hauska Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Okey, takk for svar:) Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Er det noen aldersgrense her på forumet?8196195[/snapback] Nei, det er ingen aldersgrense for brukere, hverken oppad eller nedad. Moderatorer og administratorer være minst 18 år. 8196260[/snapback] Maks 67 år Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Hvor gammel er den eldste aktive brukeren på diskusjon.no? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 143 år. Rekorden holdes av Øyvind Dahle. Lenke til kommentar
huf Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Kvifor senkar (gamle?)Citroën-bilar seg bak når dei blir slått av, og hevar seg når dei blir starta? Kva er fordelane? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 143 år. Rekorden holdes av Øyvind Dahle.8196635[/snapback] Han er vel 35, som det står i profilen hans. Det går heller ikke an å sette fødselsdatoer før 1908 i forumet, selv om jeg har prøvd. Dvs. jeg fikk en alder på 102 år etter en stund fordi grensen var 1902 i 2001 og da satt jeg datoen til 1902. To år senere var jeg fortsatt registert med fødselsdag i 1902 selv om 1904 var det eldste valget man kunne velge. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Går det an å ta opp lyd fra pcen (for eksempel at jeg spiller av en sang på pcen) uten å ha noe mikrofon til pcen? Isåfall hvordan? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Går det an å ta opp lyd fra pcen (for eksempel at jeg spiller av en sang på pcen) uten å ha noe mikrofon til pcen? Isåfall hvordan?8196815[/snapback] Det går an ja, men det avhenger av mulighetene i programvare og drivere. F.eks kan man i winamp velge å spille av lyden rett til fil. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Velg StereoMix på input i opptaksprogrammet. Bilene som senker seg når de bilr slått av er vel luftdemping.. Sånn som det er med de fleste bussene, tror jeg. Endret 20. mars 2007 av Ståle Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Velg StereoMix på input i opptaksprogrammet. 8196907[/snapback] Jøss, det funka jo! Takker Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg tenkte på brevpost, ikke e-post. 8194559[/snapback] Jeg har faktisk spurt på posten om å få en "Nei takk til uadressert reklame" til å feste på postboksen til firmaet. Men neida, det er bare for privatpersoner. Bedrifter kan faktisk ikke reservere seg mot reklame, utrolig nok. Det beste er at det er en bitteliten søppelkasse i gangen ved alle postboksene. Den er alltid stapp full av reklame og det ligger hauger rundt den. Heia de som jobber på posten.. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Og heia de som må tømme alle bosspannene med reklame.. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Og heia alle trærene som bare ble hogget for ingenting! Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Er dyresex ulovlig i Norge? Nei, jeg har ikke tenkt å prøve det. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Ja, det er det. Jeg tror det er i Danmark dyresex er lovlig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Er dyresex ulovlig i Norge? Nei, jeg har ikke tenkt å prøve det. 8197371[/snapback] Nei... Men hvis det fører til lidelser for dyret så kommer det inn under loven om dyreplageri. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Hvor gammel er den eldste aktive brukeren på diskusjon.no?Lurer på om det er Skrue som har den æra. Han runder 60 i år, i følge profilen. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Kvifor senkar (gamle?)Citroën-bilar seg bak når dei blir slått av, og hevar seg når dei blir starta? Kva er fordelane? 8196738[/snapback] For å få mest mulig streetcred! Lenke til kommentar
Endre Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Jeg tenkte på brevpost, ikke e-post. 8194559[/snapback] Jeg har faktisk spurt på posten om å få en "Nei takk til uadressert reklame" til å feste på postboksen til firmaet. Men neida, det er bare for privatpersoner. Bedrifter kan faktisk ikke reservere seg mot reklame, utrolig nok. Det beste er at det er en bitteliten søppelkasse i gangen ved alle postboksene. Den er alltid stapp full av reklame og det ligger hauger rundt den. Heia de som jobber på posten.. Sett en nei takk-lapp på likevel, trenger ikke være fra Posten heller, bare det står at du ikke vil ha reklame. Det spørs nok på postbudet, men det kan hende du ikke får noe reklame da. Forteller du postbudet at du ikke vil ha noe reklame, har heller ikke Posten lov til å gi deg noe. Slik er det nå iallfall for privatpersoner. Man trenger altså ikke skrive skjema på postkontoret for å reservere seg, det gjør det bare lettere for Posten. Jeg hadde iallfall ikke gitt noe uadressert reklame til en befriftskasse med nei takk-lapp på. Jeg har jobbet som postbud (lørdagsvikar). Det ville kanskje ikke vært etisk riktig overfor arbeidsgiveren, men nå var jeg lørdagsvikar, lørdagsvikarer i Posten gir gjerne litt faen i sånt (mange har sikkert opplevd mye rart på lørdager, feilpost osv.). Endret 20. mars 2007 av Endre Lenke til kommentar
Endre Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Vel, neitakk, døm selv: Innførselstillatelse Egen privatimport ved innførsel kan kun skje som reisegods, arv, gave eller flyttegods. Du kan ikke selv bestille alkoholholdige varer i utlandet og innføre disse på egenhånd. http://www.toll.no/templates_TAD/Article.a...&epslanguage=NO Jeg snakker om å sende det selv eller få det tilsendt fra andre privatpersoner fra utlandet. Da kan man jo merke forsendelsen som gave ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg