Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De har da en god del egenreklame og egne reklameprogrammer på ca 15 minutter for Norges eneste lovlige og monopoliserte gambling-selskap. I forbindelse med sport så har de vel også en del "Programmet sponses av"-reklamer. (Mulig jeg husker feil her. Å ligge på sofaen hele søndager og være "sportslig" er ikke min greie)

8140435[/snapback]

Vil bare bekrefte at du husker rett. NRK har slike "Programmet presenteres av ..." før sportssendinger.

Lenke til kommentar
Hva skjer om jeg kjøre forbi en sykebil eller brannbil?? kan de anmelde meg eller noe annet?  :dribble: vet det ikke er så lite smart å kjøre forbi en politibil liksom...

8136430[/snapback]

Jeg kjørte forbi en politibil en gang, ved en glipp.

Ned fra Gardermoen, køen gikk i 85 i 90-sone og jeg skulle langt. Lurte litt på hvorfor folk daffet avgåre idet jeg la meg ut i venstre fil som åpnet seg uten at noen andre gjorde det samme. Mulig jeg var litt treg i avtrekket akkurat da, men jeg skylder heller på at det var varmt den dagen. Det skulle snart bli hetere.

Så jeg trundler avgårde i 90, kommer opp på oppløpssiden, og der ser jeg årsaken: gåsemor i uniform, komplett med blå saftblandere, fortsatt mørke. Pulsen streg litt, sånn omtrent på høyde med turtallet på motoren. Jeg hadde lite å tape, fortsatte i 90, så til høre. Onkel politi kikket tilbake. Stemningen steg, anslutningen på venstrefilen nærmet seg, onkel politi hadde doblet min storeslem: forbikjøring på stripet felt ville gi uttelling i statskassen.

Vi holdt øyenkontakten slik en helst bare gjør på dårligere B-filmer som kommer rett på VHS (DVD, hva er nå det?) og jeg lirker meg akkurat inn foran politibilen idet venstrefilen forsvant. Jeg regner med marginen endte på 0,007 meter.

De var sportslige nok til ikke å øke farten, da hadde det ikke gått lite godt nei.

Endret av Codename_Paragon
Lenke til kommentar

Her er en faktaside om HMS datablad.

Et kjapt utdrag:

Hva er et HMS-datablad?

Et HMS-datablad* er et følgeskriv som skal inneholde informasjon om farlige egenskaper ved et kjemikalie og anbefalte vernetiltak.

(* Helse-, miljø- og sikkerhetsdatablad)

Den som produserer, importerer eller omsetter kjemikalier har plikt til å legge ved HMS-datablad ved første gangs levering av et kjemikalie og ved senere endringer av databladet. Virksomheter som ikke kjøper direkte fra produsent/importør/omsetter, kan henvende seg til forhandler for å få HMS-datablad. Dersom virksomheten har det nødvendige ustyret, kan HMS-databladet sendes elektronisk.

fLeReK: hehe :!:

Lenke til kommentar

Skulle til å legge meg og så ut vinduet. Et lys oppe i himmelen, det gikk fra og tilbake i en bestemt form, kuleformet lys. Gikk ut for å se hva det var og det beveget seg rundt på himmelen, svært klart. Holder enda på :p Det er ikke en lyskaster-sak som man ser på filmene, den går jo så og si rett over den lille random øya der jeg bor...

Ah ha, det var en lyskaster-sak! No UFO's :ohmy::no:

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Ah ha, det var en lyskaster-sak! No UFO's  :ohmy:  :no:

8141779[/snapback]

Det var jo fra din side et Uidentifisert Flygende Objekt (UFO) helt frem til du identifiserte det som et ikke-flyvende ikke-objekt (III). ;)

8142506[/snapback]

Hvor får du den siste i-en fra? Burde ikke forkortelsen være IFIO? :p (Pirke pirke)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...