Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

hvorfor har vi fag som musikk,kunst og håndtverk (hærverk), krl og gym på skolen? greit nok at gym er gøy osv at ungdommen trenger mosjon, men burde det være et fag du får karakter på?

8145824[/snapback]

Noen har veldig mye ferdigheter i musikk og kunst, KRL er selvsagt da du lærer etikk og verdensreligioner, gym er også et bra fag ettersom det er avvekslende, og viser at noen folk kan dette veldig godt. Det er fremtid i alle disse yrkene, bortsett fra at KRL heller er der for å få bort fordommer o.l. Noe som er veldig viktig i seg selv.

Så lenge det er en karriere i det, er det et fag. Vi har faktisk noe som er veldig viktig, nemlig kultur, og dette lærer man i musikk, kunst & håndtverk og KRL.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om man har lavt blodtrykk og plutselig blir så svimmel at man flater helt ut utover bodet, er det grunn til bekymring? Vedkommende sier han føler seg ok nå. Har og ringt etter lege men fikk bare snakke med en sykepleier. Hun sa vi skulle ringe igjen skulle vi føle behovet for det.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Om man har lavt blodtrykk og plutselig blir så svimmel at man flater helt ut utover bodet, er det grunn til bekymring? Vedkommende sier han føler seg ok nå. Har og ringt etter lege men fikk bare snakke med en sykepleier. Hun sa vi skulle ringe igjen skulle vi føle behovet for det.

8147105[/snapback]

Om dette ikke var i forbindelse med plutselige endringer av stillinger (som å reise seg opp etter å ha sittet en stund i sofaen, for å endre blodfordelingen slik at hjernen ikke får nok oksygen, kalles otostatisk blodtrykksfall) så kan det være grunn til bekymring, eller et engangstilfelle. Kanskje vent til det skjer en gang til.

Lenke til kommentar

Når man skal sjekke inn på fly, så er det bagasje som skal i last og håndbagasje som man bærer ombort på flyet.

Om man skal ta med seg PC eller noe annet i bagasjen, sjekker de det og slikt?

Er så lenge siden jeg har vært på fly nemlig.

Lenke til kommentar
Når man skal sjekke inn på fly, så er det bagasje som skal i last og håndbagasje som man bærer ombort på flyet.

8147936[/snapback]

Du må ta ut laptopen fra ryggsekk/bagg når du går igjennom tollen/det båndet

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar

8147936[/snapback]

8147962[/snapback]

Men jeg synes å huske man sjekket inn bagasjen før man gikk gjennom de kontrollene?

Lenke til kommentar

8147936[/snapback]

8147962[/snapback]

Men jeg synes å huske man sjekket inn bagasjen før man gikk gjennom de kontrollene?

8148942[/snapback]

Det stemmer! Så om du sender lap'n med bagasjen så må du ikke ta den ut!

Tar du den med ombord så må den ut av bagen!

Vil på det sterkeste anbefale det siste!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...