Tusen takk.... Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Finnes det ett kamera som man kan holde inne "knappen" på for så å "veive" det rundt å ta ett stort bilde? Vanskelig å forklare, men at i stede for at alt blir smurt utover så bygger heller bildet på seg selv etter som man sikter til høyre for eksempel. Tenker at man kunne hatt det på et stativ å så bare sveive det rundt for å lage et stort panorama bilde. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Det er ihvertfall mulig å bare ta masse vanlige bilder for å la et program sette dem sammen for deg. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Det er ihvertfall mulig å bare ta masse vanlige bilder for å la et program sette dem sammen for deg. 8211980[/snapback] Ja det vet jeg. Men lurte bare på om det er et kamera som kan "male" bildet mens du beveger kameraet. Lenke til kommentar
Arang Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg tviler sterkt på at et sånt kamera finnes, mest fordi behovet ikke er der. Det burde være mulig å lage et. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Det er ihvertfall mulig å bare ta masse vanlige bilder for å la et program sette dem sammen for deg. 8211980[/snapback] Ja det vet jeg. Men lurte bare på om det er et kamera som kan "male" bildet mens du beveger kameraet. 8212186[/snapback] Det kalles et videokamera, og er rimelig utbredt :] Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Det er ihvertfall mulig å bare ta masse vanlige bilder for å la et program sette dem sammen for deg. Ja det vet jeg. Men lurte bare på om det er et kamera som kan "male" bildet mens du beveger kameraet. Det kalles et videokamera, og er rimelig utbredt :] Men du får ikke noe panoramabilde fra det Se hva han skriver da! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Et videokamera er akkurat det han ber om, problemet er bare at det ikke leverer bildene ut i det formatet han ønsker. Det er "ikke noe problem" å få et panoramabilde ut av en bredt pan med et kamera. Men siden det er tilnærmet null som har behov for den funksjonen er det ikke sikkert det engang finnes komplette verktøy for jobben. Men om du har et høyoppløselig videokamera, en veldig stødig arm og litt tid kan du nok gjøre det den tunge måten ved å konvertere videostrømmen til enkeltbilder og kjøre f.eks hver 1/10 frame gjennom et intelligent panoramaprogram. Men forskjellen på det og et stillbildekamera hvor du holder inne knappen i quickshot-mode er liten. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Finnes det ett kamera som man kan holde inne "knappen" på for så å "veive" det rundt å ta ett stort bilde?Vanskelig å forklare, men at i stede for at alt blir smurt utover så bygger heller bildet på seg selv etter som man sikter til høyre for eksempel. Tenker at man kunne hatt det på et stativ å så bare sveive det rundt for å lage et stort panorama bilde. 8211695[/snapback] Dette kameraet er omtrent som du beskriver. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Finnes det ett kamera som man kan holde inne "knappen" på for så å "veive" det rundt å ta ett stort bilde?Vanskelig å forklare, men at i stede for at alt blir smurt utover så bygger heller bildet på seg selv etter som man sikter til høyre for eksempel. Tenker at man kunne hatt det på et stativ å så bare sveive det rundt for å lage et stort panorama bilde. 8211695[/snapback] Dette kameraet er omtrent som du beskriver. 8212737[/snapback] Bortsett fra størrelsen var det vel noe slik jeg mente ja. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hvor mange medlemmer må et parti ha før det kan få statsstøtte? Og hvorfor reagerer ikke røykvarslerne på sigarettrøyk i Norge, men i Canada? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hvordan ser det ut på grensen mellom et land med høyrekjøring og ett med venstrekjøring? Går veien i kryss som på en lekebilbane, eller er det et annet fikst system? f.eks. den tunnellen mellom England og Frankrike ... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 EvenT: Det er en togtunnel. Bilene fraktes om bord i Tog og lastes av og på ramper på begge sider. I følge wikipedia er det faktisk mange land med venstrekjøring. Landene i blått på kartet: (klikk for stort kart) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg