Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke for å mase asså :p men er bare en liten ting til jeg lurer på:

Hva er forskjellen på en moderator og en brukermoderator?  :hmm:

8122498[/snapback]

Fikk svar nå:

Har lagt merke til at du er Brukermoderator.

Hva er forskjellen på Brukermoderator og Moderator?

Kort og enkelt:

En moderator er skribent/ansatt på en av HW-nettverkets sider.

En brukermoderator er en forumbruker som har fått moderatorstatus på grunn av sin innsats på forumet.

Moderatorer og brukermoderatorer har like modereringsmuligheter, men de fleste skribentene er noe uaktive på forumet, i forskjell fra brukermoderatorer som er veldig aktive.

Snorre :)

Lenke til kommentar

Han sier han er en jævel på å bruke Google og wikipedia.

Og ang. telefonnummer-greia, jeg klarer faktisk ikke å kjenne igjen mitt eget nummer hvis noen sier det som to og to tall heller.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

De finnes jo, men oppskriften er nok 80% forhøringsteknikk og 20% serumeffekt. Et eksempel som er standard i alle filmer er sodium thiopental:

http://en.wikipedia.org/wiki/Thiopental#Truth_serum

Thiopental is still used in some places as a truth serum.[8] The barbiturate drugs as a class decrease higher cortical brain functioning. Psychiatrists hypothesize that because lying is more complex than the truth, suppression of the higher cortical functions may lead to the uncovering of the "truth."

Lenke til kommentar

Kan en dommer utvise en spiller som sitter på benken? (Jeg er ganske sikkert på at han kan det) Men hva skjer med spillerne på banen, må laget spille med en mann mindre eller er det bare det at han ikke kan komme innpå? (Regner med at det er det siste, men er usikker..)

Fotball altså.

Lenke til kommentar
Hvorfor dem ikke kan selge helt vanntette hansker.

8108610[/snapback]

Er ikke oppvaskhansker vanntett nok for deg?

8109351[/snapback]

Kan ikke bruke oppvaskhansker i snøen vel! :p

8110886[/snapback]

Hvis du skal ha vanntette vinterhansker er det bare til å kjøpe skikkelige og laaange GoreTex-hansker (med snøring) og impregnere dem baklengs inn i fuglekassa.

Men da vil du etter hver merke at du gjør dem klissvåt av svette.

Jeg glemmer forøvrig aldri den gangen en kamerat hadde fått gore-tex-antrekk og hadde impregnert det alt for mye. Han slapp en saftig en, og hele sulamitten gikk opp gjennom både bukse og jakke, og traff han midt i fleisen. :D

Lenke til kommentar
Kan en dommer utvise en spiller som sitter på benken?

8125380[/snapback]

Jeg er ikke helt sikker, men en dommer kan jo vise treneren opp til tribunen, og er det ille nok, må han sitte der de neste kampene også. Det bør vel da også være mulig å kunne vise en spiller til garderoben/tribunen, selv om han sitter på benken. Det forekommer riktignok ikke så ofte. Eller..?

Lenke til kommentar
Jeg har ingen problemer med den tellemåten jeg :) Siden pappa nesten bare teller slik :p så har jeg blitt ganske vant med å høre det... bruker det til og med sjøl noen ganger :D og tlf-nr. som du skrev er enkelt nok:

38579443 :)

8121811[/snapback]

Teller sånn jeg og noen ganger. Faller meg helt naturlig, er en del av dialekten her oppe. "Ka det kosta?" "åttåfemti krone"

Ahh, trodde det var bare jeg som gjorde det...

8122012[/snapback]

Du, en ting du kan være sikker på. Du har to hender, nesten alle i verden har to hender, og tro at du er den eneste som gjør ting med en bestemt hånd er ganske så egoistisk :!:

Ang. telefonnr.

Jeg skifter på måten jeg deler opp nummer på. Kommer ann på hva jeg synes passer best. F.eks mitt eget tar jeg to og to, og de fleste andre også, men kommer det nummer som f.eks 915 00 500 deler jeg tre først, så to og så tre igjen. Tror det har mye med om det er like tall som står ved siden av hver andre.

_______

Hvorfor er det ofte sånn at PCen funker helt perfekt hjemme, mens med engang man kommer på LAN så blir det blåskjerm og dritt i ett?

Lenke til kommentar
Du, en ting du kan være sikker på. Du har to hender, nesten alle i verden har to hender, og tro at du er den eneste som gjør ting med en bestemt hånd er ganske så egoistisk :!:

Hvorfor er det ofte sånn at PCen funker helt perfekt hjemme, mens med engang man kommer på LAN så blir det blåskjerm og dritt i ett?

8126978[/snapback]

Hm, lurer på hva som gjør at jeg kan gjøre enkelte ting med høyrehånden, som jeg ikke kan gjøre med venstre... for eksempel, sitter å slår ei takt i bordet. Så må jeg slå den raskeste takta med høyre, for den venstre klarer jeg ikke det med... dvs. høyre handa er "raskere" enn venstre... merkelig :p Samme med tærne.. kan gjøre ting med tærne på høyre, som ikke går med tærne på venstre fot :hmm:

Jeg derimot lurer på... når det er noe galt med pc, mobil, mp3-spiller osv. så leverer jeg det mesteparten av tida til reparasjon... men det rare er at.. det funker ikke så godt hjemme, seff, når det er ødelagt... men når jeg kommer ned i butikken for å vise dem hva som er galt, da funker alt perfekt liksom... åsså når jeg er hjemme igjen så virker det ikke lenger... hvorfor det? :hrm:

Lenke til kommentar
Er det mulig å få et nummer noe lignende 12345678?

8127163[/snapback]

Ja, de kalles gullnummer, og er til salgs for mange penger. :)

En sjeik i midtøsten kjøpte nummeret 666 66 666 for noen millioner om jeg ikke husker feil. :hmm:

Sjekk på finn.no eller qxl.no, du finner sikkert noen der ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...