Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det skulle du vel sagt på sesjon... Har ikke peiling ellers :p

8144617[/snapback]

Har jeg jo selvfølgelig allerede sagt. Men tingen er at jeg vil til Rena(kesk) og ikke Skjold eller nordnorge om jeg kommer inn på kavalariet som jeg søkte på.

Lenke til kommentar
Hvorfor blir vektere kalt tyttebærpoliti?

8145379[/snapback]

Fordi de ikke kom inn på politihøyskolen, eller fordi de ikke har like mye «makt» som politiet. Mange av de «kule» gutta liker iallfall å kalle de det fordi de liksom hater vektere som ikke lar de spille på spilleautomater når de er under 18 osv.

Den første grunnen stemmer antakeligvis i liten grad, ikke vet jeg.

Lenke til kommentar

8145379[/snapback]

Fordi de ikke kom inn på politihøyskolen, eller fordi de ikke har like mye «makt» som politiet. Mange av de «kule» gutta liker iallfall å kalle de det fordi de liksom hater vektere som ikke lar de spille på spilleautomater når de er under 18 osv.

8145465[/snapback]

Vektere er jo helt lættis... For å bli politimann må man gå på Pilitihøyskolen i tre år, mens vektere klarer seg med et par ukers vekterkurs.

Lenke til kommentar

8145379[/snapback]

8145465[/snapback]

Jeg har nå hørt at de kalles tyttebærpoliti fordi et av selskapene har tre røde prikker på skuldra. Husker ikke hvilket selskap.

Edit: Bah for sen...

Endret av Xecuter88
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...