Zappza Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 Før var det bare størrelse som telte, men nå brukes det også vekt. Har lest noe om at det også skulle brukes laser, men aner ikke noe om det =/ Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 Hvor stor kan en eske være før det blir en kasse?8081180[/snapback] Etter hvem sine definisjoner? postens? DHL? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 Hva er forskjellen på "OT-baren" og "Annet"? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Annet Stedet for å diskutere ting som vi ikke har spesialiserte kategorier for. OT-baren Småprat om alt og ingenting fra hverdagens små og store hendelser - innenfor rimelighetens grenser. For meg er de helt lik, så når jeg ska lage enl Off Topic post så trykker jeg bare på det første forumet av de to jeg ser på... Ingen har klaget Endret 5. mars 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 AnnetStedet for å diskutere ting som vi ikke har spesialiserte kategorier for. OT-baren Småprat om alt og ingenting fra hverdagens små og store hendelser - innenfor rimelighetens grenser. For meg er de helt lik, så når jeg ska lage enl Off Topic post så trykker jeg bare på det første forumet av de to jeg ser på... Ingen har klaget 8082887[/snapback] akkurat, ja Det gir ikke noe særlig mening, men det var vel ikke noe nytt. Takker. Lenke til kommentar
Arang Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 Annet er en kategori for diskusjon som ikke passer inn i andre kategorier, altså ting som "Skal bygge en vegg av ost- tips?". OT-baren er en kategori for useriøst prat, altså "liker du kake nam nam". Tror jeg. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 Begraver de døde mennesker der det bare er snø? Hvor dypt begraver de dem? Kjipern å plutselig oppdage at sønnen sin ble blåst opp av graven sin etter 5-6 år 8075947[/snapback] Har du ikke hørt om six feet under? 8076456[/snapback] Tenkte vel på om de begravde dem lengre ned fordi det er snø/is... 8076583[/snapback] Snø? De finner vel et sted der det ikke er snø. Nærmeste sted det ikke er snø eller krikeplass (der er det ikke snø). Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 Hvor mye skal en leiemorder i gjennomsnitt ha for et drap? Og nei, jeg skal ikke drepe noen. Bare lurer. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 Hvor mye skal en leiemorder i gjennomsnitt ha for et drap? 8083599[/snapback] I filmen Léon, fikk vel leiemorderen $5000 per hode. Lenke til kommentar
Arang Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 I filmen Duplex fikk leiemorderen fem ganger så mye. Tviler på at det er mye info å hente fra filmer. Noen som har shady kontakter? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg tviler også på at det er mye å hente ut ifra brukernes hoder (med mindre noen har et par tvilsomme kontakter), så da kan vi like greit bringe filmer på banen. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Annet er en kategori for diskusjon som ikke passer inn i andre kategorier, altså ting som "Skal bygge en vegg av ost- tips?". OT-baren er en kategori for useriøst prat, altså "liker du kake nam nam". Tror jeg. 8083101[/snapback] Nettopp.. Endret 5. mars 2007 av Ståle Lenke til kommentar
Arang Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 Nei, nei. Fyren med osteveggen skal faktisk bygge den, og trenger hjelp til å planlegge, pluss at han vil høre om andre osteveggopplevelser. Den delen med ost var med fordi jeg ikke var helt sikker på om det er en del om bygg, konstruksjon eller hus. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 Snø? De finner vel et sted der det ikke er snø. Nærmeste sted det ikke er snø eller krikeplass (der er det ikke snø). 8083126[/snapback] Spørsmålet gjelder jo når det ikke finnes annet enn snø. Eskimoer, f.eks. Sibir? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 Er det forskjell på en 'mod' og en 'add-on'? Til World of Warcraft for eksempel. Føler det to ordene blir brukt om hverandre. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Hvor stor kan en eske være før det blir en kasse?8081180[/snapback] Etter hvem sine definisjoner? postens? DHL? 8081485[/snapback] Etter normale folkelige preferanser. På et eller annet tidspunkt vil en eske bli så stor at den blir en kasse, eller kanskje et skur eller hus Tilsvarende vil en bitte liten trekasse bli et skrin hvis den er liten nok. Man kan si pappeske, plasteske osv, men treeske nytter ikke. Det er i alle fall en kasse eller boks. Så kanskje dette også er materialavhengig.. Vi har diskutert livlig på jobb idag, uten resultat. edit: masse skrivefeil Endret 6. mars 2007 av Mozze Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 En add-on er noe som spillere legger til spillet for å gjøre det lettere, eller bedre. For eksempel CTRA til wow. Har aldri hørt om noen mod i wow, men en mod kan være når folk lager en modifikasjon til et spill. Altså legger til våpen, brett, biler, fiender, teksturer eller historier. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 Ja det var det jeg tenkte. Men det finnes folk som kaller CTRA (Og lignende) for en mod. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 Annet er en kategori for diskusjon som ikke passer inn i andre kategorier, altså ting som "Skal bygge en vegg av ost- tips?". OT-baren er en kategori for useriøst prat, altså "liker du kake nam nam". Tror jeg. 8083101[/snapback] Feil. Ostevegger skal inn i Hus og Hage-forumet. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 Hvor stor kan en eske være før det blir en kasse?8081180[/snapback] Etter hvem sine definisjoner? postens? DHL? 8081485[/snapback] Etter normale folkelige preferanser. På et eller annet tidspunkt vil en eske bli så stor at den blri en kasse, eller kanskje et skur eller hus Tilsvarende vil en bitte liten trekasse bli et skrin hvis den er liten nok. Man kan si pappeske, plateske osv, men treeske nytter ikke. Det er i alle fall en kasse eller boks. Så kanskje dette også er materialavhengig.. Vi har diskutert livlig på jobb idag, uten resultat. 8084227[/snapback] For min del går det mer på soliditet enn størrelse. En kasse er av tre, en eske er av papp, litt forenklet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg