Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg tar en unge i å gjøre hærverk eller andre nokså irriterende ting, og ungen ikke vil si hva han heter eller hvor han bor, kan jeg da holde på ungen til han sier dette?

Hva kan jeg gjøre hvis en unge ikke vil si hva han heter eller lignende informasjon hvis han har gjort hærverk av mindre grad?

Lenke til kommentar
Hvis jeg tar en unge i å gjøre hærverk eller andre nokså irriterende ting, og ungen ikke vil si hva han heter eller hvor han bor, kan jeg da holde på ungen til han sier dette?

Hva kan jeg gjøre hvis en unge ikke vil si hva han heter eller lignende informasjon hvis han har gjort hærverk av mindre grad?

8120189[/snapback]

Bare ta h*n med til politistasjonen og forklar situasjonen for dem, de får nok sånnt ut av h*n+ det blir kanskje litt mer skremmende

du får jo ikke annet ut av dette enn å skremme unget til å ikke gjøre det igjen, og kanskje erstatning

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Hvor mange ''sengedyr'' er normalt?

8120198[/snapback]

Mener du som bamser og sånt? Når jeg hadde det hadde jeg 5.

8120371[/snapback]

Nei, jeg snakker om dyr. På størrelse med bakterier, tror det er vanlig med en halv mill. - 2mill.

Skulle bare få det bekreftet.

Lenke til kommentar
Hvor mange ''sengedyr'' er normalt?

8120198[/snapback]

Mener du som bamser og sånt? Når jeg hadde det hadde jeg 5.

8120371[/snapback]

Nei, jeg snakker om dyr. På størrelse med bakterier, tror det er vanlig med en halv mill. - 2mill.

Skulle bare få det bekreftet.

8120386[/snapback]

Oooja! :p

Lenke til kommentar
Hvorfor mister man ofte smaken når man er forkjølet?

Finnes det noen tips til hvordan man kan få den tilbake igjen?

8120370[/snapback]

Fordi man blir tett i nesa. Merkelig nok så smaker man nesten ingenting viss man holder forran nesa viss man spiser. Prøv det.

Lenke til kommentar
Hvorfor mister man ofte smaken når man er forkjølet?

Finnes det noen tips til hvordan man kan få den tilbake igjen?

8120370[/snapback]

Fordi man blir tett i nesa. Merkelig nok så smaker man nesten ingenting viss man holder forran nesa viss man spiser. Prøv det.

8120690[/snapback]

Dere har begge tatt litt feil her. Smaker gjør vi like fult om nesa er aldri så tett, men det folk flest tror er smak heter aroma og er en blanding av smak og lukt.

Derfor "smaker" man mindre når man er tett i nesa

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...