wewwen Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 Hva står beskrevet i et HMS datablad? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 De har da en god del egenreklame og egne reklameprogrammer på ca 15 minutter for Norges eneste lovlige og monopoliserte gambling-selskap. I forbindelse med sport så har de vel også en del "Programmet sponses av"-reklamer. (Mulig jeg husker feil her. Å ligge på sofaen hele søndager og være "sportslig" er ikke min greie) 8140435[/snapback] Vil bare bekrefte at du husker rett. NRK har slike "Programmet presenteres av ..." før sportssendinger. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 Vil bare bekrefte at du husker rett. NRK har slike "Programmet presenteres av ..." før sportssendinger. 8141156[/snapback] Så vidt jeg vet er NRK pålagt av arrangørene å vise den reklamen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 Hva står beskrevet i et HMS datablad? 8141086[/snapback] Hans Majestet Simen1? Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Hva skjer om jeg kjøre forbi en sykebil eller brannbil?? kan de anmelde meg eller noe annet? vet det ikke er så lite smart å kjøre forbi en politibil liksom...8136430[/snapback] Jeg kjørte forbi en politibil en gang, ved en glipp. Ned fra Gardermoen, køen gikk i 85 i 90-sone og jeg skulle langt. Lurte litt på hvorfor folk daffet avgåre idet jeg la meg ut i venstre fil som åpnet seg uten at noen andre gjorde det samme. Mulig jeg var litt treg i avtrekket akkurat da, men jeg skylder heller på at det var varmt den dagen. Det skulle snart bli hetere. Så jeg trundler avgårde i 90, kommer opp på oppløpssiden, og der ser jeg årsaken: gåsemor i uniform, komplett med blå saftblandere, fortsatt mørke. Pulsen streg litt, sånn omtrent på høyde med turtallet på motoren. Jeg hadde lite å tape, fortsatte i 90, så til høre. Onkel politi kikket tilbake. Stemningen steg, anslutningen på venstrefilen nærmet seg, onkel politi hadde doblet min storeslem: forbikjøring på stripet felt ville gi uttelling i statskassen. Vi holdt øyenkontakten slik en helst bare gjør på dårligere B-filmer som kommer rett på VHS (DVD, hva er nå det?) og jeg lirker meg akkurat inn foran politibilen idet venstrefilen forsvant. Jeg regner med marginen endte på 0,007 meter. De var sportslige nok til ikke å øke farten, da hadde det ikke gått lite godt nei. Endret 12. mars 2007 av Codename_Paragon Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 Hva står beskrevet i et HMS datablad? 8141086[/snapback] Helse, Miljø og Sikkerhet. Jeg er ikke ekspert, men jeg har måte lese endel slike. Det skal så innhold, regler for håndtering, lagring og deponering, forhåndsregler ved søl og forgiftning. Dessverre er mye av dette ofte generisk juridisk lirumlarum som sier at alt er farlig. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 Her er en faktaside om HMS datablad. Et kjapt utdrag: Hva er et HMS-datablad? Et HMS-datablad* er et følgeskriv som skal inneholde informasjon om farlige egenskaper ved et kjemikalie og anbefalte vernetiltak. (* Helse-, miljø- og sikkerhetsdatablad) Den som produserer, importerer eller omsetter kjemikalier har plikt til å legge ved HMS-datablad ved første gangs levering av et kjemikalie og ved senere endringer av databladet. Virksomheter som ikke kjøper direkte fra produsent/importør/omsetter, kan henvende seg til forhandler for å få HMS-datablad. Dersom virksomheten har det nødvendige ustyret, kan HMS-databladet sendes elektronisk. fLeReK: hehe :!: Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Skulle til å legge meg og så ut vinduet. Et lys oppe i himmelen, det gikk fra og tilbake i en bestemt form, kuleformet lys. Gikk ut for å se hva det var og det beveget seg rundt på himmelen, svært klart. Holder enda på Det er ikke en lyskaster-sak som man ser på filmene, den går jo så og si rett over den lille random øya der jeg bor... Ah ha, det var en lyskaster-sak! No UFO's Endret 12. mars 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Ah ha, det var en lyskaster-sak! No UFO's 8141779[/snapback] Det var jo fra din side et Uidentifisert Flygende Objekt (UFO) helt frem til du identifiserte det som et ikke-flyvende ikke-objekt (III). Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Ah ha, det var en lyskaster-sak! No UFO's 8141779[/snapback] Det var jo fra din side et Uidentifisert Flygende Objekt (UFO) helt frem til du identifiserte det som et ikke-flyvende ikke-objekt (III). 8142506[/snapback] Hvor får du den siste i-en fra? Burde ikke forkortelsen være IFIO? (Pirke pirke) Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Identifisert Ikkeflyvende Ikkeobjekt. Endret 13. mars 2007 av OML Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) whoa. jeg er visst trøtt i dag, skirvelaif Endret 13. mars 2007 av Spr0cket Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Hvilke butikker/kjeder fører Craft? Treningstøy that is. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Hvilke butikker/kjeder fører Craft? Treningstøy that is. 8143314[/snapback] www.arnodd.no, blant annet. Hjemmesiden til Craft stinker, forresten. Klikk på "Butikker", og ingen butikker vises. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 G-Sport selger ihvertfall Craft-regntøy. Det kan godt være at de fører flere Craft-produkter også. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Vet at jeg ikke spør om så snedige ting, men jeg vil ikke bosse ned forumet med småtråder Hvordan slår jeg av nettleserens java? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Er det noen aldersgrense for å kjøpe lighter i matbutikkene? Endret 13. mars 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Nei, det er ikke det... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Men alikevel er det noen kassadamer/menn som ikek selger... eller spør om du er 18 før de selger til deg. Da spør du bare om hun kan peke på en lov som sier man må være 18 for å kjøpe ligther så holder hu kjeft.. Skjedd mange ganger! Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Men sigarettpapir, det er det grense på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg