Bruktbilen Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Tenker på en pappeske når du sier eske, og en trekasse når du sier kasse. Så uansett hvor stor en av dem er så vil de fortsatt hete ekse/trekasse så sant de er at enten papp eller tre. Edit: Metalboks ville jeg sagt hvis jeg ser en liten eller en stor metalkube. Endret 5. mars 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Hydrokortison Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hvor går grensen mellom sannhet og virkelighet? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Det er vel mer et forhold enn en grense. Virkeligheten kan beskrives med en sann påstand (ideelt sett). Lenke til kommentar
Hydrokortison Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Kan nedlastinger spores viss man laster ned via torrent-client? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 NASA hadde tatt et svært bilde av verdensrommet og lagt ut på nettet. Simen1 har postet det her på forumet tidligere, hvilket bilde er det? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Jeg har influensa og hoster endel akkurat nå. Hva er kroppens hensikt med all denne hostingen? Endret 5. mars 2007 av co2 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Du hoster ved en refleksmekanisme som har til hensikt å fjerne slim og bakterier fra halsen/lungene dine. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 I teater-stykket "Den Spanske Flue" snakker Heinrik Meisel (eller noe slikt. Aka: Øyvind Blunck (?)) om noen konger og slikt med rare navn. Er det noen som husker de navnene, eller kan gi en link til en side der jeg kan finne dem? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hvor stor kan en eske være før det blir en kasse?8081180[/snapback] Etter hvem sine definisjoner? postens? DHL?8081485[/snapback] Etter normale folkelige preferanser. På et eller annet tidspunkt vil en eske bli så stor at den blri en kasse, eller kanskje et skur eller hus Tilsvarende vil en bitte liten trekasse bli et skrin hvis den er liten nok. Man kan si pappeske, plateske osv, men treeske nytter ikke. Det er i alle fall en kasse eller boks. Så kanskje dette også er materialavhengig.. Vi har diskutert livlig på jobb idag, uten resultat. 8084227[/snapback] Kan du ikke bare skrive en artikkel med dine egne definisjoner på wikipedia og vise siden til arbeidskameratene dine? Har man ikke noe definisjon på det fra før så får du æren for å ha laget den. Kanskje det hjelper til å klare opp fremtidige arbeidsplassdiskusjoner andre plasser i Norge. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg har influensa og hoster endel akkurat nå. Hva er kroppens hensikt med all denne hostingen? 8086386[/snapback] Med den avataren burde du vel strengt tatt kunne svare på det selv... Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 NASA hadde tatt et svært bilde av verdensrommet og lagt ut på nettet. Simen1 har postet det her på forumet tidligere, hvilket bilde er det? 8085780[/snapback] Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hva er det som feiler folk som kjøper ting på bruktmarkedet og skal ha det i oppkrav, men ikke henter pakken? Lenke til kommentar
Arang Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Annet er en kategori for diskusjon som ikke passer inn i andre kategorier, altså ting som "Skal bygge en vegg av ost- tips?". OT-baren er en kategori for useriøst prat, altså "liker du kake nam nam". Tror jeg. 8083101[/snapback] Feil. Ostevegger skal inn i Hus og Hage-forumet. 8084938[/snapback] My bad. Poenget er fortsatt det samme: Annet er en kategori for diskusjon som ikke passer inn i andre kategorier, OT-baren er for useriøst snakk. Pluss at det hadde vært stilig med en ostevegg. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Er det noen forskjell på innsiden på hvite, svarte og asiater? Er det forresten lov å si gul om asiat? Edit: Nå kom jeg på noe jeg skulle spørre om, så jeg gikk tilbake til innlegget mitt, men da jeg skulle skrive det ned hadde jeg glemt det. Får spare plassen til etterpå. Edit 2: glemte et ord ^^, Endret 6. mars 2007 av KristianG Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Er det noen forskjell på innsiden på hvite, svarte og asiater?Er det forresten lov å gul om asiat? Edit: Nå kom jeg på noe jeg skulle spørre om, så jeg gikk tilbake til innlegget mitt, men da jeg skulle skrive det ned hadde jeg glemt det. Får spare plassen til etterpå. 8091878[/snapback] de har da alle involler om det er det du tenker på... genene er vel det eneste forskjellige. og nr. 2 skjønte jeg ikke... Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Er det noen forskjell på innsiden på hvite, svarte og asiater?Er det forresten lov å gul om asiat? Edit: Nå kom jeg på noe jeg skulle spørre om, så jeg gikk tilbake til innlegget mitt, men da jeg skulle skrive det ned hadde jeg glemt det. Får spare plassen til etterpå. 8091878[/snapback] Tror svarthudete har lettere skjellett. Og at det er derfor de har bedre grunnlag for å løpe kjappere. Men skal ikke si det for sikkert. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Er det noen forskjell på innsiden på hvite, svarte og asiater?Er det forresten lov å gul om asiat? Edit: Nå kom jeg på noe jeg skulle spørre om, så jeg gikk tilbake til innlegget mitt, men da jeg skulle skrive det ned hadde jeg glemt det. Får spare plassen til etterpå. 8091878[/snapback] Tror svarthudete har lettere skjellett. Og at det er derfor de har bedre grunnlag for å løpe kjappere. Men skal ikke si det for sikkert. 8092016[/snapback] Jeg tror det heller er grunnet høyden (Lange bein). Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 De er drittsekker? 8091367[/snapback] Haha! Jeg konfronterte vedkommende med at han ikke hadde hentet pakken og sa at hvis ikke han hadde en veldig god grunn for å ikke hente den skulle jeg fakturere han portoen pluss tiden min han kastet bort og her er svaret jeg fikk: du kan jo starte med å kysse neg i rævva så kan du fortsette med å dra tilhelvete... vet ikke hva du snakker om og hvis du tror du kan fakturere meg og få medhold i retten så er du passe dum.. ha en fin dag! Det er jo egentlig bare tragisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg